Gå til innhold

ytterjakke

Anbefalte innlegg

Gjest sensur
Skrevet

Hei

Noen som kan anbefale butikker hvor jeg finner en vårlig ytterjakke?

Hva slags jakker er in i år?

Har stor rumpe og bryster, så jakken bør helst være sort og gå ned til lårene....

Gjest Tristelin@
Skrevet

Er du stor så kandu drite i moten. Det viktigste er å finne noe som er kledelig.

Oppsøk avdelingene for 'stor mote' hos kjedebutikkene. Lindex og KappAhl har iallefall slike.

Så finnes det jo lokale spesialister på stor mote. Men da må du spørre deg for der du bor. Postordre, bl.a. Ellos, har egne sider for store mennesker.

Gjest bebba
Skrevet

Er du stor så kandu drite i moten. Det viktigste er å finne noe som er kledelig.

Oppsøk avdelingene for 'stor mote' hos kjedebutikkene. Lindex og KappAhl har iallefall slike.

Så finnes det jo lokale spesialister på stor mote. Men da må du spørre deg for der du bor. Postordre, bl.a. Ellos, har egne sider for store mennesker.

Hvorfor skal vi som er store 'drite i moten'?

Gjest Tristelin@
Skrevet

Vi SKAL det ikke! Men av erfaring er vi ofte nødt til det. Hvis vi ikke har råd til å betale dyrt i spesialbutikker da. Men det har ikke jeg! Derfor blir utvalget ganske begrenset. Ikke alltid moteriktig. Ikke alltid det en hadde tenkt seg.

Gjest sensur
Skrevet

Vi SKAL det ikke! Men av erfaring er vi ofte nødt til det. Hvis vi ikke har råd til å betale dyrt i spesialbutikker da. Men det har ikke jeg! Derfor blir utvalget ganske begrenset. Ikke alltid moteriktig. Ikke alltid det en hadde tenkt seg.

Kjøper ikke noe jeg ikke kler... Sier moten kjempe korte jakker, ja så prøver jeg å finne en stilig lang modell. Tenkte også på stoff, farger. Som sagt liker best svart, men mye annet fint og da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...