Gå til innhold

Guttenavn

Anbefalte innlegg

Gjest Sarali
Skrevet

Jeg er også gravid, men vet ikke hvilket kjønn det blir enda. Kanskje vi tar guttenavnene på denne tråden?

Skrevet

Nathaniel, Daniel, Preben, Dan Robin, Steffen

Gjest halogen
Skrevet

Nathaniel, Daniel, Preben, Dan Robin, Steffen

pjuuuuk... :-)

Var vel omtrent opplistingen av de verste navnene jeg kunne tenke meg! Skikkelig kvalme navn. Smak og behag.... :-)

Gjest halogen
Skrevet

Magnus, Kristian, Martin, Andreas, Johannes, Henrik, Halvor, Mattias....

Skrevet

pjuuuuk... :-)

Var vel omtrent opplistingen av de verste navnene jeg kunne tenke meg! Skikkelig kvalme navn. Smak og behag.... :-)

Jo takk for det!:(

Syntes dette er FINE navn jeg da... men det er kansje fordi jeg har et MEGET nært forhold til de fleste utenom Nathaniel

Dan Robin er det fineste, da den eneste jeg kjenner som hadde de navnet døde så alt for tidligt i en alder av 23 i en grotesk bilulykke for snart 4 år siden!

Preben er etter Bestfaren min, som jeg aldri kjennte...

Daniel var min første kjæreste (4 kl)

Steffen var det jeg kallte fosteret som lå i magen min da jeg var 15, men som jeg desverre spontanaborterte...

Ikke rart jeg har et personlig og fint forholdt til alle desse navnene

Nathaniel skrev jeg fordi, ALLE kaller ungene sine det idag, og er ganske så populært!

Gjest ikkenicknå
Skrevet

Syntes dette er FINE navn jeg da... men det er kansje fordi jeg har et MEGET nært forhold til de fleste utenom Nathaniel

Dan Robin er det fineste, da den eneste jeg kjenner som hadde de navnet døde så alt for tidligt i en alder av 23 i en grotesk bilulykke for snart 4 år siden!

Steffen var det jeg kallte fosteret som lå i magen min da jeg var 15, men som jeg desverre spontanaborterte...

Nathaniel skrev jeg fordi, ALLE kaller ungene sine det idag, og er ganske så populært!

Hvor i landet kom han som døde fra? Kjente en gang i tiden en på den alder med det navnet.

Skrevet

Hvor i landet kom han som døde fra? Kjente en gang i tiden en på den alder med det navnet.

Han døde sammen med en annen kompis av meg som het Tom i en tunell ulykke... i juli 2000...

Tok UKER før de fant ut hvem av dem som var hvem, Lensmannen var sykemeldt i over et år etterpå, da han hadde kjennt begge fra barnsben av, og var den første som kom til det skrekkelige åstedet!!!

PS; fart er farlig!!!

Gjest ikkenicknå
Skrevet

Han døde sammen med en annen kompis av meg som het Tom i en tunell ulykke... i juli 2000...

Tok UKER før de fant ut hvem av dem som var hvem, Lensmannen var sykemeldt i over et år etterpå, da han hadde kjennt begge fra barnsben av, og var den første som kom til det skrekkelige åstedet!!!

PS; fart er farlig!!!

Nå ble jeg svimmel her. Tror det kanskje kan være de jeg kjente (til). Tom fra Vestlandet, Dan Robin opprinnelig fra Nord?, men bodde også på Vestlandet?

Skrevet

Nå ble jeg svimmel her. Tror det kanskje kan være de jeg kjente (til). Tom fra Vestlandet, Dan Robin opprinnelig fra Nord?, men bodde også på Vestlandet?

Ja!

Skrevet

Nordmøre....ikke nord... sunnmøringer

Gjest halogen
Skrevet

Var ikke vondt ment, da. :-) Unnskyld hvis du tok deg nær av det!

Nathaniel er for meg litt for "isfolket". Virker som et oppkonsturert og pompøst navn.

Preben er og blir for meg et snobbenavn, litt Bærum.

Dan Robin - jeg syns ikke navnene er fine verken hver for seg eller sammen.

Steffen - var en ufyselig klyse jeg gikk på skolen med.

Daniel går an, men jeg syns det også er litt vel snobbete, egentlig.

Men du - det er jo bare smak og behag. Vi har jo alle våre meninger om ulike navn, ofte basert på mennesker vi har kjent / kjenner med de navnene.

Gjest ikkenicknå
Skrevet

Nordmøre....ikke nord... sunnmøringer

Tom er litt lav? Har en lillebror med briller?(iallefall for snart 20 år siden)

DR hadde litt blondt hår?

Skrevet

Var ikke vondt ment, da. :-) Unnskyld hvis du tok deg nær av det!

Nathaniel er for meg litt for "isfolket". Virker som et oppkonsturert og pompøst navn.

Preben er og blir for meg et snobbenavn, litt Bærum.

Dan Robin - jeg syns ikke navnene er fine verken hver for seg eller sammen.

Steffen - var en ufyselig klyse jeg gikk på skolen med.

Daniel går an, men jeg syns det også er litt vel snobbete, egentlig.

Men du - det er jo bare smak og behag. Vi har jo alle våre meninger om ulike navn, ofte basert på mennesker vi har kjent / kjenner med de navnene.

Det blir litt annerledes når man har så nære relasjoner til navnene at de blir fine!

At det somme ganger blir godt å si navnene deres igjen, fordi du ikke får brukt dem i dagliglivet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...