Gå til innhold

Norge i Irak

Gjest hvor lite oppdatert er jeg egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg studerer ikke statsvitenskap, men det er en del av undervisningen den obligatoriske...

Hvor tar jeg feil?

Om jeg staver pensjonist partiet feil, så er vel de en sak mellom meg og min skrive måte... visste ikke at jeg tok eksamen i norsk... liksom.. dessuten er vel dysleksien min en del av grunnen til stavemåtene!

Men jeg vil vite hvor jeg tar feil, og hvorfor du er så kvalm?

Hei!

DU påstår at jeg tar feil og er useriøs. Selv forsøker jeg å korrigere deg. Likevel mener du at JEG er kvalm? :)

Ja, ja.

Er det samfunnslære på videregående skole (yrkesfaglig) du refererer til?

Uansett -- til din orientering. Partiene "Rettferdighetspartiet" og "naturlovpartiet" er helt reelle partier som stiller lister ved en del kommune- og fylkesvalg.

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei!

DU påstår at jeg tar feil og er useriøs. Selv forsøker jeg å korrigere deg. Likevel mener du at JEG er kvalm? :)

Ja, ja.

Er det samfunnslære på videregående skole (yrkesfaglig) du refererer til?

Uansett -- til din orientering. Partiene "Rettferdighetspartiet" og "naturlovpartiet" er helt reelle partier som stiller lister ved en del kommune- og fylkesvalg.

Vennlig hilsen

Kan vel ikke ha oversikten over alle partier da det finnest en del!

Ikke har du rett til å korrigere mine meninger, der har du ingen rett!!!

Går ikke på videregående, men på høyskole...

fordi du ikke kan se, så kan jeg!

Jeg har rett til å mene det jeg vil!

Har jeg korrigert deg kansje?

Klart jeg kan si at du ikke vet ditt eller datt... men ja jeg blir faktisk kvalm av mennesker som ALLTID på PRAKKE SINE meninger på andre!

Da jeg mener at ALLE burde mene det de ville... så lenge det ikke er helt bort i natta...

Og jøss ja jeg respekterer dine meninger, og da forventer jeg faktisk det samme tilbake... Vanlig FOLKESKIKK det!

Skrevet

Kan vel ikke ha oversikten over alle partier da det finnest en del!

Ikke har du rett til å korrigere mine meninger, der har du ingen rett!!!

Går ikke på videregående, men på høyskole...

fordi du ikke kan se, så kan jeg!

Jeg har rett til å mene det jeg vil!

Har jeg korrigert deg kansje?

Klart jeg kan si at du ikke vet ditt eller datt... men ja jeg blir faktisk kvalm av mennesker som ALLTID på PRAKKE SINE meninger på andre!

Da jeg mener at ALLE burde mene det de ville... så lenge det ikke er helt bort i natta...

Og jøss ja jeg respekterer dine meninger, og da forventer jeg faktisk det samme tilbake... Vanlig FOLKESKIKK det!

Hei!

I ditt innlegg virker du såpass overspent at det på faglig-psykologisk grunnlag kan være noe risikabelt å besvare dine absurde påstander.

Du har all rett til å mene det du vil; ingen har nektet deg det. Men om du mener at du skal kunne presentere løgn / usannheter, så vil du måtte forvente at du blir korrigert.

Av dine innlegge er det lite som tyder på at du har utdannelse fra høyskole; men du er kanskje helt i startfasen?

Jeg håper du raskt får det bedre.

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei!

I ditt innlegg virker du såpass overspent at det på faglig-psykologisk grunnlag kan være noe risikabelt å besvare dine absurde påstander.

Du har all rett til å mene det du vil; ingen har nektet deg det. Men om du mener at du skal kunne presentere løgn / usannheter, så vil du måtte forvente at du blir korrigert.

Av dine innlegge er det lite som tyder på at du har utdannelse fra høyskole; men du er kanskje helt i startfasen?

Jeg håper du raskt får det bedre.

Vennlig hilsen

Huff og huff, triste, nå har du fan meg pådratt deg vrede gjennom dine krav til formalkompetanse i forkant av uttalelser på dol...nok en gang.

Går det ellers bra med studiene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...