Gå til innhold

Dagens tema Dr. Phil - barnemodeller

Anbefalte innlegg

Gjest alive&kicking
Skrevet

I alle dager...jeg er glad mine barn vokser opp i Norge. Det er helt utrolig at foreldre kan la barna sine konkurrere i skjønnhetskonkurranse i en alder av 6 mnd!!! Hva mener dere?

Fortsetter under...

Gjest føler meg litt utenfor
Skrevet

hva/hvem er denne Dr.Phil

serendipity
Skrevet

De tar vel ikke skade der og da, men antageligvis så drar nok mammane de med på dette langt opp i barneårene. Og DET ser jeg ikke noe poeng i. Og disse mødrene er jo helt tullete i hodet, og en rekke av dem svært uegnet til i det hele tatt å ha barn.

Gjest alive&kicking
Skrevet

hva/hvem er denne Dr.Phil

Familieterapeut med talkshow på tv3.

Gjest halogen
Skrevet

Njaaa....

Vi er kanskje ikke kommet helt like langt her i Norge, men alle disse kåringene av "Lanu-ungen", "Libero-rakkeren" osv er jo egentlig akkurat det samme. Foreldre som sender inn bilder av sine barn i håp om at de skal vinne...

Annonse

Gjest alive&kicking
Skrevet

Njaaa....

Vi er kanskje ikke kommet helt like langt her i Norge, men alle disse kåringene av "Lanu-ungen", "Libero-rakkeren" osv er jo egentlig akkurat det samme. Foreldre som sender inn bilder av sine barn i håp om at de skal vinne...

Jeg sender aldri inn bilder til sånt jeg. Av den enkle grunn at de da kan bruke bildet til hva de vil uten at jeg har noe som helst å si. Det er ganske skremmende synes jeg.

Gjest halogen
Skrevet

Jeg sender aldri inn bilder til sånt jeg. Av den enkle grunn at de da kan bruke bildet til hva de vil uten at jeg har noe som helst å si. Det er ganske skremmende synes jeg.

Enig i det, jeg sender heller ikke bilder av ungene mine til konkurranser.

Men det er mange som gjør det! Så det er kanskje ikke SÅ stor forskjell på Norge og USA, annet enn at vi ikke er så store på glamour og drama.

Jeg er overbevist om at drøssevis av mødre ville meldt på barna sine til skjønnhetskonkurranser i Norge også hvis de hadde fått sjansen...

Skrevet

Mener at mødrene (ev. fedrene) bør tenke seg om et par, tre, fire, fem ganger til.

Smakløst og sprøtt.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Enig i det, jeg sender heller ikke bilder av ungene mine til konkurranser.

Men det er mange som gjør det! Så det er kanskje ikke SÅ stor forskjell på Norge og USA, annet enn at vi ikke er så store på glamour og drama.

Jeg er overbevist om at drøssevis av mødre ville meldt på barna sine til skjønnhetskonkurranser i Norge også hvis de hadde fått sjansen...

At ungene mine er penest i verden er det ingen som helst tvil om. Trenger ikke en konkurranse for å få vite det...he he.

Skrevet

Fikk ikke med første delen av showet, men det som kom etterpå. Med 11-13åringer som kler seg i utfordrende, sexy klær osv. Horrible eksempler flere av dem.

Og den websiden som ble vist fra på slutten, Jessie modell (noe sånt), var jo sykt! At det der er lovlig, er utrolig. Utfordrende kom-og-ta-meg-posisjoner i bikini, sexy kostyme og invittblikk mens hun smører seg med olje. Og jenta var 12 år (?) ...

Og samtidig skriker USA opp pga. Janet Jacksons pupp og Bono som sa "fucking" på direkten...?? *rister på hodet*

Skrevet

At ungene mine er penest i verden er det ingen som helst tvil om. Trenger ikke en konkurranse for å få vite det...he he.

Nei, nå må du virkelig gi deg. Mine unger er det aller peneste i hele verden og du behøver ikke å briefe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...