Gjest Medierefseren Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 I morges så jeg to homofile verter for sendingen på Mezz tv. Jeg må si jeg har hatt sterke meninger Mezz tv's rett til eksistens, men i dag fikk jeg faktiske endret syn. Sendingen var god og informativ, og programlederene viste evne til å formidle mye bra tv til seerene. 0 Siter
Gjest Inter-uaktiv Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Mess-TV er det mest bedritne som finnes, skeivt eller ikke skeivt. 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Herlig!! Just herlig.....den ene gangen de to gutta er på tv, så går jeg selvfølgelig glipp av det. Takk skal du ha, nå blei jeg gretten.....*snøft* 0 Siter
Gjest T-Puss Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Herlig!! Just herlig.....den ene gangen de to gutta er på tv, så går jeg selvfølgelig glipp av det. Takk skal du ha, nå blei jeg gretten.....*snøft* Mess-TV har skeive sendinger hver lørdag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.