amber sun Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 Fant du noen du kjenner eller? Kjenner? 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Kjenner? Nei, heia Håkon. Kjartan gjorde det ikke noe bra. Men Håkon med Jokke var super 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Kjenner? Aaja det var Idol det gikk i! hehe.. Trodde du kjente en Kjartan her inne. Kan ikke faa med meg Idol her i Statene jeg;0) 0 Siter
amber sun Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 Fant du noen du kjenner eller? IDOL, altså. Trodde alle skjønte det... 0 Siter
amber sun Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 Nei, heia Håkon. Kjartan gjorde det ikke noe bra. Men Håkon med Jokke var super Håkon sang ikke Jokke! Håkon sang Sigvart Dagsland. Det var Øystein som sang Jokke. Forøvrig var stemte jeg både Kjartan og Margareth. Mods er tøft, det! 0 Siter
Gjest følg med da Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Nei, heia Håkon. Kjartan gjorde det ikke noe bra. Men Håkon med Jokke var super Håkon sang Sigvart Dagsland han da !!!! Det var Øystein som sang Jokke. 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 IDOL, altså. Trodde alle skjønte det... Hehe.. saa det naa.. Ikke saa lett! Er langt hjemmefra jeg. Men er det ikke han som laga en vikingsang eller? 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Håkon sang ikke Jokke! Håkon sang Sigvart Dagsland. Det var Øystein som sang Jokke. Forøvrig var stemte jeg både Kjartan og Margareth. Mods er tøft, det! Sang de Mods? *sukk* Ikke "Me to gaar alltid aleina" vell? 0 Siter
karisma Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Sang de Mods? *sukk* Ikke "Me to gaar alltid aleina" vell? Susanne sang "Me to går alltid aleina". Kjartan sang "Bare i nått". 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Håkon sang ikke Jokke! Håkon sang Sigvart Dagsland. Det var Øystein som sang Jokke. Forøvrig var stemte jeg både Kjartan og Margareth. Mods er tøft, det! Der kan du se hvor sløv jeg er. Heia Øystein da. Men jeg er fan av Jokke altså. Men Margareth gjorde det dårlig i dag, synes jeg ( 0 Siter
Gjest tv tittern Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 HELT ENIG !!!! Men du .... det nesebeinet er jammen svææææært .... Kurt har mellomrom mellom tenna, og Kjartan har "rar"/stor nese ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Håkon sang Sigvart Dagsland han da !!!! Det var Øystein som sang Jokke. Heia Øystein da. Jeg er sløv når det gjelder navn ) 0 Siter
amber sun Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 Hehe.. saa det naa.. Ikke saa lett! Er langt hjemmefra jeg. Men er det ikke han som laga en vikingsang eller? Joda, stemmer det. 0 Siter
Gjest tv tittern Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Heia Øystein da. Jeg er sløv når det gjelder navn ) ) jeg og, sist fredag da jeg vedda hue mitt på at Ragnar kom til å ryke ut ...... ja ja, det er jo likt på Roald da ..... 0 Siter
amber sun Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 Sang de Mods? *sukk* Ikke "Me to gaar alltid aleina" vell? Susanne sang den. Er det en favoritt av MODS-sangene? Jeg har sånn sans for de låtene der, de blir liksom ikke utdatert. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 ) jeg og, sist fredag da jeg vedda hue mitt på at Ragnar kom til å ryke ut ...... ja ja, det er jo likt på Roald da ..... he he - det er godt det er flere enn meg. Men hvem er Mods? Aldri hørt om dem jeg. Og eldstemann her som elsker all norsk musikk og har masse forskjellig. Har ikke sett dem i CD hylla 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Susanne sang den. Er det en favoritt av MODS-sangene? Jeg har sånn sans for de låtene der, de blir liksom ikke utdatert. Hvem er det da. Ingen av oss har noen sinne hørt om dem. Ikke dattera mi og kjæresten heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.