Gjest fortvilet over urettferdigheten Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 I dag fikk jeg referat fra møtet i form av et brev som skal sendes til personalavdelingen i kommunen. Jeg gikk direkte med det til tillitsvalgt, han var dypt rystet og gikk til tillitsvalgt. Han var på vei til å gå, men de går sammen med brevet til sjefen på mandag. Begge var like rystet og ga meg tlf.nr. med beskjed om å ringe i helgen hvis jeg trengte det. Begge to jobber nært sammen med meg, og sa at de hadde aldri drømt om noe slikt engang. Begge var enige i at sjefen var usikker og lett å manipulere. Begge var enige om mine kvalifikasjoner. Det varmer, men jeg gir opp kampen. Jeg har bestemt meg for å flytte til et annet land, og gi avisen hele historien. Jeg har hatt støtte hele veien, men trakasseringen fortsetter likevel. Venner og kollegaer har mast på meg lenge å gå ut i media og nå går jeg dit og siden går jeg min vei. Jeg kan ikke leve sånn lenger. 0 Siter
Gjest fortvilet over urettferdigheten Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Skrev feil. Tillitsvalgt gikk til verneombudet. 0 Siter
andor Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Kven faen har innbilla deg at verden er rettferdig ? 0 Siter
kvakker Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Skrev feil. Tillitsvalgt gikk til verneombudet. Hei fortvilet. Vi er i samme båt du og jeg. Jeg hadde også et møte, og fikk så mye dritt slengt i trynet at jeg brøt helt sammen. De lyger og finner på ting som ikke er sanne i det hele tatt.Og de lyger på mine arbeidskollegaer for å vippe meg. Jeg forstår godt at du vil gi opp,det vil jeg også. Jeg har hatt ett eneste stort sammenbrudd etter det møtet. Men bør vi ikke si til oss selv at dette får de rett og slett ikke lov til? Om du flytter fra alt, så er det strengt tatt de som har tatt valget for deg. De får viljen sin. Stå på og kick some ass. Ta og vis dem at du er den som har rett,og du er den som er sterk. Gi gjerne historien til avisen,men samarbeid med fagforeningen din. De er den som blir ditt våpen for rettferdigheten din. Bli forbanna i blodet og vis din styrke. Det akter jeg å gjøre i min sak. De er store og sterke mot små enkeltpersoner som oss ja. Men mot rettferdighet er de bittesmå her. La oss vise dem det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.