cathlin Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Lurer på om en tar ting lettere og blir mer kynisk og avbalansert jo eldre en blir? Hmm... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Kommer veldig anpå. Innsikten øker og forståelsen for menneskesinnet. En blir mere var overfor forandringer, f.eks må søvnen være mere til faste tider. Det blir vanskeligere å sove hvor som helst. Jeg har aldri snakket med noen som ønsker seg tilbake til ungdommen, men noen kunne kanskje tenkt seg å slippe ulempene med å være eldre. Helsen svikter ofte, og det kan føre til depressive tilstander. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Det kommer jo litt an på hva du mener med eldre. Mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Nei, det gjør man ikke. Man har mer erfaring men er like sårbar og jeg var da virkelig mer avbalansert i 20-årene enn jeg er nå. Men jeg er ikke eldre da og kan ikke svare for dem som er eldre enn meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.