Gjest Daisy Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Som sagt, jeg er ny her, så jeg ville bare spørre. Oppdaget doktoronline i dag. Jeg beklager at jeg spurte direkte om en person, var nok ikke så lurt. Beklager, skal ikke gjenta seg. At du kan dra en sånn løgn så langt?! Oppfordrer webmaster til å avsløre ditt faste nick 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 For å si noe om denne diskusjonen så mener jeg at sør faktisk er ganske rolig i disse trådene, det er mange her inne som blir i fyr og flamme etter et inlegg eller to fra sør.... Mange ganger tror jeg at det er signaturen som gjør dette.. Alt han gjør er og diskutere, ikke bråke/krangle... Er enig med deg Dorthe. Jeg tror også at det mange ganger er signaturen hans som hisser opp folk nesten like mye som det han sier. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du har nok rett. Lite trolig at en voksen mann kan tenke så ensporet. Han er aldri åpen for andres meninger. Har også lagt merke til at personen som oftest er alene om meningene sine. Mye tyder på at han bare vil diskutere eller krangle. Er det den samme anonym som startet tråden, eller? Synes det er forkastelig å baksnakke noen anonymt. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Fint om du ikke diskuterer med deg selv. Hva er hans faste nick? Synes nesten det bør avsløres når han er så frekk? Men veldig bra observert og avslørt av deg, webbis. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg tror også at det mange ganger er signaturen hans som hisser opp folk nesten like mye som det han sier. Det ror faktisk jeg også. Hvis de leser så er han ganske konsekvent og vi er alle klar over hva han mener. Det betyr ikke at jeg er enig bestandig da. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Det ror faktisk jeg også. Hvis de leser så er han ganske konsekvent og vi er alle klar over hva han mener. Det betyr ikke at jeg er enig bestandig da. Nei, men man kan jo heller være enig om å være uenig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Nei, men man kan jo heller være enig om å være uenig. Det er helt straight det. Men man behøver ikke å kaste dritt. Skal jeg kaste dritt skal jeg i hvert fall gjøre det under mitt eget nick. Tenk å være så feig at man ikke tør å bruke et anonymt fast nick når man skal si noe som er upopulært. 0 Siter
Mistera Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg også har sansen for Sør, men er som deg ikke enig i alt. Ingen kan være enig i alt en person mener likevel. Når jeg skal si det rett ut, så har ikke jeg sansen for dette mennesket i det hele tatt... Å bli dømt på den måten som han dømmer folk uten å kjenne dem, kalle dem rasister fordi man sitter med dårlige erfaringer, og tørr å snakke om dem, har jo skjønt at han ikke liker jøder, ergo så liker han ikke en del av meg... Nazist... kansje... ikke noe bedre det! da kan man like godt kalle ham rasist... fordi han snakker om generalisering hele tiden.... Har hatt mange dårlige netter pga kommentarene hanes, da de har gått på meg personlig... Ikke har han medfølessesevner heller... etter min mening... Men så er vi mennesker også forskjellige, jeg brenner for mitt og han for sitt... men det betyr ikke at jeg må respekter han når jeg ikke får det samme tilbake! Slik som med dyra, har et meget personlig forhold til dem, da det er kun dem og ingen andre som alltid har vært der for meg... når ting har gått meg i mot... de har aldri snutt meg ryggen, som mange har gjort fordi jeg har vært ærlig... eller rett ogslett fordi jeg ikke har vært god nok i andres øyne hverken min familie eller slektninger, venner eller andre.. til syvende å sist har de sviktet når jeg har trengt dem, selv om jeg har stillt opp i et og alt... det er vel dette jeg har lært av dyrene, og med å jobbe med dem, vite at de har føleser og tanker på en dog liknendes måte som oss, de er kloke, og de har reddet oss gang på gang... 0 Siter
Mistera Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du skriver: "Men når det kombineres med at du blir kalt rassist, nazist og det som værre er, hvis du påpeker en statistikk e.l som tenderer til at en folkegruppe er overrepresentert i noe, så er det ikke mye seriøsitet inne i bildet." Har du noen eksempler på dette? Ikke det? Da bør du ha selvrespekt nok til å trekke slike løgnaktige påstander. hallo Sør, du slenger jo rundt deg med de kommentarene nesten hver bidige gang du er her inne.... Vet snart ikke hvem som gjenstår jeg som du ikke har kallt ett eller annet... Men på andre kjenner man seg selv... du er da forsvarte ingen helgen... 0 Siter
Mistera Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Nettopp. Er ikke uenig i det. Det eksempelet der er en av de tingene jeg ikke er enig med sør i, men sånn generelt syns jeg han kan bidra til å splitte opp litt vel enspora tanker på enkelte tema. Evt. få motstanderen til å tenke litt videre, for enten å forandre syn, eller _å se på flere alternativer og likevel holde på sitt standpunkt._ Man kan ikke forandre det som allerede er skjedd, man kan ikke ta fortiden tilbake ikke etter at man har fått et slikt sår på sjelen... Og for det kaller han meg rasist, selv om jeg ikke er det! 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 hallo Sør, du slenger jo rundt deg med de kommentarene nesten hver bidige gang du er her inne.... Vet snart ikke hvem som gjenstår jeg som du ikke har kallt ett eller annet... Men på andre kjenner man seg selv... du er da forsvarte ingen helgen... Du skriver: "hallo Sør, du slenger jo rundt deg med de kommentarene nesten hver bidige gang du er her inne...." Hvor da? Det burde jo være en smal sak å finne dem.... Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Hei, Jeg skriver aldri under annet nick enn "Sør". Med vennlig hilsen Nei, åssen skulle du rekke det`? Ta det som et kompliment at de lager tråd om deg - eller DE er vel å ta i for mye - ser ut som EN her! LOL 0 Siter
Mistera Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du skriver: "hallo Sør, du slenger jo rundt deg med de kommentarene nesten hver bidige gang du er her inne...." Hvor da? Det burde jo være en smal sak å finne dem.... Med vennlig hilsen HAr da et liv... ikke bare Dol.... Men jeg skal finne dem jeg det er greit det! 0 Siter
nanna Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du er selvfølgelig ikke ny her, men trenger tydeligvis en påminnelse om at vi ikke ønsker at man diskuterer med seg selv. *LOL* 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 HAr da et liv... ikke bare Dol.... Men jeg skal finne dem jeg det er greit det! Jeg ser frem til det. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Når jeg skal si det rett ut, så har ikke jeg sansen for dette mennesket i det hele tatt... Å bli dømt på den måten som han dømmer folk uten å kjenne dem, kalle dem rasister fordi man sitter med dårlige erfaringer, og tørr å snakke om dem, har jo skjønt at han ikke liker jøder, ergo så liker han ikke en del av meg... Nazist... kansje... ikke noe bedre det! da kan man like godt kalle ham rasist... fordi han snakker om generalisering hele tiden.... Har hatt mange dårlige netter pga kommentarene hanes, da de har gått på meg personlig... Ikke har han medfølessesevner heller... etter min mening... Men så er vi mennesker også forskjellige, jeg brenner for mitt og han for sitt... men det betyr ikke at jeg må respekter han når jeg ikke får det samme tilbake! Slik som med dyra, har et meget personlig forhold til dem, da det er kun dem og ingen andre som alltid har vært der for meg... når ting har gått meg i mot... de har aldri snutt meg ryggen, som mange har gjort fordi jeg har vært ærlig... eller rett ogslett fordi jeg ikke har vært god nok i andres øyne hverken min familie eller slektninger, venner eller andre.. til syvende å sist har de sviktet når jeg har trengt dem, selv om jeg har stillt opp i et og alt... det er vel dette jeg har lært av dyrene, og med å jobbe med dem, vite at de har føleser og tanker på en dog liknendes måte som oss, de er kloke, og de har reddet oss gang på gang... Jeg har hatt det samme forholdet til dyr som deg, og er derfor veldig glad i dyr. Da jeg var liten så ble jeg mye mobbet, jeg hadde ingen venner, men hadde dyr, og de var da min trøst i hverdagen. Noen synes kanskje dette er morsomt, men det får så være, dyrene var gode å ha da jeg følte meg alene. Og de er fortsatt gode å ha idag, jeg ser på katten min som et familiemedlem. Sør har en tendens til å terge og plage folk for sine meninger, det er greit at han sier at han ikke bryr seg om dyr osv, men han fyrer opp diskusjonene i det vide og det brede og sårer nok mangen. 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Lurer på hvordan han er i RL, jeg. He, he. tror han har brunt hår og skjegg og briller. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Det er helt straight det. Men man behøver ikke å kaste dritt. Skal jeg kaste dritt skal jeg i hvert fall gjøre det under mitt eget nick. Tenk å være så feig at man ikke tør å bruke et anonymt fast nick når man skal si noe som er upopulært. Ja, det var utrolig tåpelig.Vi kaster hvertfall dritt med eget nick om en uten nick 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Når jeg skal si det rett ut, så har ikke jeg sansen for dette mennesket i det hele tatt... Å bli dømt på den måten som han dømmer folk uten å kjenne dem, kalle dem rasister fordi man sitter med dårlige erfaringer, og tørr å snakke om dem, har jo skjønt at han ikke liker jøder, ergo så liker han ikke en del av meg... Nazist... kansje... ikke noe bedre det! da kan man like godt kalle ham rasist... fordi han snakker om generalisering hele tiden.... Har hatt mange dårlige netter pga kommentarene hanes, da de har gått på meg personlig... Ikke har han medfølessesevner heller... etter min mening... Men så er vi mennesker også forskjellige, jeg brenner for mitt og han for sitt... men det betyr ikke at jeg må respekter han når jeg ikke får det samme tilbake! Slik som med dyra, har et meget personlig forhold til dem, da det er kun dem og ingen andre som alltid har vært der for meg... når ting har gått meg i mot... de har aldri snutt meg ryggen, som mange har gjort fordi jeg har vært ærlig... eller rett ogslett fordi jeg ikke har vært god nok i andres øyne hverken min familie eller slektninger, venner eller andre.. til syvende å sist har de sviktet når jeg har trengt dem, selv om jeg har stillt opp i et og alt... det er vel dette jeg har lært av dyrene, og med å jobbe med dem, vite at de har føleser og tanker på en dog liknendes måte som oss, de er kloke, og de har reddet oss gang på gang... Enig med deg i at dyr er fint, har dyr selv jeg er glad i. Sier ikke at jeg er enig i Sør i alt mulig altså ) 0 Siter
Gjest Dovregubben Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 tror han har brunt hår og skjegg og briller. Og sikkert palestinaskjerf :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.