Gå til innhold

Noen som vet om tekster om det å vise HENSYN til andre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hva slags tekster?

Om det å godta at andre trenger fred og ro klokken halvfire om natten på en vanlig hverdag... At man da ikke skal bli kjeftet på fordi man sier ifra på en ordentlig måte....

Om det å bli vekket av telefon som ringer klokken 6 om morgenen bare fordi du sa ifra om at du ville sove...

Dette skjedde i natt, og neste hver JÆVLA *sorry uttrykket* natt...

Ok så bir jeg på student hjem... men søvn er også viktig da spesielt i eksamenstiden som jeg nå er inne i!!!

Og når vedkommende skikkelig PLAGER deg, fordi du vil gjøre det bra på skolen!!!

Annonse

Skrevet

Om det å godta at andre trenger fred og ro klokken halvfire om natten på en vanlig hverdag... At man da ikke skal bli kjeftet på fordi man sier ifra på en ordentlig måte....

Om det å bli vekket av telefon som ringer klokken 6 om morgenen bare fordi du sa ifra om at du ville sove...

Dette skjedde i natt, og neste hver JÆVLA *sorry uttrykket* natt...

Ok så bir jeg på student hjem... men søvn er også viktig da spesielt i eksamenstiden som jeg nå er inne i!!!

Og når vedkommende skikkelig PLAGER deg, fordi du vil gjøre det bra på skolen!!!

Slik som nå!

Har hun forsvunnet fra hybelen, og har satt på for FULL styrke "You can make me hole again" med de hersens Atomic Kittens...

har en deadline på mandag på 2 sider, men sliter med oversettelse da det KUN er fagutrykk og på engelsk...

Har en til på onsdag på 100s

Og en på Fredag... 20s

det er umulig å jobbe på dagtid, da resten av huset bråker, og dessuten har her vært håndtverkere i flere uker som borrer og styrer...

Ikke kan man jobbe på natta, da HUN bråker!!! Hver en bidige natt!!!

Nå er klage sendt inn, men liker det svært dårlig... men slik som skoleplanenen ser ut fremover, kan ikke dette fortsette... enkelt og greit!!!

Men slik går det når man ikke er voksen nok til å bo for seg selv!!! Eller....?

Skrevet

Slik som nå!

Har hun forsvunnet fra hybelen, og har satt på for FULL styrke "You can make me hole again" med de hersens Atomic Kittens...

har en deadline på mandag på 2 sider, men sliter med oversettelse da det KUN er fagutrykk og på engelsk...

Og en på Fredag... 20s

det er umulig å jobbe på dagtid, da resten av huset bråker, og dessuten har her vært håndtverkere i flere uker som borrer og styrer...

Nå er klage sendt inn, men liker det svært dårlig... men slik som skoleplanenen ser ut fremover, kan ikke dette fortsette... enkelt og greit!!!

Kort og godt mangel på folkeskikk og respekt altså?

Har ingen gode tips på stående fot (rettere sagt sitttende bak... ;-)), men håper dere får løst problemet...

Skrevet

Kort og godt mangel på folkeskikk og respekt altså?

Har ingen gode tips på stående fot (rettere sagt sitttende bak... ;-)), men håper dere får løst problemet...

Kansje i drømmene mine:) de nettene jeg får sove!

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Slik som nå!

Og en på Fredag... 20s

På dagtid er det ingen god idé, men sånne Sov i ro-greier i form av voks gjør underverker for nattesøvnen, selv med naboer som din.

Skrevet

På dagtid er det ingen god idé, men sånne Sov i ro-greier i form av voks gjør underverker for nattesøvnen, selv med naboer som din.

Har vurdert det, men det går kun i helgene da!

Iogmed at jeg har vanskeligheter nok med å høre klokka...Vekkerklokka altså fra før...

Det blir litt kjiipt, på en måte... hvrofor er de bare meg som skulle måtte ta hensyn, liksom? eller bare noen få?

Og når man sier ifra på klokka halv fire natt til fredag på en skikkelig og ordentlig måte, om at de kan vente med ommøbeleringen til i morgen... og får da tilbake "di sure f..." og like mye bråk etter på....

Har ikke direkte klaget på henne før... såvidt snakket med henne... også når hun da i tillegg etter at hun hørte at det ble stille hos meg (kl6) ringer og legger på opptil hundreganger, til hun hører jeg er våken.... å du hører den råeste latteren EVER i fra naborommet... da har man lov... (vi har internnummer som på hotell, er bare å slå romnr)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...