Gå til innhold

Film..

Anbefalte innlegg

Gjest epletre
Skrevet

Har leid en film paa biblioteket. Er dansk og heter "Italian for beginners" (vertfall her borte). Noen som vet om den er bra? Ser ikke saa kjempe ut, men det er jo koselig aa se Skandinaviske filmer her langt borte. Leide Elling igaar:0)

Fortsetter under...

Gjest en av de barføtte Ole Jonny-jævlene
Skrevet

Jeg tror den er småkoselig og helt grei, men langt fra stor kunst. Jeg begynte å se den en gang, men slo fort av fordi den hadde en feel-good-vib jeg ikke taklet. Jeg er imidlertid ikke representativ for den gjengse filmseer, så det jeg sier bør ikke nødvendigvis tas for god fisk.

Skrevet

Jeg tror den er småkoselig og helt grei, men langt fra stor kunst. Jeg begynte å se den en gang, men slo fort av fordi den hadde en feel-good-vib jeg ikke taklet. Jeg er imidlertid ikke representativ for den gjengse filmseer, så det jeg sier bør ikke nødvendigvis tas for god fisk.

Er du den jeg tror og har fått deg nytt nick? Skulle ikke du holde deg unna da :o)

Gjest en av de barføtte Ole Jonny-jævlene
Skrevet

Er du den jeg tror og har fått deg nytt nick? Skulle ikke du holde deg unna da :o)

What's in a name?

Hvem tror du jeg er?

Skrevet

What's in a name?

Hvem tror du jeg er?

Nei, det gidder jeg ikke si. Det får folk finne ut selv.

Annonse

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

ja den kan virke litt treig men er artig og koselig ...dogme-film

Skrevet

Grei nok måte å kaste bort ein kveld på, dersom både barskap og kjøleskap er tomt, og partneren har gått til sex-boikott. Ellers er det betre å lesa Norsk Ukeblad eller noko iden lei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...