Gå til innhold

ville du ønsket å vite?

Anbefalte innlegg

Gjest nåværende og forhenværende
Skrevet

Hvis "din kjære" har hatt et kort og overfladisk, dog ikke helt følelsesløst (seksuelt) forhold til en kollega før dere to ble sammen, ville du ønsket å vite om dette, eller forbli lykkelig uvitende?

Ville du ansett kollegaen som en "trussel" mot forholdet?

Fortsetter under...

Skrevet

Ville helst ikke vite det. Spesielt ikke om de fortsatt jobbet sammen. Men det er dumt om det kommer frem etterhvert også, så hvis en er redd for det så har en et lite dilemma..

Gjest nåværende og forhenværende
Skrevet

Ville helst ikke vite det. Spesielt ikke om de fortsatt jobbet sammen. Men det er dumt om det kommer frem etterhvert også, så hvis en er redd for det så har en et lite dilemma..

moralen er: slutter man å pule en på jobben, bør man bytte jobb?

Skrevet

moralen er: slutter man å pule en på jobben, bør man bytte jobb?

Jeg svarte ikke på om personen burde slutte i jobben eller ei.

Hva mener du er det essensielle i problemstillingen og hvorfor spør du?

Skrevet

nei, det ville jeg ikke vite om, for det hadde ikke hatt noe med vårt forhold å gjøre. Hvem han har vært sammen med før eller hoppet til køys med er totalt uinteressant for meg.

Skrevet

nei, det ville jeg ikke vite om, for det hadde ikke hatt noe med vårt forhold å gjøre. Hvem han har vært sammen med før eller hoppet til køys med er totalt uinteressant for meg.

Bra at noen kvinner også er av den formening at tidligere forhold og seksuelle utskeielser ikke er noe man skal måtte fortelle partneren.

"............................"

Annonse

Skrevet

Jeg ville nok ha visst det av ham, fordi det hadde blitt dumt å fått vite det ved en senere anledning kanskje sladder av andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...