Gå til innhold

Guttenavn

Anbefalte innlegg

Gjest halogen
Skrevet

Det blir litt annerledes når man har så nære relasjoner til navnene at de blir fine!

At det somme ganger blir godt å si navnene deres igjen, fordi du ikke får brukt dem i dagliglivet!

Jada, jeg skjønner det. Var som sagt ikke meningen å være ekkel, jeg uttaler meg jo bare om navnene ut i fra min smak og mine erfaringer. :-)

Skrevet

Tom er litt lav? Har en lillebror med briller?(iallefall for snart 20 år siden)

DR hadde litt blondt hår?

Er ikke sikker på om Tom hadde en bror, men DR hadde langt mellomblondt hår, fet harly... Tom hadde rå audi...

det var FARTEN som drepte dem, da de skulle "teste" hestekreftene på sportsbilen til Kjæresten til DR, som forøvrig ikke skjønnte noe når bilen plutselig var vekk og politiet sto gråtkvalt i døra... de trodde de var hun, da det ikke var mulig å idetifisere dem!

Tom fikk en sønn etter at han døde, som var unnfanget bare noen uker før hans død!

Skrevet

Jada, jeg skjønner det. Var som sagt ikke meningen å være ekkel, jeg uttaler meg jo bare om navnene ut i fra min smak og mine erfaringer. :-)

Nei nei for all del!

Det er bare det at de betyr endel for meg!

Og da blir man jo litt forarget når man får slike uttalelser om personer som bare kan minnes og ikke treffes

Gjest ikkenicknå
Skrevet

Er ikke sikker på om Tom hadde en bror, men DR hadde langt mellomblondt hår, fet harly... Tom hadde rå audi...

det var FARTEN som drepte dem, da de skulle "teste" hestekreftene på sportsbilen til Kjæresten til DR, som forøvrig ikke skjønnte noe når bilen plutselig var vekk og politiet sto gråtkvalt i døra... de trodde de var hun, da det ikke var mulig å idetifisere dem!

Tom fikk en sønn etter at han døde, som var unnfanget bare noen uker før hans død!

Ser ikke for meg at DR hadde langt hår. Kan jeg sende deg en mail for mer info?

Skrevet

Sigurd

Olve

Sverre

Halvor

Håvard

Storm

Som jeg skulle sagt det selv - også angående jentenavnene (om man ser bort fra Inga).

:)

Skrevet

Ser ikke for meg at DR hadde langt hår. Kan jeg sende deg en mail for mer info?

Ja det kan du vell...

[email protected]

Men IKKE virus da;)

Gjest epletre
Skrevet

Magnus, Kristian, Martin, Andreas, Johannes, Henrik, Halvor, Mattias....

Helt enig med deg. Bare at jeg ville slengt paa Karsten da;0)

Skrevet

Olve, Odin, Johan, August.

Liker du Gorm og Gaute også? Det gjør nemlig jeg men tror jeg er en av veldig få.

Gjest togli
Skrevet

Mikkel

Vetle

Arjan

Viljar

Gard

Felix

Fabian

Axel

Henning

Ravi

Jarand

Tarjei

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...