Gjest et tips Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Jeg finner ikke artikkelen som stod i dagbladet om glasurgenerasjonen. Noen som kan hjelpe meg? Er ute etter den som stod 8 februar, _tror_ jeg det var. 0 Siter
Gemini Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=glasurgenerasjonen+dagbladet 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=glasurgenerasjonen+dagbladet Takk, men den har jeg. Mente den som var et slags svar til den artikkelen, skrevet at en gutt som gikk på vidregående. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Ring Dagbladet, der kan den bestilles. 0 Siter
andor Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Takk, men den har jeg. Mente den som var et slags svar til den artikkelen, skrevet at en gutt som gikk på vidregående. Artiklar som er skrivne av gutungar er det uansett best å gløyme. 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Artiklar som er skrivne av gutungar er det uansett best å gløyme. Tvert i mot. Den var veldig godt skrevet. Skjønner omtrent hva din alder er når du har slike fordommer mot ungdom. 0 Siter
andor Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Tvert i mot. Den var veldig godt skrevet. Skjønner omtrent hva din alder er når du har slike fordommer mot ungdom. Ungdom har som regel for lite peiling til at det er bryet verd å høyre på det dei måtte finne på å ytre. Sjølvsagt kan ein finne unntak frå denne regelen, men statistisk og tendensielt er det som eg seier. 0 Siter
Gjest ler av deg Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Ungdom har som regel for lite peiling til at det er bryet verd å høyre på det dei måtte finne på å ytre. Sjølvsagt kan ein finne unntak frå denne regelen, men statistisk og tendensielt er det som eg seier. De fleste her forstår sikkert at andor bare prøver å provosere. 0 Siter
Gjest Orphan Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 De fleste her forstår sikkert at andor bare prøver å provosere. Han har da et poeng. Det er forskjell på vel reflekterte analyser og reproduksjon av noen slitte fraser satt sammen av en lovende jypling? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.