Gå til innhold

Om han Sør

Gjest Voksen og tull, eller barnslig kverulant

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å si noe om denne diskusjonen så mener jeg at sør faktisk er ganske rolig i disse trådene, det er mange her inne som blir i fyr og flamme etter et inlegg eller to fra sør.... Mange ganger tror jeg at det er signaturen som gjør dette..

Alt han gjør er og diskutere, ikke bråke/krangle...

Er enig med deg Dorthe.

Han diskuterer ikke, han kverulerer og det er noe helt annet, dessuten går han til personlige angrep på personer som har vonde opplevelser med de han forguder, da er det ikke annet å vente at man flyr litt berserk...

Fortsetter under...

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

14

• Mistera

13

• Dorthe

11

• Prozak

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og til og med en klem innimellom.

Vi har vel alle våre grunner til å være her inne og Sør morer seg vel mest over diskusjonene og det synes jeg han er i sin full rett i. Hva er vitsen med et forum hvor alle sier bare ja og ha og er enige i alt.

Syntes ikke det er greit å MORE seg med andres elendighet JEG da!!!

Skrevet

Syntes ikke det er greit å MORE seg med andres elendighet JEG da!!!

Han har som sagt aldri vært ufin mot meg.

Skrevet

Han har som sagt aldri vært ufin mot meg.

Men mener du da at det er greit at han er ufin mot andre?

Vet ikke om du har følgt med, men jeg vil ikke bli kallt en rasist, bare fordi jeg ble voldtatt av en og er forbannet og krenket for at han ikke fikk sin straff, på grunn av at han hadde hatt det så vondt i hjemlandet, også visste han liksom ikke at det ikke var lov til å voldta og knivstikke kvinner her i Norge...

Defor gjikk han fri, derfor kaller Sør meg rasist... fordi jeg ikke vil ha KRIMINELLE innvandrere til norge!

Men klart er du enig så bare vær det!

Skrevet

Men mener du da at det er greit at han er ufin mot andre?

Vet ikke om du har følgt med, men jeg vil ikke bli kallt en rasist, bare fordi jeg ble voldtatt av en og er forbannet og krenket for at han ikke fikk sin straff, på grunn av at han hadde hatt det så vondt i hjemlandet, også visste han liksom ikke at det ikke var lov til å voldta og knivstikke kvinner her i Norge...

Defor gjikk han fri, derfor kaller Sør meg rasist... fordi jeg ikke vil ha KRIMINELLE innvandrere til norge!

Men klart er du enig så bare vær det!

Ingen vil ha kriminelle innvandrere i Norge men jeg tror vi bare må finne oss i at nordmenn snart har alle nyanser av hudfarger og ikke bare har blondt hår og blå øyne. Og lære dem at man ikke lufter vond matlukt ut i oppgangen eller stjeler sykkelen til naboungen "de kaller det å låne". Mange ting vi synes er viktige og de ikke har lært fordi ingen har sagt det eller de forstår ikke hvorfor.

Jeg kan være gærn som ei fele mange ganger jeg men jeg kan ikke si at jeg er like sinna på alle sammen fordi de er utlendinger. Men jeg har også blitt kalt rasist av sør men da synes jeg som oftest han har misforstått poenget mitt.

Skrevet

Ingen vil ha kriminelle innvandrere i Norge men jeg tror vi bare må finne oss i at nordmenn snart har alle nyanser av hudfarger og ikke bare har blondt hår og blå øyne. Og lære dem at man ikke lufter vond matlukt ut i oppgangen eller stjeler sykkelen til naboungen "de kaller det å låne". Mange ting vi synes er viktige og de ikke har lært fordi ingen har sagt det eller de forstår ikke hvorfor.

Jeg kan være gærn som ei fele mange ganger jeg men jeg kan ikke si at jeg er like sinna på alle sammen fordi de er utlendinger. Men jeg har også blitt kalt rasist av sør men da synes jeg som oftest han har misforstått poenget mitt.

Jeg har aldri sagt et stygt ord om de innvandrerene som kommer hit og trenger hjelp!

Har venner blandt de, og vet hva de har gått igjennom...

Men det at han vrir om på tingene jeg sier, til å bli noe helt annet!

Åssen kan jeg foreksempel være rasist når jeg selv har jødeblod i årene?

At han hele tiden snakker om man er uskyldig til det motsatte er bevist, det var ikke tilfelle i min sak, der VAR alle bevisene, ALLE bildene av en knivstukket og blodig pike, voldtatt og lagt igjen for å dø.... men han hadde hatt det så fælt han stakkar... at de bare måtte la ham få gå fri... jeg ble gjort om til ingenting, et menneske som sliter med fortiden, arrene etter den JÆVLIGE hendelsen, arrene på kroppen... (de vises godt og er stygge) arrene på sjelen, som jeg aldri blir kvitt...

Jeg levde i et fengsel i flere år... noe som gjorde at jeg falt for rusen, for å slippe å tenke på hva som hadde skjedd...

JÆVLI mange ÅR av livet mitt tok han... han kunne likegodt ha drept meg, og det gjorde han så og si nesten... 10 min til sa legen til mamma og hun ville ikke hatt blod igjen i kroppen!!!

`RETTFERDIGHET MY ASS!!!

Annonse

Skrevet

Han diskuterer ikke, han kverulerer og det er noe helt annet, dessuten går han til personlige angrep på personer som har vonde opplevelser med de han forguder, da er det ikke annet å vente at man flyr litt berserk...

Din logikk halter, Mistera, og det vet du godt.

At noen personer med en bestemt hudfarge har angrepet deg betyr IKKE noen om andre individer som tilfeldigvis har samme hudfarge, mer enn at det er relevant at nazistene hadde samme hudfarge som deg. Du blir ikke nazist av den grunn.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg har aldri sagt et stygt ord om de innvandrerene som kommer hit og trenger hjelp!

At han hele tiden snakker om man er uskyldig til det motsatte er bevist, det var ikke tilfelle i min sak, der VAR alle bevisene, ALLE bildene av en knivstukket og blodig pike, voldtatt og lagt igjen for å dø.... men han hadde hatt det så fælt han stakkar... at de bare måtte la ham få gå fri... jeg ble gjort om til ingenting, et menneske som sliter med fortiden, arrene etter den JÆVLIGE hendelsen, arrene på kroppen... (de vises godt og er stygge) arrene på sjelen, som jeg aldri blir kvitt...

Jeg levde i et fengsel i flere år... noe som gjorde at jeg falt for rusen, for å slippe å tenke på hva som hadde skjedd...

JÆVLI mange ÅR av livet mitt tok han... han kunne likegodt ha drept meg, og det gjorde han så og si nesten... 10 min til sa legen til mamma og hun ville ikke hatt blod igjen i kroppen!!!

`RETTFERDIGHET MY ASS!!!

Nesten akkurat det samme skjedde med datteren til venninnen min. Hun ble ikke voldtatt men nesten drept av en sjalu exkjæreste. Må bare si at jeg er ikke så glad i det folkeslaget der nei. Saken kommer aldri opp fordi han er så "sliten" at han drar på ferie til hjemlandet hver gang. Og det er det ingen som sier noe på. 5 år siden det hendte og han er ennå ikke dømt.

Så det aner meg hva du snakker om.

Skrevet

`RETTFERDIGHET MY ASS!!!

Hei,

Det er grusomt å lese hva som har skjedd med deg, Mistera. Som du kanskje vet har jeg brukt mye tid på å forhindre slikt, inklusive å sitte vakt for kvinner/jenter som var truet.

De jævlene som angrep deg burde sitte i fengsel i årevis. Mange mange år.

====

På den annen side så kan ikke det som disse individene gjorde mot deg brukes mot andre mennesker som tilfeldigvis har samme hudfarge/opprinnelse. Jeg ble bortført med pistol mot tinningen - jeg antar de som gjorde det var kristne, men jeg har da ikke noe mot kristne av den grunn. Eller brasilianere. Eller menn. Eller....

Du og jeg, som har opplevd faenskap, er pokker nødt til å forsøke å forstå at dette er individer, og ikke "representanter for en folkegruppe".

===

Du skriver: "Åssen kan jeg foreksempel være rasist når jeg selv har jødeblod i årene?"

Selvsagt kan du være rasist om du har jødeblod i årene. Rasist er noe man er hvis man forskjellsbehandler basert på folkegruppe/hudfarge. Jøder kan selvsagt være like lite/mye rasistiske som alle andre.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Da kalles det ikke en diskusjon, men hjernevasking....

I en diskusjon skal alle partes meninger veie like mye, man kan ikke respektere andres meninger når de ikke respekterer dine... Ergo ingen diskusjon men ren og skjer hjernevasking!!!

& what planet are u from. babe?

Skrevet

Din logikk halter, Mistera, og det vet du godt.

At noen personer med en bestemt hudfarge har angrepet deg betyr IKKE noen om andre individer som tilfeldigvis har samme hudfarge, mer enn at det er relevant at nazistene hadde samme hudfarge som deg. Du blir ikke nazist av den grunn.

Med vennlig hilsen

ser du der vrir du!!!

Skrevet

Hei,

Det er grusomt å lese hva som har skjedd med deg, Mistera. Som du kanskje vet har jeg brukt mye tid på å forhindre slikt, inklusive å sitte vakt for kvinner/jenter som var truet.

====

På den annen side så kan ikke det som disse individene gjorde mot deg brukes mot andre mennesker som tilfeldigvis har samme hudfarge/opprinnelse. Jeg ble bortført med pistol mot tinningen - jeg antar de som gjorde det var kristne, men jeg har da ikke noe mot kristne av den grunn. Eller brasilianere. Eller menn. Eller....

Du og jeg, som har opplevd faenskap, er pokker nødt til å forsøke å forstå at dette er individer, og ikke "representanter for en folkegruppe".

===

Du skriver: "Åssen kan jeg foreksempel være rasist når jeg selv har jødeblod i årene?"

Selvsagt kan du være rasist om du har jødeblod i årene. Rasist er noe man er hvis man forskjellsbehandler basert på folkegruppe/hudfarge. Jøder kan selvsagt være like lite/mye rasistiske som alle andre.

Med vennlig hilsen

Men nå forskjellsbehandler ikke dem. de er kun de kriminelle jeg ikke vil ha her!

Og de må jeg si her er nok av allerede... man kan ikke bare tro fast på det norske rettsystemet, ikke etter hva man har opplevd...

Skrevet

& what planet are u from. babe?

Jorden vel!

Hva slags tåpelig spørsmål er det andor?

Du har f... meg blitt âtal i det siste...

Annonse

Skrevet

Hei,

====

===

Med vennlig hilsen

Det er mulig jeg mistolker deg her, men synes dette var meget ekkelt å lese. Du bruker andres ulykke til å iføre deg kurator-mine, fremme egne synspunkter og påse at egen glorie kommer tydelig fram i sakens anledning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...