Gå til innhold

Hvor laste ned?

Anbefalte innlegg

Gjest bukkenebruse
Skrevet

Hvor finner man mest norsk musikk, men minst mulig spywhere?

mvh

Fortsetter under...

Skrevet

Tror det er Winmx. Har så vidt vært innom noen av de andre, men fant lite av interesse. Jeg fant mest på napster, men den er vel neppe oppe og går igjen.

Gjest en av de barføtte Ole Jonny-jævlene
Skrevet

I tilleg til det som er nevnt kan du forsøke Soulseek. Men det beste er kanskje å bruke Direct Connect og finne en god norsk hub (men da må du som regel dele noen GB selv, i rettferdighetens navn).

Skrevet

- kazaalite

- eMule/eDonkey/overnet

soulseek er bra da!

Men det kommer an på sikkerheten du har på maskinen..

Morpheus og imesh har en del ødelagde filer...(sånn skurr og hyl midt i)

Annonse

Skrevet

I tilleg til det som er nevnt kan du forsøke Soulseek. Men det beste er kanskje å bruke Direct Connect og finne en god norsk hub (men da må du som regel dele noen GB selv, i rettferdighetens navn).

Jeg lastet ned Direct Connect, men jeg har jo bare et sted å mixe min egen musikk. Hvordan får jeg lastet ned musikk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...