Gjest Rebecha Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 At Sandra gikk videre idag er bare helt fantastisk!! Hun sa FALSKT jevnt gjennom HELE sangen! Det er helt sykt at hun gikk videre. Jeg fatter ikke at det går an! Hører ikke folk at jenta synger falskt!?? 0 Siter
Reg@l Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Det er alt for mange fjortiser med kontantkort som stemmer, dessuten har hun tydeligvis endel fans blant"napperne" som sitter foran skjermen og kooooser seg. (Jfr diskusjonsforumet til VG, at det ikke ble slettet skjønner ikke jeg) 0 Siter
Gjest Da er vi to Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Jeg blir mest oppgitt over sånne som deg. Skjønner du ikke at ved å hetse den stakkars jenten bare er med på å gjøre at hun får sympatistemmer. Dette er en konkurranse der publikum bestemmer, og da vil de slå ut sånn. Det er ikke alltid at den beste vinner i sånne typer konkurranse. 0 Siter
Gjest Rebecha Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Dett er da ikke hets! Hadde jeg mobbet henne, og sagt det var hennes feil etc. - da hadde det vært hets!! Sier man en mening, så må man få lov til det uten at det dermed er sagt at hun er dum, eller noe!! Har du e visst gehør, så hører du at det var falskt - det er helt objektivt! Om du liker stemmen hennes eller ei (eller for andre runner), er noe helt annet, og jeg sier absolutt ingenting negativt om HENNE som person. Men rent objektivt sett var det falskt! Og, ja, jeg vet at kanskje hun bare får sympati-stemmer, men det får så være. 0 Siter
Gjest Rebecha Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Litt mange skrivefeil, her, ja.. Gikk litt fort i svingene... 0 Siter
fresja Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Jeg regner med det er mange som ikke hører om folk synger falsk; jeg kan da umulig være den eneste umusikalske her i landet. Likevel koser jeg meg med god musikk. Sandra kom vel verken på topp eller bunn i mine ører. 0 Siter
Gjest mitt svar Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Øystein skulle ikke ha røket ut!! Forstår ikke det som skjer i idol nå.. feil folk ryker ut, noen blir igjen som burde vært ute... 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Det er alt for mange fjortiser med kontantkort som stemmer, dessuten har hun tydeligvis endel fans blant"napperne" som sitter foran skjermen og kooooser seg. (Jfr diskusjonsforumet til VG, at det ikke ble slettet skjønner ikke jeg) Altfor mange fjortiser? Hva skal man gjøre med det da? Sette en øvre aldersgrense for å få stemme?? Det klinger litt feil i mine ører, og joda, jeg anser meg selv for å være ganske så musikalsk av meg.... 0 Siter
Gjest elisabeth Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Jeg likte egentlig han Øystein, men han sang ikke noe pent i går, og da var det riktig at han måtte ut. Sandra har jeg ikke så mye sans for, men hun sang faktisk mye bedre enn både han Trung og Øystein. 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Jeg syntes hun var mye verre forrige gang, hun sang seg greit gjennom sangen denne gangen syntes jeg. Men hun burde ha røket ut forrige gang uansett, ikke forstår jeg hvem som stemte på henne etter at hun skrek "hit me... hit me som en katt som blir dradd etter en bil. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Dett er da ikke hets! Hadde jeg mobbet henne, og sagt det var hennes feil etc. - da hadde det vært hets!! Sier man en mening, så må man få lov til det uten at det dermed er sagt at hun er dum, eller noe!! Har du e visst gehør, så hører du at det var falskt - det er helt objektivt! Om du liker stemmen hennes eller ei (eller for andre runner), er noe helt annet, og jeg sier absolutt ingenting negativt om HENNE som person. Men rent objektivt sett var det falskt! Og, ja, jeg vet at kanskje hun bare får sympati-stemmer, men det får så være. Ja du kan jo se hva som skjedde lengre nede her,da jeg ved en feil trodde hun sang svensk.Det var kanskje for at hun sang falskt at jeg ikke hørte det?;o)Enig med deg at man må få si sin mening uten at noen skal påstå at det er mobbing.Hun sang dårligst denne gangen og hvis en 16 åring ikke tåler å høre det,så skulle hun ikke ha meldt seg på. 0 Siter
Gjest Rebecha Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Jeg likte egentlig han Øystein, men han sang ikke noe pent i går, og da var det riktig at han måtte ut. Sandra har jeg ikke så mye sans for, men hun sang faktisk mye bedre enn både han Trung og Øystein. Etter min mening sang hun kanskje pent i den forstand at klangen i stemmen hennes er pen - at selve stemmen i seg selv er ok, men hun sang så falskt. Egentlig er det bare det som er problemet. Hadde hun ikke gjort det hadde hun faktisk ikke vært så gale. 0 Siter
Mistera Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Må si jeg ble ganske oppgitt når Øystein gikk ut... Snack for kvinneøyner:) Og en herlig råå stemme... Hva som er igjen nå da? for oss damene... (ikke fjortissene) Mener at det var han... vet ikke hva han heter, han andre som ble plukka ut av de tre burde gått... stemmen hans kommer aldri til å holde en HEL konsert... og Sandra hun sjarmerer på grunn av øynene... om noen år, når hun har gått til sangpedagog noen år, vil hun ha en helt vanlig og grei stemme... Den som VIRKELIG kan å synge det er Maria... Grunnen at jeg kan uttale meg om stemmene er fordi jeg selv har sunget hos sangpedagog i flere år, komt inn på operahøgskolen men hadde ikke råd til å gå... 0 Siter
Mistera Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Jeg likte egentlig han Øystein, men han sang ikke noe pent i går, og da var det riktig at han måtte ut. Sandra har jeg ikke så mye sans for, men hun sang faktisk mye bedre enn både han Trung og Øystein. Hallo.... Øystein sang helt fint han igår... han sang jo jokke da, å stemmen passet HELT perfekt til sjangeren han hadde valgt!!! Men de fleste fjortisser vet ikke hvem Jokke var... 0 Siter
Mistera Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Ja du kan jo se hva som skjedde lengre nede her,da jeg ved en feil trodde hun sang svensk.Det var kanskje for at hun sang falskt at jeg ikke hørte det?;o)Enig med deg at man må få si sin mening uten at noen skal påstå at det er mobbing.Hun sang dårligst denne gangen og hvis en 16 åring ikke tåler å høre det,så skulle hun ikke ha meldt seg på. dessuten spiste hun ordene, de kom ikke ut... Ikke kritikk til jenta. hun er ung og har mye å lære... men tviler på at hun har gutsen et idol trenger når hun reagerer på den måten... Om man gjør seg selv offentlig så må man bare rekne med det, den bransjen er hard... om de ikke vet det!!! Om jeg for ex hadde fått samme kritikken som Britany Spears eller Christina Agiulera hadde jeg sikkert vært både alkoholiker, narkoman og nervevrak... For psyken min ikke hadde taklet de! det er ikke nok å bare være litt flink!!! Dette er bare forsmaken på hva som venter den som vinner... man kan ikke overleve på medlidenhet... Men det er da de MED stemme som har gått ut... og de uten de er der ennå... 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Hallo.... Øystein sang helt fint han igår... han sang jo jokke da, å stemmen passet HELT perfekt til sjangeren han hadde valgt!!! Men de fleste fjortisser vet ikke hvem Jokke var... Det gjør mine unger, det skulle da bare mangle. Men de er noe eldre enn 14 da. Men de hadde aldri hørt om den gruppa fra Stavanger og det hadde ikke jeg heller så antagelig stemte ikke østlendingene nok. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 dessuten spiste hun ordene, de kom ikke ut... Ikke kritikk til jenta. hun er ung og har mye å lære... men tviler på at hun har gutsen et idol trenger når hun reagerer på den måten... Om man gjør seg selv offentlig så må man bare rekne med det, den bransjen er hard... om de ikke vet det!!! Om jeg for ex hadde fått samme kritikken som Britany Spears eller Christina Agiulera hadde jeg sikkert vært både alkoholiker, narkoman og nervevrak... For psyken min ikke hadde taklet de! det er ikke nok å bare være litt flink!!! Dette er bare forsmaken på hva som venter den som vinner... man kan ikke overleve på medlidenhet... Men det er da de MED stemme som har gått ut... og de uten de er der ennå... Du har så rett så rett:o) 0 Siter
Gjest collll Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Det gjør mine unger, det skulle da bare mangle. Men de er noe eldre enn 14 da. Men de hadde aldri hørt om den gruppa fra Stavanger og det hadde ikke jeg heller så antagelig stemte ikke østlendingene nok. Ikke hørt om Mods ? Morten Abel sitt gamle-band, og de er suverene ! Psser godt til festbruk. 0 Siter
nynne Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Sandra hadde "sympatiimmunitet"i går og kommer også til å ha det neste fredag. Selvom hun synger like lite heldig som i går.... Hun er fryktelig søt om sjarmerende, men når ikke helt opp mot de andre. Men hun har mange år igjen å ta dem igjen på.... Stilig at Øystein sang Jokke. 0 Siter
Mistera Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Ikke hørt om Mods ? Morten Abel sitt gamle-band, og de er suverene ! Psser godt til festbruk. Øystein sang ikke han Jokke da? det var han med hatten som likner på Gaute i sone 2 som sang Abel... eller...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.