Gå til innhold

Permisjon

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet

Noen som kjenner regler om permisjon. Vanligvis går det an å få permisjon i et år for å prøve å gjøre andre ting. Jeg vurderer å ta permisjon i fem måneder og reise vekk for muligens å forlenge permisjonen hvis alt går bra. Er det mulig og vil det evt. påvirke mine senere muligheter? Jeg er midt i tankeprosessen og har ikke lyst å spørre arbeidsgiver med en gang. På forhånd takk for svar.

Fortsetter under...

Gjest malun
Skrevet

Du kan søke om ulønnet permisjon - og så er det opp til arbeidsgiver om de er interessert i å innvilge det.'

Du har ikke krav på det.

Gjest bebba
Skrevet

Du kan søke om ulønnet permisjon - og så er det opp til arbeidsgiver om de er interessert i å innvilge det.'

Du har ikke krav på det.

Nei jeg har kanskje ikke krav på det, men det blir alltid innvilget et år. Spørsmålet mitt er hva skjer hvis jeg ber først om et halvt år og så en forlengelse.

Gjest malun
Skrevet

Nei jeg har kanskje ikke krav på det, men det blir alltid innvilget et år. Spørsmålet mitt er hva skjer hvis jeg ber først om et halvt år og så en forlengelse.

Det vet du vel best selv, som kjenner ledelsen din.

Det hadde ikke vært greit hos oss nå, men for noen år siden, med annen ledelse, hadde det gått.

Gjest bebba
Skrevet

Det vet du vel best selv, som kjenner ledelsen din.

Det hadde ikke vært greit hos oss nå, men for noen år siden, med annen ledelse, hadde det gått.

Ja det er sakens kjerne for noen år siden var det noe helt annet. Jeg vil gjerne ut å reise noen måneder og se meg om etter nye muligheter uten å si ifra meg det jeg har. Jeg er forvirret siden det har endret seg totalt på to år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...