Gå til innhold

Om han Sør

Gjest Voksen og tull, eller barnslig kverulant

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

14

• Mistera

13

• Dorthe

11

• Prozak

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og sikkert palestinaskjerf :-)

Nei, jeg har aldri hatt palestinaskjerf!

Dress og slips, derimot...

Med vennlig hilsen

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Tråder av denne typen er en av årsakene til at jeg ikke har giddet å oppholde meg noe særlig på DOL i det siste.

Skrevet

Det er fint hvis du kan gjøre noe annet enn bare å skrive psykelig obseesive innlegg om "Sør".

Siden du tydligvis er spesielt opptatt av hva jeg skriver om her på DOL, så kan du heller ikke ha unngått å legge merke til at du de siste uker har vært av svært lite interesse for meg.

Men når du selv fremdeles skriver innlegg som er fulle av personsjikane og personkarakteristikker, så er det vel ikke å forvente annet enn at jeg gjør både deg og andre oppmerksome på det.

Og liker du ikke selv å bli gjort oppmerksom på det du selv faktisk skriver, så burde du kanskje tenke deg om litt bedre før du skriver som du gjør?

Skrevet

Enig med deg i at dyr er fint, har dyr selv jeg er glad i. Sier ikke at jeg er enig i Sør i alt mulig altså :o)

:) om man er enig med Sør i ett og alt kan man ikke være helt "normal" i hode...

Kan være enig jeg å... men i mesteparten så er vi to motpoler!

Men det er bra å ha sterke meninger, men ikke når det går på personlige erfaringer og man blir "lynsjet" fordi man ikke har hatt det bra!!!

Skrevet

Siden du tydligvis er spesielt opptatt av hva jeg skriver om her på DOL, så kan du heller ikke ha unngått å legge merke til at du de siste uker har vært av svært lite interesse for meg.

Men når du selv fremdeles skriver innlegg som er fulle av personsjikane og personkarakteristikker, så er det vel ikke å forvente annet enn at jeg gjør både deg og andre oppmerksome på det.

Og liker du ikke selv å bli gjort oppmerksom på det du selv faktisk skriver, så burde du kanskje tenke deg om litt bedre før du skriver som du gjør?

Igjen - forsøk å diskutere sak, istedet for din evinnelige obsessive interesse i "Sør".

Skrevet

Igjen - forsøk å diskutere sak, istedet for din evinnelige obsessive interesse i "Sør".

Jeg svarer deg på dine usaklige innlegg Sør, og som du ikke kan unnlate å legge merke til så er det ikke Sør jeg diskuterer - men innholdet i dine innlegg.

Kanskje du kunne prøve å holde deg til saken, og ikke være så selvopptatt?

Skrevet

Jeg svarer deg på dine usaklige innlegg Sør, og som du ikke kan unnlate å legge merke til så er det ikke Sør jeg diskuterer - men innholdet i dine innlegg.

Kanskje du kunne prøve å holde deg til saken, og ikke være så selvopptatt?

Fint hvis du kan diskutere sak, istedet for "Sør".

Skrevet

Jeg vil påstå at det å være mer opptatt av å forkynne sine meninger, hele tiden kritisere motstanderen for at de ikke vet hva de snakker om, latterliggjøre motstanderen, gjenta de samme nedverdigende utsagnene om og om igjen, legge meninger på motstanderen, bruke det som finnes av hersketeknikker etc. - IKKE har noe å gjøre med å være en "seriøs debattant". Det er STOR forskjell på misjonering og debatt.

".........................."

Gode poenger, Prozac. Tenker omtrent det samme.

Skrevet

Fint hvis du kan diskutere sak, istedet for "Sør".

Så var det denne spammingen du er så opptatt av når det gjelder andre da Sør....

Skrevet

Ja, det var utrolig tåpelig.Vi kaster hvertfall dritt med eget nick om en uten nick :P

Ho ho :o)

Gjest enda en
Skrevet

Jeg vil påstå at det å være mer opptatt av å forkynne sine meninger, hele tiden kritisere motstanderen for at de ikke vet hva de snakker om, latterliggjøre motstanderen, gjenta de samme nedverdigende utsagnene om og om igjen, legge meninger på motstanderen, bruke det som finnes av hersketeknikker etc. - IKKE har noe å gjøre med å være en "seriøs debattant". Det er STOR forskjell på misjonering og debatt.

".........................."

Hei. Jeg er enig med deg, Prozac. Men misjonering er for mild beskrivelse. Propaganda og fanatisme er mer passende. Forakten for andre mennesker (noen som et understatement), pleier å følge med.

Skrevet

Hei. Jeg er enig med deg, Prozac. Men misjonering er for mild beskrivelse. Propaganda og fanatisme er mer passende. Forakten for andre mennesker (noen som et understatement), pleier å følge med.

Du har rett. Men jeg prøver av og til (og noen ganger klarer jeg det til og med) å modifisere meg litt, og ikke bruke de aller sterkeste uttrykkene :-)

"........................"

Skrevet

Føler ikke behov for å vise deg noe regnskap, så svaret mitt blir som over. Vet du må ha siste ordet, og det skal du få.

over og ut

Ingen vits i å forsøke å forklare det; han skjønner det ikke, og han vil ikke skjønne det. Mye annet bedre å bruke tid på :-)

Skrevet

Når jeg skal si det rett ut, så har ikke jeg sansen for dette mennesket i det hele tatt... Å bli dømt på den måten som han dømmer folk uten å kjenne dem, kalle dem rasister fordi man sitter med dårlige erfaringer, og tørr å snakke om dem, har jo skjønt at han ikke liker jøder, ergo så liker han ikke en del av meg... Nazist... kansje... ikke noe bedre det! da kan man like godt kalle ham rasist... fordi han snakker om generalisering hele tiden....

Har hatt mange dårlige netter pga kommentarene hanes, da de har gått på meg personlig...

Ikke har han medfølessesevner heller... etter min mening...

Men så er vi mennesker også forskjellige, jeg brenner for mitt og han for sitt... men det betyr ikke at jeg må respekter han når jeg ikke får det samme tilbake!

Slik som med dyra, har et meget personlig forhold til dem, da det er kun dem og ingen andre som alltid har vært der for meg... når ting har gått meg i mot... de har aldri snutt meg ryggen, som mange har gjort fordi jeg har vært ærlig... eller rett ogslett fordi jeg ikke har vært god nok i andres øyne hverken min familie eller slektninger, venner eller andre.. til syvende å sist har de sviktet når jeg har trengt dem, selv om jeg har stillt opp i et og alt...

det er vel dette jeg har lært av dyrene, og med å jobbe med dem, vite at de har føleser og tanker på en dog liknendes måte som oss, de er kloke, og de har reddet oss gang på gang...

Det jeg synes er rart, er når en person leser dette du skriver om hvordan måten deres å være på virker på enkelte andre, at de ikke setter seg ned og tenker litt over hva de sier. Det faktum at de ikke enser slikt er mer enn nok bevis til å plassere dem i en bås for folk man helst ikke vil ha noe med å gjøre.

"........................"

Skrevet

La oss si du har X kroner, eller X timer du vil bruke til "å hjelpe".

Du kan velge mellom å gi ressursene til barn eller til dyr. Men du har kun X kroner/timer til rådighet, så du må velge.

Hva velger du?

Med vennlig hilsen

Tøv, selvsagt. Alle (sør også) bruker penger på ting som med lett kunne kanaliseres til å redde sultne og syke barn.

Skrevet

Tøv, selvsagt. Alle (sør også) bruker penger på ting som med lett kunne kanaliseres til å redde sultne og syke barn.

Selvsagt.

Imidlertid har de fleste av oss kun X antall kroner vi bruker til "veldedighet" per dag.

Skrevet

Tøv på deg, som vanleg. POenget med å diskutere er sjølvsagt å overtyde eit eventuelt publikum om at ein har rett. Om ein samstundes kan overtyde om at motstandaren er idiot og med fordel kunne leggjast i tvangstrøye, er det inga ulempe.

Da kalles det ikke en diskusjon, men hjernevasking....

I en diskusjon skal alle partes meninger veie like mye, man kan ikke respektere andres meninger når de ikke respekterer dine... Ergo ingen diskusjon men ren og skjer hjernevasking!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...