Gå til innhold

Radionette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal du ha en verdivurdering av denne radioen så kan jeg gi deg noen tips.

1. Slike 'skapmodeller' har liten verdi utenom noen få modeller. Radionettes modeller ligger lavt i verdi, dessverre.

2. Generelt er slike store radioer mindre verdt blant samlere grunnet det at de er store og tar mye plass.

3. Du kan ta en titt på Norsk Radiohistorisk Forening sin hjemmeside: www.nrhf.no og få endel info derfra.

4. Jeg anbefaler egentlig å bare gi slike store radioer vekk til loppemarkeder og slikt som kan tjene noen få kroner på en radio som få er interressert i å kjøpe.

5. Siden du ikke skriver noe om modell eller slikt kan jeg vanskelig si så nøye hva du kan forvente å få for en slik radio hvis du prøver å selge den. Men generelt kan jeg si at en Radionette ligger i verdi mellom 500-1500 kr fra en samler. Selvsagt kan du ''treffe'' en person som ikke aner noe om verdi og som derfor betaler mer, men da snakker vi mer om et lykketreff:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140804-radionette/#findComment-883554
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...