Gjest ting tar tid Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 http://070605.com/765/index.htm Hva synes dere om denne linken? 0 Siter
amber sun Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Det var mye pjatt, syns jeg. Hva er det egentlig de har tenkt å gjøre da, de som driver dette her? 0 Siter
jacob Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Dette evige sytet over at moderniteten tar knekken på en er er en dårlig unnskyldning over egen utilstrekkelighet. Spesielt siden valgmulighetene er så store som de er i dag. Tidsklemmeproblematikken er stort sett patetisk - med få unntak. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Dette evige sytet over at moderniteten tar knekken på en er er en dårlig unnskyldning over egen utilstrekkelighet. Spesielt siden valgmulighetene er så store som de er i dag. Tidsklemmeproblematikken er stort sett patetisk - med få unntak. Der er jeg rungende enig med deg. Jeg er så lei av folk som konstant jamrer og gviner om hvor travelt de har det - uten å gjøre noe for å justere hverdagen sin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.