Gjest noen som kan hjelpe meg? Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Jeg skal i bursdag i morgen til min 13 år gamle kusine. Jeg har ikke sett henne på årevis og vet derfor ikke hva hun interesserer seg for eller hvordan hun er. Hva i all verden kan jeg kjøpe i bursdagsgave? Tips mottas med takk! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Gavekort i musikkforretning, klesforretning. Enkelt smykke. Det kan jo være hun ikke liker smykker. Kosmetikk som dusjsåper(litt artige) osv. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Lipgloss eller annet sminke. Du finner garantert noe på HM 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Glitter (butikken altså)har jo mye tøft for en ungjente, smykker,ringer,strikker osv. H&M har jo også slike ting. Undertrøyer med snoopi eller Betty Boop fra H&M er populære blandt jenter. Er hun ikke jenta som liker å pynte seg med dill og dall så kanskje hun liker å skrive dagbok? skrivebok, fine glittertusjer? En film eller en cd? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.