Gå til innhold

Nå er det mange som blir skuffa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søren også. Gikk jeg glipp av fyrverkeriet over regjeringskvartalet fra vinduet mitt?

Skrevet

Hvorfor skulle Al Qaida eller noen annen terroristorganisasjon slå til mot Norge anyway, når Norge marsjerer i takt for å beskytte dem og sågar gir fanskapet fredspris. Norge er jo dessuten pip åpent, jeg ser Allahs vernepliktige hvor jeg enn snur meg snart. Denne åpenheten vil de nok beholde en stund til.

Problemene med denne banden vil ikke oppstå før de skal «realisere» Koranens Dar al Harb, i mellomtiden kan blåøyde nisser i berg og dal legge seg i sin sedvanlige koma mens skyene trekker sammen over hodene våre. Det er ikke første gangen.

Noe av det mest klysete jeg har sett hittil er når Powell sleiker Musharaf oppetter nossene. Akkurat som denne muhammedaneren er en venn. «Omringet Bin Ladens nr.2», meg i ryggen, skal banne på at stanera holder kjeltringene skjult i et av diktatoren Musharafs palasser.

De er jo godt vant, disse voldsapene.

Skrevet

Hvorfor skulle Al Qaida eller noen annen terroristorganisasjon slå til mot Norge anyway, når Norge marsjerer i takt for å beskytte dem og sågar gir fanskapet fredspris. Norge er jo dessuten pip åpent, jeg ser Allahs vernepliktige hvor jeg enn snur meg snart. Denne åpenheten vil de nok beholde en stund til.

Problemene med denne banden vil ikke oppstå før de skal «realisere» Koranens Dar al Harb, i mellomtiden kan blåøyde nisser i berg og dal legge seg i sin sedvanlige koma mens skyene trekker sammen over hodene våre. Det er ikke første gangen.

Noe av det mest klysete jeg har sett hittil er når Powell sleiker Musharaf oppetter nossene. Akkurat som denne muhammedaneren er en venn. «Omringet Bin Ladens nr.2», meg i ryggen, skal banne på at stanera holder kjeltringene skjult i et av diktatoren Musharafs palasser.

Re: Vår tid kommer nok.

>Hvorfor skulle Al Qaida >eller noen annen >terroristorganisasjon slå til >mot Norge anyway?

Nåja, vi har vel gjort oss omlag like fortente til ein plass på mållista som spanjakkane ?

Men høg prioritet får vi neppe.

> når Norge marsjerer i takt >for å beskytte dem og sågar >gir fanskapet fredspris.

Gjer Noreg det ? Såvidt eg har kunna oppfatte er det vel dine åndsfrendar som styrer,m.a.o. USA-applauderande Israel-vennleg

faenspakk !

Kva du siktar til med fredsprisen, er eg usikker på, men dersom det er snakk om Arafat, er eg samd i at det var eit dumt stunt.

> Norge er jo dessuten pip >åpent, jeg ser Allahs >vernepliktige hvor jeg enn >snur meg snart.

Korrekt. Ein kan t.d. spørje seg kvifor i helvete mullaher skal ha innrreiseløyve.

>Denne åpenheten vil de nok >beholde en stund til.

Jepp. Iallfall så lenge kristenpakket har statsmnisteren, trur eg. All religion er jo av det gode frå den synnsstaden.

> i mellomtiden kan blåøyde >nisser i berg og dal legge >seg i sin sedvanlige koma >mens skyene trekker sammen >over hodene våre. Det er ikke >første gangen.

Dersom du siktar til 1940, er vel argumentet litt møllete etter kvart, men elles er det sjølvsagt betenkeleg at forsvaret vårt blir omgjofrt til ein amerikanskkommandert utrykningsstyrke.

>Noe av det mest klysete jeg >har sett hittil er når Powell >sleiker Musharaf oppetter >nossene. Akkurat som denne >muhammedaneren er en >venn.

Politikarar sleikar sjølvsagt kven som helst både her og der. Det er som kjent ikkje så mange år sidan bin Laden fekk tilsvarnde handsamimng,

> skal banne på at stanera >holder kjeltringene skjult i >et av diktatoren Musharafs >palasser.

Det tvilar eg sterkt på. Musharaf veit godt kva for ei side av brødskiva smøret er plassert på.

- Mr Kahn

Svar på dette innlegget Tips en venn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...