Gå til innhold

Først og Sist FORRIGE fredag

Anbefalte innlegg

Gjest tv tittern
Skrevet

Så var det med ei UNG jente som sang en sang helt på slutten ..... da jeg stod på badet om onsdagen syns jeg at jeg hørte sangen igjen på Lydverket ..... SÅÅÅÅÅÅÅ fin sang og SÅÅÅÅÅÅ flink jente !!!!!!

Men hva heter hun ?

Vet du det ??

Skrevet

joss, tror jeg.

det var hun engelskspråklige som snakket bl.a med ylvis?

sang ikke som en 16-åring, fantastisk bra stemme.

Gjest tv tittern
Skrevet

joss, tror jeg.

det var hun engelskspråklige som snakket bl.a med ylvis?

sang ikke som en 16-åring, fantastisk bra stemme.

Ja det var hun !!! :o)

Joda hun satt og snakket med Ylvis, 16 år, og så hang vel Fredrik seg litt opp i at hun var barbeint.

Falt pladask for henne altså :o), kjempeflink.

Gjest tv tittern
Skrevet

Var det ikke TNT som spilte da?

oiiii kanskje det var fredagen før der igjen ...... jeg husker jo at TNT var der også ja .....

hmmmm nei nå går det litt i surr for meg her .....

Skrevet

Ja det var hun !!! :o)

Joda hun satt og snakket med Ylvis, 16 år, og så hang vel Fredrik seg litt opp i at hun var barbeint.

Falt pladask for henne altså :o), kjempeflink.

og lek-linda sa at fredrik så forelsket ut..... det var vel en kommentar som burde vært spart, da han er vel tjue år eldre enn henne....

Skrevet

og lek-linda sa at fredrik så forelsket ut..... det var vel en kommentar som burde vært spart, da han er vel tjue år eldre enn henne....

Jeg så ikke programmet, men siden du nevner 16 år og engelsk, så kan det høres ut som det nye stjerneskuddet i soul. Josh "ettellerannet"... Kommer ikke på hva mer hun heter, desverre. Men enig; hun har en fantastisk stemme!!

Skrevet

Joss Stone. Har nettopp kjøpt cd'en hennes, den var bra.

Skrevet

Jeg så ikke programmet, men siden du nevner 16 år og engelsk, så kan det høres ut som det nye stjerneskuddet i soul. Josh "ettellerannet"... Kommer ikke på hva mer hun heter, desverre. Men enig; hun har en fantastisk stemme!!

joss, ikke josh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...