Gå til innhold

Om han Sør

Gjest Voksen og tull, eller barnslig kverulant

Anbefalte innlegg

Gjest Voksen og tull, eller barnslig kverulant
Skrevet

Jeg har nå lest gjennom mange innlegg her i dag, og lurer på om han Sør er seriøs. Er han kjent her inne? Jeg lurer på om det virkelig går an å være så trangsynt og ensporet.

Eller er det som jeg tror, bare tulleinnlegg.

Jeg er ny her, så jeg ville bare spørre.

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

14

• Mistera

13

• Dorthe

11

• Prozak

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest et tips
Skrevet

Slutt å diskuter person, hold deg til sak!

Gjest Her bør jeg vel være anonym
Skrevet

Du har nok rett. Lite trolig at en voksen mann kan tenke så ensporet. Han er aldri åpen for andres meninger.

Har også lagt merke til at personen som oftest er alene om meningene sine.

Mye tyder på at han bare vil diskutere eller krangle.

Gjest enda en
Skrevet

Du har grunn til å undre deg. Sør er visst en mann et sted i tredveårene i følge ham selv. Men her kan jo alle gi seg for hva-som-helst.

Hvorfor skriver han og noen andre så rart ? Vel, jeg tror de har en egen glede av å forsøke å trekke opp andre, prøve å provosere. Det beste er å ikke svare dem. Det ser ut til at de, og sør spesiellt, tror at alle andre er tomsinger og kunnskapsløse.

Skrevet

Synes ikke du har rett i hva du ser ut til å mene om ham.

Etter mine meninger er det flott med en skikkelig diskusjon av og til, og fordi han har sine meninger betyr det jo ikke at han er useriøs.

Håper selv at sør blir her leeenge:) men noen videre debatt om en person vil jeg ikke delta i, det synes jeg er useriøst.

Skrevet

Sør er sør og la han nå få krerulere så mye han vil. Det er som regel ganske interessant å følge trådene hans hvis emne er fenger.

Og hvis du ikke liker det han skriver, så hopp over innleggende hans.

Men han skiver da både svar og innlegg som er veldig hyggelige.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg har bedre tro på at det er du som troller, og at du ikke har mot nok til å bruke ditt vanlige nick. Sør er en god debatant, det er vel derfor at sånne som du angriper som du gjør.

Gjest voksen og tull, eller barnslig kverulant
Skrevet

Som sagt, jeg er ny her, så jeg ville bare spørre. Oppdaget doktoronline i dag.

Jeg beklager at jeg spurte direkte om en person, var nok ikke så lurt.

Beklager, skal ikke gjenta seg.

Skrevet

Sør er sør og la han nå få krerulere så mye han vil. Det er som regel ganske interessant å følge trådene hans hvis emne er fenger.

Og hvis du ikke liker det han skriver, så hopp over innleggende hans.

Men han skiver da både svar og innlegg som er veldig hyggelige.

Ja - alle innlegg og svar har faktisk en vennlig hilsen:-)

Skrevet

Ja - alle innlegg og svar har faktisk en vennlig hilsen:-)

Og til og med en klem innimellom.

Vi har vel alle våre grunner til å være her inne og Sør morer seg vel mest over diskusjonene og det synes jeg han er i sin full rett i. Hva er vitsen med et forum hvor alle sier bare ja og ha og er enige i alt.

Skrevet

Og til og med en klem innimellom.

Vi har vel alle våre grunner til å være her inne og Sør morer seg vel mest over diskusjonene og det synes jeg han er i sin full rett i. Hva er vitsen med et forum hvor alle sier bare ja og ha og er enige i alt.

Jeg kan ikke huske at jeg har imotsagt noen her da, men så er jeg jo innom på Lørdagskvelder innimellom, så hvem vet.

Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg har imotsagt noen her da, men så er jeg jo innom på Lørdagskvelder innimellom, så hvem vet.

Nei, jeg krangler vel ikke så mye her inne jeg heller. Det må i så fall være at jeg står på min rett til å røyke i mitt eget hus enten det er unger eller andre tilstede.

Skrevet

Nei, jeg krangler vel ikke så mye her inne jeg heller. Det må i så fall være at jeg står på min rett til å røyke i mitt eget hus enten det er unger eller andre tilstede.

Foruten det - så er du ei snaisen dame altså;-)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har bedre tro på at det er du som troller, og at du ikke har mot nok til å bruke ditt vanlige nick. Sør er en god debatant, det er vel derfor at sånne som du angriper som du gjør.

Akkurat det var min tanke også.

Skrevet

Foruten det - så er du ei snaisen dame altså;-)

Takk skal du ha :o)

Gjest IngenLurerMegHeller
Skrevet

Ny her inne? Du? Hehehe... Hvem prøver du å lure?

Skrevet

Ny her inne? Du? Hehehe... Hvem prøver du å lure?

Var det meg denne skulle til? Jeg har vært her mer eller mindre siden 97.

Gjest zuuul
Skrevet

Han er ekte. Kjenner noen som har møtt han i RL.

Skrevet

Det er ikke bare han som er slik; det er en håndfull andre av same alen som er fast inventar her inne.

"....................."

Gjest togli
Skrevet

Jeg synes sør har mange fornuftige argumenter jeg, i motsetning til noen av de andre her. Han kan nok sette ting litt på spissen til tider, men det kan innimellom trengs for å få folk til å tenke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...