Gjest soldier Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 ...låta er jaggu fin, og med frekk tekst, orginalt! ...og så DEN fyren.... 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Hehe, jeg tenkte ikke koffert når jeg hørte den, så hvor frekk den er kommer vel an på ørene som hører. Men Ravi har ofte bra tekster! 0 Siter
Mistera Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Om du ser videoen og hører på teksten, ja da skjønner du hva den handler om... den er ikke frekk i det hele tatt, den handler om abstinenser etter dop... Men jeg digger sangen, og Ravi!!! 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Om du ser videoen og hører på teksten, ja da skjønner du hva den handler om... den er ikke frekk i det hele tatt, den handler om abstinenser etter dop... Men jeg digger sangen, og Ravi!!! Handler den om det? Visste jeg ikke.. Det med fingra kan jo tolkes på to måter, men jeg synes ikke sangen er grov. 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Om du ser videoen og hører på teksten, ja da skjønner du hva den handler om... den er ikke frekk i det hele tatt, den handler om abstinenser etter dop... Men jeg digger sangen, og Ravi!!! Er du helt sikker på det? Jeg tolket "jorbær" til å være Ravi selv, men... Man kan se videoen her: http://www.nokrecords.no/Video/Dodsot.wmv 0 Siter
Mistera Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Er du helt sikker på det? Jeg tolket "jorbær" til å være Ravi selv, men... Man kan se videoen her: http://www.nokrecords.no/Video/Dodsot.wmv Han (Ravi) ble spurt om hvilken jente det var snakk om, og han sa det selv... Når man vet åssen dop virker er ikke sangen vanskelig å sammenlikne egne erfaringer... og masse av de "førenen" de har for seg i videoen er typiske Makka tanker... Når han synger om at alle vil ha fingra i a.... så er det jo tilfelle for de fleste narkomane, " tar de i åra, tar de i nerva.." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.