Gå til innhold

Tips til dere som vil bli kvitt Windows Messenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte om dette i forrige uke, men ingen ga meg noe godt svar...nå har jeg funnet noe som funker bra..(link)

www.safenet.no/article/view/37/1/4

Skrevet

Skulle gjerne klart meg utan messenger eg, eg syns det er fantastisk dårleg, men kva skal ein gjere da, når alle venene har droppa ICQ til fordel for dette langt underlegne programmet?

Usj!

Skrevet

Skulle gjerne klart meg utan messenger eg, eg syns det er fantastisk dårleg, men kva skal ein gjere da, når alle venene har droppa ICQ til fordel for dette langt underlegne programmet?

Usj!

Windows Messenger er ikke det samme som MSN Messenger. :-)

Skrevet

Windows Messenger er ikke det samme som MSN Messenger. :-)

Nei det er ikkje det. Men windows messenger fungerer jo også "utover"

Eg kan logge på det derre .NETtet til MS med Windows messenger og prate med dei, enda dei bruker MSN Messenger.

Skrevet

Nei det er ikkje det. Men windows messenger fungerer jo også "utover"

Eg kan logge på det derre .NETtet til MS med Windows messenger og prate med dei, enda dei bruker MSN Messenger.

Men hvorfor velger du å bruke Windows Messenger, i stedet for MSN Messenger? Nyeste versjon (6.1) er jo grei å bruke. Greit nok at alle programmer har sine fordeler, jeg brukte selv ICQ tidligere (for noen år tilbake), men har nå kun MSN. Det eneste jeg kan komme på som jeg savner er "offline messages", men det er ikke så viktig for meg.

Skrevet

Men hvorfor velger du å bruke Windows Messenger, i stedet for MSN Messenger? Nyeste versjon (6.1) er jo grei å bruke. Greit nok at alle programmer har sine fordeler, jeg brukte selv ICQ tidligere (for noen år tilbake), men har nå kun MSN. Det eneste jeg kan komme på som jeg savner er "offline messages", men det er ikke så viktig for meg.

Joda, eg HAR oppgradert til MSN Messenger 6.1

Men eg syns likevel den er underlegen ICQ på mange måtar.

Skrevet

Joda, eg HAR oppgradert til MSN Messenger 6.1

Men eg syns likevel den er underlegen ICQ på mange måtar.

Hva er det med ICQ som du ikke har i MSN?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...