Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Israel dreper langt flere uskyldige palestinske menn, kvinner og barn enn omvendt.

Det er fremdeles Israel som okkuperer palestinerens landområder, og ikke omvendt.

Gjest subsidie
Skrevet

Noen må løfte stiften av denne plata.

Skrevet

Israel dreper langt flere uskyldige palestinske menn, kvinner og barn enn omvendt.

Det er fremdeles Israel som okkuperer palestinerens landområder, og ikke omvendt.

La meg se deg vise til spesifikke tall som sier at Israel dreper flere uskyldige enn araberne. Det klarer du ikke.

Derimot finnes det en viss oversikt over antall drepte i Israel. Her er nøkkeltallene, som det heter:

Sivile israelske tap

Steining: 2

Knivstikking: 6

Overkjørsel: 1

Lynsjing: 17

Skyting: 92

Skyting i trafikken: 90

Skyting i bebyggelse: 15

Bomber: 24

Selvmordsbomber: 402

Bilbomber: 15

Annet: 1

Sum: -665-

Tap i sikkerhetsstyrkene

Overkjørsel: 7

Lynsjing: 2

Skyting: 104

Skyting i trafikken: 20

Skyting i bebyggelse: 6

Skyting - militære mål: 26

Bomber: 36

Selvmordsbomber: 47

Bilbomber: 23

Granater: 1

Annet: 4

Sum: -276 -

Israelske skadde

Sivile: -4431-

Sikkerhetsstyrker: -1829-

Sum: -6260-

Og dette er stadig økende, så disse tallene må stadig oppdateres. Men uten israelske sikkerhetstiltak ville disse tallene vært TI ganger så høye - minst!

Dette er resultatet av en krig som araberne fører mot jødestaten, en krig som tallmessig bekrefter at araberne nesten utelukkende sikter seg inn på sivilbefolkningen. Samtidig bruker de sine egne som skjold for å skaffe seg en rolle som en plaget underdog, sågar dreper de sine egne for å få det til å se ut som IDF har sivile som mål, jfr. Al Dura-saken.

Videre har jeg bedt deg redegjøre for hvordan en lovlig opprettet nasjon kan okkupere et land som ikke eksisterer annet enn som en bibelhistorisk myte.

USAs daværende FN-ambassadør, Madeleine Albright, sa i 1994: «-Vi støtter ikke beskrivelsen av det territorium som Israel okkuperte under krigen 1967, som okkupert palestinsk territorium-». Hennes utsagn vinner stadig sterkere støtte blant internasjonalt anerkjente folkerettslærde både i USA og England.

Hele «Palestina» er en stor løgn, og «presidenten», egypteren Yasser Arafat, sitter på overtid på fjerde året uten å vise antydning til å skrive ut nyvalg. Hvorfor? Jo, fordi han er en korrupt kjeltring som lever ut sitt jødehat, en statsløs terrorist som bruker media og FN til å konstruere en urban underklasse av disse klans- og ummasamfunnene som er stuet sammen i Judea, Samaria og Gaza etter 1967.

Her er bare noen av grunnene til at det aldri blir opprettet noe arabisk diktatur i Judea og Samaria:

PLOs charter av 1968 står uforandret.

Fatahs Lov.

Faseplanen, eller Etappe-planen, som den også kalles. Dette kan ikke bortforklares med gamle forslitte analyseverktøy som gikk ut på dato i 1989.

Tenk nytt, Sør. Eller bare tenk.

Skrevet

Noen må løfte stiften av denne plata.

...så la oss endelig få sove ifred, ikke sant? Våg å diskutere sak, ikke sitt på tribunen som hooligans og skrik fy-rop.

Skrevet

La meg se deg vise til spesifikke tall som sier at Israel dreper flere uskyldige enn araberne. Det klarer du ikke.

Derimot finnes det en viss oversikt over antall drepte i Israel. Her er nøkkeltallene, som det heter:

Sivile israelske tap

Steining: 2

Knivstikking: 6

Overkjørsel: 1

Lynsjing: 17

Skyting: 92

Skyting i trafikken: 90

Skyting i bebyggelse: 15

Bomber: 24

Selvmordsbomber: 402

Bilbomber: 15

Annet: 1

Sum: -665-

Tap i sikkerhetsstyrkene

Overkjørsel: 7

Lynsjing: 2

Skyting: 104

Skyting i trafikken: 20

Skyting i bebyggelse: 6

Skyting - militære mål: 26

Bomber: 36

Selvmordsbomber: 47

Bilbomber: 23

Granater: 1

Annet: 4

Sum: -276 -

Israelske skadde

Sivile: -4431-

Sikkerhetsstyrker: -1829-

Sum: -6260-

Og dette er stadig økende, så disse tallene må stadig oppdateres. Men uten israelske sikkerhetstiltak ville disse tallene vært TI ganger så høye - minst!

Dette er resultatet av en krig som araberne fører mot jødestaten, en krig som tallmessig bekrefter at araberne nesten utelukkende sikter seg inn på sivilbefolkningen. Samtidig bruker de sine egne som skjold for å skaffe seg en rolle som en plaget underdog, sågar dreper de sine egne for å få det til å se ut som IDF har sivile som mål, jfr. Al Dura-saken.

Videre har jeg bedt deg redegjøre for hvordan en lovlig opprettet nasjon kan okkupere et land som ikke eksisterer annet enn som en bibelhistorisk myte.

USAs daværende FN-ambassadør, Madeleine Albright, sa i 1994: «-Vi støtter ikke beskrivelsen av det territorium som Israel okkuperte under krigen 1967, som okkupert palestinsk territorium-». Hennes utsagn vinner stadig sterkere støtte blant internasjonalt anerkjente folkerettslærde både i USA og England.

Hele «Palestina» er en stor løgn, og «presidenten», egypteren Yasser Arafat, sitter på overtid på fjerde året uten å vise antydning til å skrive ut nyvalg. Hvorfor? Jo, fordi han er en korrupt kjeltring som lever ut sitt jødehat, en statsløs terrorist som bruker media og FN til å konstruere en urban underklasse av disse klans- og ummasamfunnene som er stuet sammen i Judea, Samaria og Gaza etter 1967.

Her er bare noen av grunnene til at det aldri blir opprettet noe arabisk diktatur i Judea og Samaria:

PLOs charter av 1968 står uforandret.

Fatahs Lov.

Faseplanen, eller Etappe-planen, som den også kalles. Dette kan ikke bortforklares med gamle forslitte analyseverktøy som gikk ut på dato i 1989.

Tenk nytt, Sør. Eller bare tenk.

Israel okkuperer palestinernes landområder, og er skyldig i titusenvis av dødsfall - ikke bare pga direkte vold, men sult og sykdom pga okkupasjonen.

At Israel blir angrepet av folk som forsvarer seg bør ikke overraske deg mer enn at Tyskland ble angrepet da Norge ble okkupert.

Annonse

Gjest drita lei
Skrevet

Omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,

Skrevet

Israel okkuperer palestinernes landområder, og er skyldig i titusenvis av dødsfall - ikke bare pga direkte vold, men sult og sykdom pga okkupasjonen.

At Israel blir angrepet av folk som forsvarer seg bør ikke overraske deg mer enn at Tyskland ble angrepet da Norge ble okkupert.

Du gjentar den samme løgnen om og om igjen, en løgn som overlever bare fordi de fleste tror at Midtøstens historie ikke går lenger tilbake enn til Oslo-avtalen.

La meg også opplyse deg om at det ikke er mange veteraner fra WWII som synes det er noe særlig kjekt å bli sammenliknet med terrorister. Ikke ÉN av de jeg har vært i kontakt med har noe til overs for disse bandittene.

Synd at du rakker ned på våre egne på den måten.

Skrevet

Omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,omatt og omatt,

Du kan når som helst nyansere deg, og heller diskutere sak. Skulle signaturen din være et utrykk for kjedsomhet i forbindelse med mine innlegg, så kan du jo bare la være å lese dem, ikke sant?

Du drar jo frivillig på deg plager.

Skrevet

Då tykkjer eg du burde da deg ein heimekoseleg spasertur på den kanten.

Skrevet

Du gjentar den samme løgnen om og om igjen, en løgn som overlever bare fordi de fleste tror at Midtøstens historie ikke går lenger tilbake enn til Oslo-avtalen.

La meg også opplyse deg om at det ikke er mange veteraner fra WWII som synes det er noe særlig kjekt å bli sammenliknet med terrorister. Ikke ÉN av de jeg har vært i kontakt med har noe til overs for disse bandittene.

Synd at du rakker ned på våre egne på den måten.

Våre veteranar frå WWII er som kjent anten daue eller senile, så det spelar inga rolle.

Elles burde du vel ha kjennskap til at dei såkalla

"Gutta på skauen" regelmessig vart omtala som terroristar og franktirørar av fienden, så slik sett er samanlininga grei nok.

At historia går lenger atende enn til Oslo-avtala har du sjølvsgat rett i, men der er det ingen poeng å hente for hjartevenene dine i jødestaten.

Gjest skjønner du ikke
Skrevet

...så la oss endelig få sove ifred, ikke sant? Våg å diskutere sak, ikke sitt på tribunen som hooligans og skrik fy-rop.

- at andre folk går lei av å diskutere samme saken igjen og igjen da.

Uansett motargumenter når det gjelder sak, så står du på ditt og har en merkelig tendenes til å slå om deg med svada som grenser til "ikke sak".

Folk går lei av dette emnet skjønner du, og folk flest vet ditt ståsted, og folk vet at du er fanatisk så det nesten grenser til det sykelige.

Skrevet

«-Då tykkjer eg du burde da deg ein heimekoseleg spasertur på den kanten. -»

Ja, ikke sant. Sammen med 5.5 millioner andre jøder i Israel da, vel? Hvem skal du hate når jødene ikke eksisterer lenger da? Åh ja, selvfølgeig, sånn rundt en kvart milliard amerikanere, åf kårs.

*rister på hodet*

Annonse

Skrevet

Våre veteranar frå WWII er som kjent anten daue eller senile, så det spelar inga rolle.

Elles burde du vel ha kjennskap til at dei såkalla

"Gutta på skauen" regelmessig vart omtala som terroristar og franktirørar av fienden, så slik sett er samanlininga grei nok.

At historia går lenger atende enn til Oslo-avtala har du sjølvsgat rett i, men der er det ingen poeng å hente for hjartevenene dine i jødestaten.

«-...veteranar frå WWII er som kjent anten daue eller senile...-»

Der tar du styggelig feil, jeg er i jevnlig kontakt med flere veteraner som er særdeles oppegående, og det er ikke mange ukene siden jeg overvar en overrekkelse av hederssbevisninger til to gjenlevende av en gruppe på fem som utførte en sabotasjeaksjon mot et drivstofflager i Sonskilen den 18 august 1944. Takket være denne velykkede aksjonen, som ikke engang medførte personskade, ble tettstedet Son reddet fra tilintetgjørelse da det ikke lenger var nødvendig å bombe fra luften.

Å kalle disse for terrorister er vel omtrent så langt fra sannheten du kan komme. De som kanskje kunne passe til beskrivelsen var nok gruppa til Asbjørn «Osvald» Sunde, som ga fan i å følge SHAEFs direktiver og opererte på egenhånd eller etter Moskvas taktstokk. Nå ble jo som kjent Sunde dømt etter spionparagrafen også, men det er en annen historie.

«-At historia går lenger atende enn til Oslo-avtala har du sjølvsgat rett i, men der er det ingen poeng å hente for hjartevenene dine i jødestaten.-»

Det kommer akkurat an på hvordan en tolker historien. Dersom en bruker et marxistisk analyseverktøy, så kan en selvsagt kalle Plan D for en aggressiv angrepsplan. Og hvis en ser bort fra britenes aksjoner mot jøder parallelt med Hajj Amin al-Husseinis stadige anslag mot jødisk liv og eiendom, så kan en sikkert også kalle jødiske flykninger for okkupanter, også i 1921.

Hvis en trekker vekk halvparten av fakta rundt Deir Yassin, Lydda og Al-Dawaima, så kan jo jødene se riktig krigerske ut. Det er jo forsmedelig for fem arabiske arméer å innrømme nederlag for en gjeng utsultede muselmenn fra Auschwitz-Birkenau & omegn, ikke sant?

Men du må gjerne teste meg, andor. Det skulle bli en kjærkommen avveksling fra Sørs autopilot i loop-modus.

Skrevet

- at andre folk går lei av å diskutere samme saken igjen og igjen da.

Uansett motargumenter når det gjelder sak, så står du på ditt og har en merkelig tendenes til å slå om deg med svada som grenser til "ikke sak".

Folk går lei av dette emnet skjønner du, og folk flest vet ditt ståsted, og folk vet at du er fanatisk så det nesten grenser til det sykelige.

Kan du fortelle meg hva som IKKE går igjen og igjen her på DOL?

Og hva mener du med «står på mitt»? Så lenge jeg har argumenter som jeg ikke blir tilbakevist på en troverdig måte, eller noen kommer med en forklaringsmodell som er overbevisende, hvorfor skulle jeg «roll over and play dead»?

For ditt vedkommende er jo dette såre enkelt: du kan bare la være å åpne innlegg med min signatur. Dermed sparer du både deg og meg for irritasjon.

Har du virkelig så lav toleranseterskel?

Skrevet

«-Då tykkjer eg du burde da deg ein heimekoseleg spasertur på den kanten. -»

Ja, ikke sant. Sammen med 5.5 millioner andre jøder i Israel da, vel? Hvem skal du hate når jødene ikke eksisterer lenger da? Åh ja, selvfølgeig, sånn rundt en kvart milliard amerikanere, åf kårs.

*rister på hodet*

Jepp. Jødene har blitt undertrykt i uminnelige tider, og dette gir selfølgelig jødene (israel) rett til å være fascister i minst et par hundre år.

"..........................."

Skrevet

Jepp. Jødene har blitt undertrykt i uminnelige tider, og dette gir selfølgelig jødene (israel) rett til å være fascister i minst et par hundre år.

"..........................."

La meg sitere deg her: «-Jepp. Jødene har blitt undertrykt i uminnelige tider, og dette gir selvfølgelig jødene (Israel) rett til å være fascister i minst et par hundre år.-»

Eksakt HVA er det du bygger denne påstanden på? Og dessuten, vet du egentlig hva en fascist er for noe?

Disse lingvistiske tilsnikelsene (nazisrael, apartheidstaten, fasciststaten osv) vil en dag slå tilbake på misbrukerne, for utviklingen og folkeopplysningen står ikke stille.

Selv om kampen mot uvitenhet, desinformasjonen og gjennompolitiserte mediakommisærer ikke bærer frukter idag, så vil mine (våre) stadige stikk under vannlinjen til syvende og sist senke mediacæsars gallioner.

Kapp lenkene og forlat denne slaveskuta før du går ned med den.

Skrevet

Hvem er mest dustete? Karsten Alnæs eller historikerene som føler seg oversett gjennom manglende kildehenvisninger i verket -Historien om Europa- ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...