Gjest bukkenebruse Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Hvor finner man mest norsk musikk, men minst mulig spywhere? mvh 0 Siter
fresja Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Tror det er Winmx. Har så vidt vært innom noen av de andre, men fant lite av interesse. Jeg fant mest på napster, men den er vel neppe oppe og går igjen. 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 - kazaalite - eMule/eDonkey/overnet 0 Siter
Gjest en av de barføtte Ole Jonny-jævlene Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 I tilleg til det som er nevnt kan du forsøke Soulseek. Men det beste er kanskje å bruke Direct Connect og finne en god norsk hub (men da må du som regel dele noen GB selv, i rettferdighetens navn). 0 Siter
Mistera Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 - kazaalite - eMule/eDonkey/overnet soulseek er bra da! Men det kommer an på sikkerheten du har på maskinen.. Morpheus og imesh har en del ødelagde filer...(sånn skurr og hyl midt i) 0 Siter
fresja Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 I tilleg til det som er nevnt kan du forsøke Soulseek. Men det beste er kanskje å bruke Direct Connect og finne en god norsk hub (men da må du som regel dele noen GB selv, i rettferdighetens navn). Jeg lastet ned Direct Connect, men jeg har jo bare et sted å mixe min egen musikk. Hvordan får jeg lastet ned musikk? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.