Gå til innhold

Heia Kjartan!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal aldri bli gammal. Men det er ikke så mye jeg kan gjøre med det utenpå da. Men inni meg er jeg veldig barnslig :o)

"vi vil leve lenge vi, men gammel vil vi aldri bli!"

meget mulig det er litt tragisk at jeg på min alder siterer gitarkameratene, men jeg kan ikke for det, tekster setter seg bom fast i hodet mitt....

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• amber sun

10

• cecily

7

• karisma

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"vi vil leve lenge vi, men gammel vil vi aldri bli!"

meget mulig det er litt tragisk at jeg på min alder siterer gitarkameratene, men jeg kan ikke for det, tekster setter seg bom fast i hodet mitt....

Det er i hvert fall sikkert at etterhvert som jeg blir eldre, følger alle andre med. Ingen forblir unge, nei.

Skrevet

Det er i hvert fall sikkert at etterhvert som jeg blir eldre, følger alle andre med. Ingen forblir unge, nei.

nei, det fungerer ikke slik som jeg trodde da jeg var seks år og storebror tolv. da kunne jeg knapt vente til neste seks år var gått, for da var vi jo like gamle, tolv begge to.

en forferdelig skuffelse da realiteten gikk opp for meg...

Skrevet

nei, det fungerer ikke slik som jeg trodde da jeg var seks år og storebror tolv. da kunne jeg knapt vente til neste seks år var gått, for da var vi jo like gamle, tolv begge to.

en forferdelig skuffelse da realiteten gikk opp for meg...

Minstemannen min venter veldig på å bli like gammel som eldstemann og skjønner ikke at da har eldstemann blitt en skikkelig voksen mann.

Skrevet

Minstemannen min venter veldig på å bli like gammel som eldstemann og skjønner ikke at da har eldstemann blitt en skikkelig voksen mann.

stakkar liten mann!

søren altså, at det ikke går an å ta igjen folk på alder. hadde bare _så_ lyst til å ta igjen storebror på alder, for da ville jeg kunne banke ham i stedet for at han banket meg. aller mest ventet jeg på at jeg ble sånn 14-15, for da ville jo han på 12 være en liten drittunge i forhold til meg.

virker som jeg tenkte dette i går. ble så utrolig skuffet da ønsket ikke gikk i oppfyllelse.

unger er morsomme altså!!!

Skrevet

stakkar liten mann!

søren altså, at det ikke går an å ta igjen folk på alder. hadde bare _så_ lyst til å ta igjen storebror på alder, for da ville jeg kunne banke ham i stedet for at han banket meg. aller mest ventet jeg på at jeg ble sånn 14-15, for da ville jo han på 12 være en liten drittunge i forhold til meg.

virker som jeg tenkte dette i går. ble så utrolig skuffet da ønsket ikke gikk i oppfyllelse.

unger er morsomme altså!!!

Det er 14 år i mellom den og minstemann bare venter til han blir stor nok til å sparke skikkelig fotball med storebror. Og like flink.

Gjest strandhai
Skrevet

HELT ENIG !!!!

Men du .... det nesebeinet er jammen svææææært ....

Kurt har mellomrom mellom tenna, og Kjartan har "rar"/stor nese :o)

Og mange jeg er glad i er overvektige....men hvilken rolle spiller nå det!?

Var det et poeng i det der, eller liker du å kritisere andres utseende??

Og neida, jeg er ikke sur og gretten i kveld...eller okei, litt da, siden jeg må på jobb i morra tidlig...:P

Skrevet

he he - det er godt det er flere enn meg. Men hvem er Mods? Aldri hørt om dem jeg. Og eldstemann her som elsker all norsk musikk og har masse forskjellig. Har ikke sett dem i CD hylla

Jeg ble kjent med mods sine sanger for ikke så lenge siden, da jeg lastet dem ned fra WinMx. Tore Tang var vel den som ble mest kjent. Den som jeg syntes sang en ukjent sang var han Øystein som røk ut.

Skrevet

Jeg ble kjent med mods sine sanger for ikke så lenge siden, da jeg lastet dem ned fra WinMx. Tore Tang var vel den som ble mest kjent. Den som jeg syntes sang en ukjent sang var han Øystein som røk ut.

Men den var en av de få jeg kjente til. Men Jokke var kanskje et typisk Osloband og eldstemann har flere CDer av dem.

Skrevet

Det er 14 år i mellom den og minstemann bare venter til han blir stor nok til å sparke skikkelig fotball med storebror. Og like flink.

det er jo et oppnåelig mål da. og det blir sikkert kjempegøy også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...