favn Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Nå har vi heldigvis ikke amerikanske tilstander og tradisjon på å saksøke alt vi snubler borti - men kan noen fortelle meg om jeg har noen slags 'rettigheter' etter at jeg knakk av en halv jeksel som følge av stein i en fruktkompott? Dette blir garantert dyrt hos tannlegen. Kanskje Forbrukerrådet bør inn i bildet? Butikken der jeg kjøpte den skal jeg selvsagt snakke med. Og også produsenten. Jeg greier ikke å huske produsenten på stående fot, men det er den derre vanlige, de med kirsebær (som jeg spiste), sviske, aprikos m.fl. i flate esker - bortsett fra at dette var i ny plastforpakning som står på bordet. Har nok kastet den, dessverre. Hva kan jeg gjøre? 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Du skulle ha gjemt på steinen og pakka med fruktkompott. Jeg gjorde det samme med en bit nøtteskall i en firkløver og noen klarte og kaste skallet ( 0 Siter
fresja Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 De fleste tenner knekker vel på den måten. Jeg husker ikke helt hva jeg tygget da jeg knakk en jeksel, men det var muligens en liten stein i en tyggis. 0 Siter
favn Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 Du skulle ha gjemt på steinen og pakka med fruktkompott. Jeg gjorde det samme med en bit nøtteskall i en firkløver og noen klarte og kaste skallet ( Jeg fant, jeg fant! Men ikke kvitteringen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Jeg fant, jeg fant! Men ikke kvitteringen. Men det spiller vel ingen rolle. Ring og klag og sendt deretter et brev. Jeg hadde forlangt at de skal betale tannlegeregninga også. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Jeg fant, jeg fant! Men ikke kvitteringen. Ring til produsenten, ikke butikken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.