Gå til innhold

hva skal til her inne...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for å bli litt kjent, akseptert, del av felleskapet endel av dere har?

Hvor mye tid bruker dere (jeg har vekslende med tid til rekreasjon sittende på rompa... Men av og til har jeg masse tid :-)

Gjest malun
Skrevet

Det er bare å engasjere seg, det. Svare på innlegg og poste noen selv.

Noen er her inne mye, og har kontakt med andre DOL-ere også utenom forumene. Andre er her inne mer sporadisk, men har vært her så lenge at nicket er relativt gjenkjennelig.

Men det er ikke sånn at det er én, stor lukket gjeng her - selv om det kanskje kan virke slik av og til.

Jeg er ihvertfall ikke med i noen. ;o)

Skrevet

Ikke så mye egentlig, litt småkranglete er vel hovedindi.

medfølelse, og forståelse...

og normal folkeskikk!!!

Og Bruk av fast nick.

Bare å henge seg på trådene og SPEAK YOURE MIND, eller komme med linker til diskusjoner osv...

Skrevet

Bruk ihvertfall samme nick, og ikke driv og skift hele tiden.

Kjør på med meningene dine, aksepter andres selv om du diskuterer med dem, bruk nicket ditt og ikke feig ut, og vær deg selv. :)

Skrevet

Bruk ihvertfall samme nick, og ikke driv og skift hele tiden.

Kjør på med meningene dine, aksepter andres selv om du diskuterer med dem, bruk nicket ditt og ikke feig ut, og vær deg selv. :)

Ydmykt spørsmål: tror du nicket mitt funker? sånn over lengre tid?

Skrevet

Ydmykt spørsmål: tror du nicket mitt funker? sånn over lengre tid?

Likte nicket ditt, jeg. Har sans for litt annerledes nick, det er jo også noe som blir lagt mer merke til ;)

Go for it :)

Skrevet

Likte nicket ditt, jeg. Har sans for litt annerledes nick, det er jo også noe som blir lagt mer merke til ;)

Go for it :)

takk -- deilgi med oppmuntring :-)

Skrevet

Jeg titter innom her så og si hver dag og leser andres innlegg, svare av og til på det jeg føler jeg kan gi råd om, i tillegg spør jeg om det er noe jeg lurer på. Er ikke med i noen gjeng jeg, men har vel ikke vært her så lenge heller. Dessuten så trenger jeg ikke å tilhøre en gruppe her inne, jeg står for mine meninger og diskuterer med andre det som er av interesse. Kjenner ingen jeg, kjenner bare igjen nick.

Skrevet

Bruke fast nick og vær gjerne uenig med hva andre sier men vær ikke ufin.

Og så tar det litt tid da. Mange har vært her i mange år og de fleste er vel innom hver dag.

Gjest tropps
Skrevet

Drit i om du ikke er en del av "felleskapet" inne på en nettside.

Sosialt nettverk er viktigere i real life.

Skrevet

Drit i om du ikke er en del av "felleskapet" inne på en nettside.

Sosialt nettverk er viktigere i real life.

helt enig i det, troops, men det er jo hyggelig å få respons hvis man investerer tid på dette

Skrevet

Bruke fast nick og vær gjerne uenig med hva andre sier men vær ikke ufin.

Og så tar det litt tid da. Mange har vært her i mange år og de fleste er vel innom hver dag.

dorthe m.fl.: da er det vel et spesielt fellesskap mellom dere som 'hører til' - etter mange år..

Skrevet

dorthe m.fl.: da er det vel et spesielt fellesskap mellom dere som 'hører til' - etter mange år..

Det er ikke noe vanskelig å joine. Men bruk eget nick så vi ser hvem du er.

Skrevet

Du må i hvert fall skrive endel i tillegg til å ha fast nick. Jeg skriver lite her nå og kjenner. Tidligere var jeg aktiv her inne og kjente mange. Nå er jeg aktiv på et annet forum som er mye mindre og derfor triveligere enn dette :)

Skrevet

Kvifor i helvete skal det vera ei målsetjing "bli kjent og akseptert" her ? Poenget med DOL er berre å ha ein kan lire av seg ukvemsord.

Skrevet

Kvifor i helvete skal det vera ei målsetjing "bli kjent og akseptert" her ? Poenget med DOL er berre å ha ein kan lire av seg ukvemsord.

synes andor skulle finne et annet sted -- hvis det du skrev ikke var morsomt da?? HAHA, isåfall......

(eddik til deg :P )

Skrevet

Du må i hvert fall skrive endel i tillegg til å ha fast nick. Jeg skriver lite her nå og kjenner. Tidligere var jeg aktiv her inne og kjente mange. Nå er jeg aktiv på et annet forum som er mye mindre og derfor triveligere enn dette :)

soria: det virker som det er lite akitivtet på de andre forumstedene - tar kanskje 3 dager å få tilbakemelding? Anbefaler du noe sted?? (psst.. skakke si det bort ;)

Skrevet

soria: det virker som det er lite akitivtet på de andre forumstedene - tar kanskje 3 dager å få tilbakemelding? Anbefaler du noe sted?? (psst.. skakke si det bort ;)

Beklager, kan ikke det. Ikke dette, men lysfontenen og kvinneguiden er jo ganske populære.

Skrevet

er ikke med i noe fellesskap jeg.

men etter en tid her inne, så kjenner jeg igjen flere og flere faste nick, og blir på en måte kjent med deres personlighet, verdier og meninger. av og til krangler jeg og gjør meg kanskje litt vanskelig fordi det er morsomt, andre ganger er jeg kjempesnill og sender innlegg der jeg støtter smarte ting andre har sagt. men mesteparten av tiden er jeg bare meg selv som leser tråder som ser interessante ut og engasjerer meg dersom jeg føler for det. da ser jeg ikke etter om det er for meg kjente nick som diskuterer eller ikke. og jeg selv bruker alltid mitt faste nick.

men som mange har sagt før meg i tråden din, det er lurt også å starte tråder samt alltid bruke det samme nicket.

velkommen i klubben, om det finnes noen

c",)

bruk tid her, så finner du snart ut at det er kjempegøy og at du er avhengig raskere enn noen gang forventet.

Skrevet

er ikke med i noe fellesskap jeg.

men etter en tid her inne, så kjenner jeg igjen flere og flere faste nick, og blir på en måte kjent med deres personlighet, verdier og meninger. av og til krangler jeg og gjør meg kanskje litt vanskelig fordi det er morsomt, andre ganger er jeg kjempesnill og sender innlegg der jeg støtter smarte ting andre har sagt. men mesteparten av tiden er jeg bare meg selv som leser tråder som ser interessante ut og engasjerer meg dersom jeg føler for det. da ser jeg ikke etter om det er for meg kjente nick som diskuterer eller ikke. og jeg selv bruker alltid mitt faste nick.

men som mange har sagt før meg i tråden din, det er lurt også å starte tråder samt alltid bruke det samme nicket.

velkommen i klubben, om det finnes noen

c",)

bruk tid her, så finner du snart ut at det er kjempegøy og at du er avhengig raskere enn noen gang forventet.

ojoj ... håper det finnes avvenningsplaster hvis jeg skulle bli angrepet av basillen her inne :-))

Takk for velkomst :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...