Gå til innhold

Når skal vi stille klokka?

Anbefalte innlegg

Gjest sommertid
Skrevet

En dame på jobb sa til meg i går at vi skulle stille klokka en time fram i natt.. og hun skulle på jobb i morges. Håper ikke hun kom en time for tidlig på jobb da.. Når skal klokka stilles???

Kizza1365380506
Skrevet

Neste helg. Alltid siste helg i mars og i oktober. Jeg er så heldig at det er helgen etter at mine barn har bursdag, derfor lett å huske for meg. Du får finne deg noen kroker å henge det på så husker du det bedre. :o)

Gjest sommertid
Skrevet

Neste helg. Alltid siste helg i mars og i oktober. Jeg er så heldig at det er helgen etter at mine barn har bursdag, derfor lett å huske for meg. Du får finne deg noen kroker å henge det på så husker du det bedre. :o)

Jeg husker det, men leste ikke avisa i går før jobb og trodde vi skulle stille klokka da hun sa det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...