Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skriker ut hver gang en utlending blir omtalt, du beskytter dem med nebb og klør. Om noen sier et vondt ord om utlendinger som bør bli utsendt fordi de er kriminelle så beskytter du dem og kaller andre for rasister. Om noen sier at det bør bli stopp i innvandringen til norge fordi det skaper store problemer her i landet når det kommer så mangen asylsøkere, så er du på plass. Du stiller blindt opp for hver og en person som heter abdulla eller mohammed, har ikke noe å si om de har vært i geriljaen tidligere, neida utlendinger må beskyttes for alt de er, for du er jo såå godhjertet av deg, og vi andre som ser problemene mangen skaper er rasister.

Skrevet

Hei,

NEI!

Jeg forfekter at mennesker skal behandles som individer, enten de er utlendinger, "innvandrere", asylsøkere, hvite, svarte, nordmenn, kvinner, menn, homofile, heterofile, bifile, eller hva som helst annet.

Jeg har ALDRI forsvart noen begrunnet med at "de er utlending".

Derimot har jeg reagert på at andre trakasserer folk fordi de er utlendinger.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Problemet er vel egentlig ikke helt det; det er vel heller at han ikke helt skjønner hva som er trakassering, rasisme etc. For eksempel er det å omtale en statistikk med vekt på ikke-norske borgere rasisme i vedkommendes øyne, uansett om det egentlig er ment slik eller ikke. Slike folk kan man ikke gjøre noe med - de er ikke interesserte i å utvide horisonten sin.

"........................."

Skrevet

Problemet er vel egentlig ikke helt det; det er vel heller at han ikke helt skjønner hva som er trakassering, rasisme etc. For eksempel er det å omtale en statistikk med vekt på ikke-norske borgere rasisme i vedkommendes øyne, uansett om det egentlig er ment slik eller ikke. Slike folk kan man ikke gjøre noe med - de er ikke interesserte i å utvide horisonten sin.

Hvor påstår jeg at det er "rasisme"?

Kan du finne et eksempel?

Med vennlig hilsen

Gjest bebba
Skrevet

Hei,

NEI!

Jeg forfekter at mennesker skal behandles som individer, enten de er utlendinger, "innvandrere", asylsøkere, hvite, svarte, nordmenn, kvinner, menn, homofile, heterofile, bifile, eller hva som helst annet.

Jeg har ALDRI forsvart noen begrunnet med at "de er utlending".

Derimot har jeg reagert på at andre trakasserer folk fordi de er utlendinger.

Med vennlig hilsen

Jeg har vært på dol en stund og disse uttalelsene har jeg sett før. Har du dem liggende innpå dataen sånn at du kan ta dem frem når det passer? At du gidder.

Skrevet

Jeg har vært på dol en stund og disse uttalelsene har jeg sett før. Har du dem liggende innpå dataen sånn at du kan ta dem frem når det passer? At du gidder.

Hvilke uttalelser har du sett før?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Han har mange fraser lagret i hurtigbufferet, slik at han kan lime dem inn om og om igjen, gjerne en syv-åtte ganger per "diskusjon" :-)

("du har nok engang avslørt deg", "du sprer hat og undertrykkelse", "du er akkurat som hitler, mausolini og de andre kameratene dine" m.fl)

Skrevet

Han har mange fraser lagret i hurtigbufferet, slik at han kan lime dem inn om og om igjen, gjerne en syv-åtte ganger per "diskusjon" :-)

("du har nok engang avslørt deg", "du sprer hat og undertrykkelse", "du er akkurat som hitler, mausolini og de andre kameratene dine" m.fl)

Hehe har funnet ut det ja, og derfor så har jeg også kommet til at jeg ikke gidder å bruke mer tid på å svare ham heller,for jeg vet jo hva svar jeg får tilbake før han har svart meg. Og i tillegg hvis man starter en tråd så går han inn på hver enkelt person å angriper alle for svarene deres istedenfor å bare si meningen sin å bli ferdig med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...