Gjest ughugh Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Driver å leter etter en shampo som er god mot hårtap. Eventuelt andre ting som hjelper? Har noen god erfaring med Arcon Tiscale eller hva det hårproduktet heter? Er jente og mister hår... 0 Siter
Sandra33 Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Hei Jeg synes B-vitaminer hjelper bra!! Event. kan du få B-vitamin sprøyter på legekontoret. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Hårkontroll skal være veldig bra. Hjalp meg etter at den yngste ble født. Fikk noen perioder med håravfall da. Hårkontroll stoppet det etter 2-3 dager. Fås kjøpt i helsekostbutikker og frisører. 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Mister du mye hår? Jeg mistet veldig mye når jeg drev å farget håret. Det har jeg sluttet med, og mister mye mindre hår!! 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Mister du mye hår? Jeg mistet veldig mye når jeg drev å farget håret. Det har jeg sluttet med, og mister mye mindre hår!! Jeg har aldri farget håret så vidt jeg kan huske, likevel er det blitt isbrann der bak. Kan du være så snill å gi gode råd? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Jeg ble anbefalt av en frisør og ta tilskudd av B-vitaminer når en var plaget av hårtap. Mvh 0 Siter
Gjest ughugh Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Hårkontroll skal være veldig bra. Hjalp meg etter at den yngste ble født. Fikk noen perioder med håravfall da. Hårkontroll stoppet det etter 2-3 dager. Fås kjøpt i helsekostbutikker og frisører. Rusle: Hva går Hårkontroll ut på egentlig? Bra d funker da. Skal prøve det,koster vel ikke så alt for mye vel? Ellers takker jeg for svar1! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Rusle: Hva går Hårkontroll ut på egentlig? Bra d funker da. Skal prøve det,koster vel ikke så alt for mye vel? Ellers takker jeg for svar1! Hårkontroll er et kostmiddel. Det må vel være litt spesielt sådan ;-) Hvorfor det fikk håravfallet mitt til å stoppe etter 2-3 dager vet jeg ikke. Men det har skjedd med andre også. Det er likevel viktig at du fortsetter å ta kuren helt ut. Har alltid tatt vitamin/mineral tablett, men Hårkontrol hjalp virkelig bra. Det koster ca kr 200. Det finnes også et middel fra Kerastase som skal smøres i hodebunnen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.