Gjest tv tittern Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Så var det med ei UNG jente som sang en sang helt på slutten ..... da jeg stod på badet om onsdagen syns jeg at jeg hørte sangen igjen på Lydverket ..... SÅÅÅÅÅÅÅ fin sang og SÅÅÅÅÅÅ flink jente !!!!!! Men hva heter hun ? Vet du det ?? 0 Siter
cecily Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 joss, tror jeg. det var hun engelskspråklige som snakket bl.a med ylvis? sang ikke som en 16-åring, fantastisk bra stemme. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Var det ikke TNT som spilte da? 0 Siter
Gjest tv tittern Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 joss, tror jeg. det var hun engelskspråklige som snakket bl.a med ylvis? sang ikke som en 16-åring, fantastisk bra stemme. Ja det var hun !!! ) Joda hun satt og snakket med Ylvis, 16 år, og så hang vel Fredrik seg litt opp i at hun var barbeint. Falt pladask for henne altså ), kjempeflink. 0 Siter
Gjest tv tittern Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Var det ikke TNT som spilte da? oiiii kanskje det var fredagen før der igjen ...... jeg husker jo at TNT var der også ja ..... hmmmm nei nå går det litt i surr for meg her ..... 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 oiiii kanskje det var fredagen før der igjen ...... jeg husker jo at TNT var der også ja ..... hmmmm nei nå går det litt i surr for meg her ..... http://www.nrk.no/programmer/tv/forst___sist/ Kanskje du finner det her,jeg har ikke tid,skal se idol:o) 0 Siter
cecily Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ja det var hun !!! ) Joda hun satt og snakket med Ylvis, 16 år, og så hang vel Fredrik seg litt opp i at hun var barbeint. Falt pladask for henne altså ), kjempeflink. og lek-linda sa at fredrik så forelsket ut..... det var vel en kommentar som burde vært spart, da han er vel tjue år eldre enn henne.... 0 Siter
Rød sopp Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 og lek-linda sa at fredrik så forelsket ut..... det var vel en kommentar som burde vært spart, da han er vel tjue år eldre enn henne.... Jeg så ikke programmet, men siden du nevner 16 år og engelsk, så kan det høres ut som det nye stjerneskuddet i soul. Josh "ettellerannet"... Kommer ikke på hva mer hun heter, desverre. Men enig; hun har en fantastisk stemme!! 0 Siter
Atene Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Joss Stone. Har nettopp kjøpt cd'en hennes, den var bra. 0 Siter
cecily Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Jeg så ikke programmet, men siden du nevner 16 år og engelsk, så kan det høres ut som det nye stjerneskuddet i soul. Josh "ettellerannet"... Kommer ikke på hva mer hun heter, desverre. Men enig; hun har en fantastisk stemme!! joss, ikke josh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.