Gå til innhold

valkete lår

Anbefalte innlegg

Gjest søtnosa
Skrevet

Hva kommer det av? har litt slapp hud, og dissende lår, men i år har jeg også fått småvalker eller bølgete lår. Er stygt. Hva gjør ejg med det?

Fortsetter under...

serendipity
Skrevet

Kalles appelsinhud, og helt borte blir det vil ikke. Men trening, sunt kosthold og jevnlig lymfedreansje hjelper svært mye. Drikk i tillegg masse vann :-)

Gjest søtnosa
Skrevet

Kalles appelsinhud, og helt borte blir det vil ikke. Men trening, sunt kosthold og jevnlig lymfedreansje hjelper svært mye. Drikk i tillegg masse vann :-)

har litt appelsinhud bak, men dette er ikke det. Er valker liksom.

Skrevet

Trening?

Kansje hjelper...

Men åssen gjør man sånn drenasjon, serendipity

Skrevet

Som serendipity sier: drikk vann, spis sunt og tren - eller gå. ½ til tre kvarters sparsertur 3-4 dager i uka. Tenker det vil hjelpe godt på bare i løpet av få måneder (les: før sommeren).

Skrevet

Som serendipity sier: drikk vann, spis sunt og tren - eller gå. ½ til tre kvarters sparsertur 3-4 dager i uka. Tenker det vil hjelpe godt på bare i løpet av få måneder (les: før sommeren).

ikke et ½ kvarter :)

Annonse

Skrevet

Vaffellår kaller jeg det. Det er cellulitter - stygt som juling. Massér, drikk vann og tren!

Skrevet

Er det sånne som de til venstre på dette bildet? - sånne har jeg - til å spy av, -men jeg merker det nærmer seg de til høyre....sakte men sikkert.

http://www.thisislocallondon.co.uk/_images/db/6/72/Celluli1.67243.full.jpg

jeg trener, drikker vann og spiser sunt. Dessuten har jeg kjøpt noe "jukesgreier" som jeg smører/masserer inn hver morgen - ja det er et slit å være menneske! ;:)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Er det sånne som de til venstre på dette bildet? - sånne har jeg - til å spy av, -men jeg merker det nærmer seg de til høyre....sakte men sikkert.

http://www.thisislocallondon.co.uk/_images/db/6/72/Celluli1.67243.full.jpg

jeg trener, drikker vann og spiser sunt. Dessuten har jeg kjøpt noe "jukesgreier" som jeg smører/masserer inn hver morgen - ja det er et slit å være menneske! ;:)

ja, slit å være dame, er det ikke det ene, så er det noe annet..... klær & ju name it

Skrevet

Utseende blomkål, konsistens brøddeig?

Det var tidlig.

serendipity
Skrevet

Trening?

Kansje hjelper...

Men åssen gjør man sånn drenasjon, serendipity

Lymfedrenasje utføres i spesielle salonger. Koster ca. 400 - 500,- per. behandling. Utføres ved at man ligger på en benk og en "terapeut" drar en sugekopp over lymfebanene og fører slaggstoffer inn i hoved lymfebanene, og så skal kroppen skille det ut selv. Derfor svært viktig å drikke masse vann. Terapeuten smører på en gele først, sånn at det "sklir" litt. Det er litt ubehagelig de første gangene, men ikke direkte vondt.

Bra for mye mer; les

http://www.klinikkbjorgen.no/lymfedrenasje.htm

Skrevet

Lymfedrenasje utføres i spesielle salonger. Koster ca. 400 - 500,- per. behandling. Utføres ved at man ligger på en benk og en "terapeut" drar en sugekopp over lymfebanene og fører slaggstoffer inn i hoved lymfebanene, og så skal kroppen skille det ut selv. Derfor svært viktig å drikke masse vann. Terapeuten smører på en gele først, sånn at det "sklir" litt. Det er litt ubehagelig de første gangene, men ikke direkte vondt.

Bra for mye mer; les

Ok, takker...

Nå er jeg litt heldig da, 29 år og ingen celulitter... enda!

Men så er bena mine ganske muskuløse, hvorfor vet ikke jeg, da jeg bare trener Pilates, og GÅR utrolig mye!!!

Gjest gryst
Skrevet

Ok, takker...

Men så er bena mine ganske muskuløse, hvorfor vet ikke jeg, da jeg bare trener Pilates, og GÅR utrolig mye!!!

Tips til side der det står om pilates?

Annonse

Skrevet

Bra for mye mer; les

Kan de også ta bort muskelknuter?

Det er det jeg er plaget med... Rundt skulderbladene....

Engang jeg var til Aroma terapi, sa tarapauten at hun ikke trodde det var noe behagelig for meg da ryggen min var full i kuler!!!

Skrevet

Tips til side der det står om pilates?

http://www.pilatesmethodalliance.org/

http://www.pilates-studio.com/

du behøver ikke å gå til et studio, da mange øvelser kan gjøres hjemme, anbefaler boken " Pilatestrening" av Trevor Bloundt og Eleanor McKenzie som er å få kjøpt i de fleste bokhandler eller på nett :)

Må bare få sagt at jeg har blitt MYE strammer i fisken etter at jeg begynnte...Men da gjør jeg det også daglig i ca 30-60 min... alt etter hvor masse oppgaver jeg har å skrive!!!

serendipity
Skrevet

Kan de også ta bort muskelknuter?

Det er det jeg er plaget med... Rundt skulderbladene....

Engang jeg var til Aroma terapi, sa tarapauten at hun ikke trodde det var noe behagelig for meg da ryggen min var full i kuler!!!

Hmm.... de aner jeg virkelig ikke, man om du spør de så vet de sikket det :-)

Skrevet

Hmm.... de aner jeg virkelig ikke, man om du spør de så vet de sikket det :-)

Ok:) Nå er det back to homework!!!

Gjest epletre
Skrevet

Ok, takker...

Ja Pilates er bra! Gaar ogsaa paa det. Visste ikke at de hadde det hjemme. Har de det paa SATS eller? :0)

Nermer seg hjemreise og jeg maa begynne aa tenke paa aa miste noen av de 5 kiloa jeg har lagt paa meg..

Skrevet

Ja Pilates er bra! Gaar ogsaa paa det. Visste ikke at de hadde det hjemme. Har de det paa SATS eller? :0)

Nermer seg hjemreise og jeg maa begynne aa tenke paa aa miste noen av de 5 kiloa jeg har lagt paa meg..

Nei jeg trener hjemme!

Er student, så naturen og gulvet på hybelen er mitt treningssenter:)

Men det finnest da... men vi har hverken S.A.T.S eller andre kjeder der jeg studerer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...