Gå til innhold

Billig hotell i London.

Anbefalte innlegg

Gjest Globetrotter2
Skrevet

Kan noen anbefale et _billig_ hotell i London? Jeg har sjekket sidene til et par som har vært skrevet om her før, f.eks. Marble Arch, men jeg synes selv £60-70 per natt er litt mye, men samtidig er det veldig varierende hvor bra de billigste hotellene er. Derfor hadde det vært fint om noen hadde personlige erfaringer å dele.

Fortsetter under...

Gjest Saigon
Skrevet

Like før jul bodde jeg på et hotell i London som heter Alexandra. Det var et lite koselig hotell. Der kunne jeg godt ha bodd neste gang jeg skal til London.

Hotellet ligger ikke langt fra Paddington stasjon. Så man har mange t-bane valg når man skal dra inn til selve byen.

For å bestille dette hotellet gå til: http://www.sterlingticket.hotelconnect.co.uk/

Skrevet

Styrer glatt unna billige hoteller i London. Skal man ha noe akseptabelt må man opp i hvertfall en tusenlapp. Men så er jeg kresen på beliggenhet og renhold også da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...