Gjest halogen Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Det blir litt annerledes når man har så nære relasjoner til navnene at de blir fine! At det somme ganger blir godt å si navnene deres igjen, fordi du ikke får brukt dem i dagliglivet! Jada, jeg skjønner det. Var som sagt ikke meningen å være ekkel, jeg uttaler meg jo bare om navnene ut i fra min smak og mine erfaringer. :-) 0 Siter
Mistera Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Tom er litt lav? Har en lillebror med briller?(iallefall for snart 20 år siden) DR hadde litt blondt hår? Er ikke sikker på om Tom hadde en bror, men DR hadde langt mellomblondt hår, fet harly... Tom hadde rå audi... det var FARTEN som drepte dem, da de skulle "teste" hestekreftene på sportsbilen til Kjæresten til DR, som forøvrig ikke skjønnte noe når bilen plutselig var vekk og politiet sto gråtkvalt i døra... de trodde de var hun, da det ikke var mulig å idetifisere dem! Tom fikk en sønn etter at han døde, som var unnfanget bare noen uker før hans død! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Sigurd Olve Sverre Halvor Håvard Storm 0 Siter
Mistera Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Jada, jeg skjønner det. Var som sagt ikke meningen å være ekkel, jeg uttaler meg jo bare om navnene ut i fra min smak og mine erfaringer. :-) Nei nei for all del! Det er bare det at de betyr endel for meg! Og da blir man jo litt forarget når man får slike uttalelser om personer som bare kan minnes og ikke treffes 0 Siter
Gjest ikkenicknå Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Er ikke sikker på om Tom hadde en bror, men DR hadde langt mellomblondt hår, fet harly... Tom hadde rå audi... det var FARTEN som drepte dem, da de skulle "teste" hestekreftene på sportsbilen til Kjæresten til DR, som forøvrig ikke skjønnte noe når bilen plutselig var vekk og politiet sto gråtkvalt i døra... de trodde de var hun, da det ikke var mulig å idetifisere dem! Tom fikk en sønn etter at han døde, som var unnfanget bare noen uker før hans død! Ser ikke for meg at DR hadde langt hår. Kan jeg sende deg en mail for mer info? 0 Siter
damedame Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Sigurd Olve Sverre Halvor Håvard Storm Som jeg skulle sagt det selv - også angående jentenavnene (om man ser bort fra Inga). 0 Siter
Mistera Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ser ikke for meg at DR hadde langt hår. Kan jeg sende deg en mail for mer info? Ja det kan du vell... [email protected] Men IKKE virus da;) 0 Siter
Gjest ikkenicknå Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ja det kan du vell... [email protected] Men IKKE virus da;) virusfri mail sendt 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Magnus, Kristian, Martin, Andreas, Johannes, Henrik, Halvor, Mattias.... Helt enig med deg. Bare at jeg ville slengt paa Karsten da;0) 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Olve, Odin, Johan, August. Liker du Gorm og Gaute også? Det gjør nemlig jeg men tror jeg er en av veldig få. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Mikkel Vetle Arjan Viljar Gard Felix Fabian Axel Henning Ravi Jarand Tarjei 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.