Gjest nåværende og forhenværende Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Hvis "din kjære" har hatt et kort og overfladisk, dog ikke helt følelsesløst (seksuelt) forhold til en kollega før dere to ble sammen, ville du ønsket å vite om dette, eller forbli lykkelig uvitende? Ville du ansett kollegaen som en "trussel" mot forholdet? 0 Siter
soleil Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ville helst ikke vite det. Spesielt ikke om de fortsatt jobbet sammen. Men det er dumt om det kommer frem etterhvert også, så hvis en er redd for det så har en et lite dilemma.. 0 Siter
Gjest nåværende og forhenværende Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ville helst ikke vite det. Spesielt ikke om de fortsatt jobbet sammen. Men det er dumt om det kommer frem etterhvert også, så hvis en er redd for det så har en et lite dilemma.. moralen er: slutter man å pule en på jobben, bør man bytte jobb? 0 Siter
soleil Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 moralen er: slutter man å pule en på jobben, bør man bytte jobb? Jeg svarte ikke på om personen burde slutte i jobben eller ei. Hva mener du er det essensielle i problemstillingen og hvorfor spør du? 0 Siter
Anki Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 nei, det ville jeg ikke vite om, for det hadde ikke hatt noe med vårt forhold å gjøre. Hvem han har vært sammen med før eller hoppet til køys med er totalt uinteressant for meg. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 nei, det ville jeg ikke vite om, for det hadde ikke hatt noe med vårt forhold å gjøre. Hvem han har vært sammen med før eller hoppet til køys med er totalt uinteressant for meg. Bra at noen kvinner også er av den formening at tidligere forhold og seksuelle utskeielser ikke er noe man skal måtte fortelle partneren. "............................" 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Jeg ville nok ha visst det av ham, fordi det hadde blitt dumt å fått vite det ved en senere anledning kanskje sladder av andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.