Gjest sarion Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Er det noen som har noen fine linker på hvordan jeg kan fikse hagen min? Vi skal fjerne noen trær og jeg har lyst til å fjerne litt mer av gressplenen også i samme slengen. Men jeg vil ha lette løsninger som jeg kan få mannen min med på å lage til. Dvs. at masse steinheller (som er megafint) blir ikke aktuelt da det er for mye jobb.Noen forslag? 0 Siter
sheba Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Jeg fikk god hjelp gjennom hageselskapets konsulenter. http://www.hageselskapet.no/Hageselskapet/hageselskapet.default.htm Vi bygde en terasse i trykkimprgnert rundt et basseng, i tilleg har vi felt inn noen "grønne lunger" hvor jeg har roser og urter. litt vanskelig å gi ideer når jeg ikke vet hvordan hagen din ser ut, men biblioteket har jo somregel mange bra hagebøker... 0 Siter
Vincent Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Du skal få et godt boktips: Tor Smaaland: "Late Hager" - Kagge Forlag. Akkurat det du trenger! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.