Gjest det er meg ja Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Hei Webbis er treg, hva tror du? Kan innlegg som postes på Dol fanges opp av "drittsekker" som på samme måten som det ikke er trygt for innsyn når man sender e- post. Det kommer jo ikke frem noen sikkerhetslås for at det er en sikker side. Kirkens SOS har derimot en slik sikkerhetslås sertifisering, så hvorfor har ikke Dol det? mvh 0 Siter
citoyen Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Innleggene du poster ligger jo fullt offentlig tilgjengelig på web uansett, så jeg ser ikke helt poenget med å kreve sikker overføring. 0 Siter
Gjest det er meg ja Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Innleggene du poster ligger jo fullt offentlig tilgjengelig på web uansett, så jeg ser ikke helt poenget med å kreve sikker overføring. De kan vel snappe opp hvem avsenderen er i RL vel, det er da ikke fullt så kjekt :-( mvh 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 De kan vel snappe opp hvem avsenderen er i RL vel, det er da ikke fullt så kjekt :-( mvh Hvordan skal de finne ut hvem du er? Får de tak i IP-addressen din så vet de fortsatt ikke hvem som bruker den. "......................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.