Gjest sommertid Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 En dame på jobb sa til meg i går at vi skulle stille klokka en time fram i natt.. og hun skulle på jobb i morges. Håper ikke hun kom en time for tidlig på jobb da.. Når skal klokka stilles??? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Neste helg. Alltid siste helg i mars og i oktober. Jeg er så heldig at det er helgen etter at mine barn har bursdag, derfor lett å huske for meg. Du får finne deg noen kroker å henge det på så husker du det bedre. ) 0 Siter
Gjest sommertid Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Neste helg. Alltid siste helg i mars og i oktober. Jeg er så heldig at det er helgen etter at mine barn har bursdag, derfor lett å huske for meg. Du får finne deg noen kroker å henge det på så husker du det bedre. ) Jeg husker det, men leste ikke avisa i går før jobb og trodde vi skulle stille klokka da hun sa det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.