Gå til innhold

Om han Sør

Gjest Voksen og tull, eller barnslig kverulant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strandhai da!

Jeg har da ikke baksnakket Sør. Jeg er ikke alltid enig med ham men jeg tror faktisk vi kommer overens her inne :o)

For å si noe om denne diskusjonen så mener jeg at sør faktisk er ganske rolig i disse trådene, det er mange her inne som blir i fyr og flamme etter et inlegg eller to fra sør.... Mange ganger tror jeg at det er signaturen som gjør dette..

Alt han gjør er og diskutere, ikke bråke/krangle...

Er enig med deg Dorthe.

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

14

• Mistera

13

• Dorthe

11

• Prozak

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Livet mitt består ikke av x'er. Livet mitt er da mer enn det. Hjleper de jeg kan, når jeg kan.

Du unnlater å svare på spørsmålet.

Uansett om du har 100, 1000 eller 10000 kroner å bruke, så er det begrenset.

Hvordan vil du bruke de?

Med vennlig hilsen

Gjest bare lurer !
Skrevet

Du unnlater å svare på spørsmålet.

Uansett om du har 100, 1000 eller 10000 kroner å bruke, så er det begrenset.

Hvordan vil du bruke de?

Med vennlig hilsen

Jeg har god økonomi, og hjelper de organisasjonene som jeg mener gjør en god og nyttig jobb(det er mange).

Jeg kan ikke hjelpe alle, men kan hjelpe mange litt.

Gjest bare lurer !
Skrevet

Jeg har god økonomi, og hjelper de organisasjonene som jeg mener gjør en god og nyttig jobb(det er mange).

Jeg kan ikke hjelpe alle, men kan hjelpe mange litt.

Føler ikke behov for å vise deg noe regnskap, så svaret mitt blir som over. Vet du må ha siste ordet, og det skal du få.

over og ut

Gjest Moderator
Skrevet

Nå må du gi deg. Sør er da veldig seriøs, og klarer å se en sak fra flere sider. Han har bl.a. uttalt at man ikke kan hjelpe katter så lenge mennesker lider. Dyr skal man ikke ta seg av før alle mennesker på jord har det bra.

kilde: kattemishandlings tråden

Fint om du ikke diskuterer med deg selv.

Gjest Moderator
Skrevet

Du har nok rett. Lite trolig at en voksen mann kan tenke så ensporet. Han er aldri åpen for andres meninger.

Har også lagt merke til at personen som oftest er alene om meningene sine.

Mye tyder på at han bare vil diskutere eller krangle.

Fint om du ikke diskuterer med deg selv.

Gjest Moderator
Skrevet

Du er selvfølgelig ikke ny her, men trenger tydeligvis en påminnelse om at vi ikke ønsker at man diskuterer med seg selv.

Gjest Rebecha
Skrevet

Hva skjer her? Ikke alltid jeg ønsker bruke nicket mitt, er det det Sør gjør?

Gjest bare lurer !
Skrevet

Uffda, tatt på fersken. Jeg som enda var så seriøs.

Skrevet

Hva skjer her? Ikke alltid jeg ønsker bruke nicket mitt, er det det Sør gjør?

Hei,

Jeg skriver aldri under annet nick enn "Sør".

Med vennlig hilsen

mariaflyfly
Skrevet

Du er selvfølgelig ikke ny her, men trenger tydeligvis en påminnelse om at vi ikke ønsker at man diskuterer med seg selv.

*Flirer*

Skrevet

Gosj, det er jo du som er barnslig, når du gang på gang starter tråder med dritt om Sør, snakker til deg selv med forskjellige nick og tror hver jævla gang at Webbis ikke skjønner noe.

Du må jo være direkte dum.

Skrevet

Tak deg eit par prozak til , du. Det er vel små sjansar for at du dermed ville få meir å fare med, men om du tok mange nok, ville du vel roe deg såpass at du slutta med å spreie reint vrøvl på DOL.

for et teit svar

Gjest blææædi
Skrevet

Du har nok rett. Lite trolig at en voksen mann kan tenke så ensporet. Han er aldri åpen for andres meninger.

Har også lagt merke til at personen som oftest er alene om meningene sine.

Mye tyder på at han bare vil diskutere eller krangle.

DU ER FERSKA!!!

Gjest Bulten i Bo
Skrevet

Nå kommer du deg! Applaus! :-)

Gjest Daisy
Skrevet

Har ikke lest tråden enda, men på forhånd må jeg si at jeg synes ikke noe om å starte en tråd (nickløs som sådan) for å slenge dritt om en annen bruker. Du gjorde det kanskje ikke direkte for å slenge dritt, men jeg tror nok det er det som blir resultatet av det.

Men nå skal jeg lese den...

Gjest Daisy
Skrevet

He, he. Bra avslørt.

Gjest Daisy
Skrevet

Synes Sør har mange gode poeng, og er god til å argumentere for meningene sine.

Det mest irriterende med Sør er at han forandrer overskriftene i trådene hele tiden.

Det er da ikke det minste irriterende. Synes jeg.

Gjest Daisy
Skrevet

1. Jeg tror ikke noe på at du er ny her. *ler* Vil heller tro at du ikke vil stå fram under eget nick, og vil ha en slags diskusjon her. Noe du forøvrig får, da.

2. Sør diskuterer som regel saklig, og har mange argumenter og synspunkter som bidrar til at en kan se ting fra en annen kant enn den "vanlige". Noe som hisser opp mange her, men jeg personlig har sans for Sør, selv om jeg ikke alltid er enig med alt han mener.

Jeg også har sansen for Sør, men er som deg ikke enig i alt. Ingen kan være enig i alt en person mener likevel.

Gjest Daisy
Skrevet

Han er ekte. Kjenner noen som har møtt han i RL.

Lurer på hvordan han er i RL, jeg. He, he.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...