Gå til innhold

glasurgenerasjonen

Anbefalte innlegg

Gjest et tips
Skrevet

Jeg finner ikke artikkelen som stod i dagbladet om glasurgenerasjonen. Noen som kan hjelpe meg?

Er ute etter den som stod 8 februar, _tror_ jeg det var.

Skrevet

Takk, men den har jeg. Mente den som var et slags svar til den artikkelen, skrevet at en gutt som gikk på vidregående.

Artiklar som er skrivne av gutungar er det uansett best å gløyme.

Gjest et tips
Skrevet

Artiklar som er skrivne av gutungar er det uansett best å gløyme.

Tvert i mot. Den var veldig godt skrevet.

Skjønner omtrent hva din alder er når du har slike fordommer mot ungdom.

Skrevet

Tvert i mot. Den var veldig godt skrevet.

Skjønner omtrent hva din alder er når du har slike fordommer mot ungdom.

Ungdom har som regel for lite peiling til at det er bryet verd å høyre på det dei måtte finne på å ytre. Sjølvsagt kan ein finne unntak frå denne regelen, men statistisk og tendensielt er det som eg seier.

Gjest ler av deg
Skrevet

Ungdom har som regel for lite peiling til at det er bryet verd å høyre på det dei måtte finne på å ytre. Sjølvsagt kan ein finne unntak frå denne regelen, men statistisk og tendensielt er det som eg seier.

De fleste her forstår sikkert at andor bare prøver å provosere.

Gjest Orphan
Skrevet

De fleste her forstår sikkert at andor bare prøver å provosere.

Han har da et poeng. Det er forskjell på vel reflekterte analyser og reproduksjon av noen slitte fraser satt sammen av en lovende jypling?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...