Gjest epletre Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Har leid en film paa biblioteket. Er dansk og heter "Italian for beginners" (vertfall her borte). Noen som vet om den er bra? Ser ikke saa kjempe ut, men det er jo koselig aa se Skandinaviske filmer her langt borte. Leide Elling igaar:0) 0 Siter
Gjest en av de barføtte Ole Jonny-jævlene Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Jeg tror den er småkoselig og helt grei, men langt fra stor kunst. Jeg begynte å se den en gang, men slo fort av fordi den hadde en feel-good-vib jeg ikke taklet. Jeg er imidlertid ikke representativ for den gjengse filmseer, så det jeg sier bør ikke nødvendigvis tas for god fisk. 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Koselig er vel et stikkord: http://www.imdb.com/title/tt0243862/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Jeg tror den er småkoselig og helt grei, men langt fra stor kunst. Jeg begynte å se den en gang, men slo fort av fordi den hadde en feel-good-vib jeg ikke taklet. Jeg er imidlertid ikke representativ for den gjengse filmseer, så det jeg sier bør ikke nødvendigvis tas for god fisk. Er du den jeg tror og har fått deg nytt nick? Skulle ikke du holde deg unna da ) 0 Siter
Gjest en av de barføtte Ole Jonny-jævlene Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Er du den jeg tror og har fått deg nytt nick? Skulle ikke du holde deg unna da ) What's in a name? Hvem tror du jeg er? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 What's in a name? Hvem tror du jeg er? Nei, det gidder jeg ikke si. Det får folk finne ut selv. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 ja den kan virke litt treig men er artig og koselig ...dogme-film 0 Siter
andor Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Grei nok måte å kaste bort ein kveld på, dersom både barskap og kjøleskap er tomt, og partneren har gått til sex-boikott. Ellers er det betre å lesa Norsk Ukeblad eller noko iden lei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.