avtrykk Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jeg har bare røkt under en av graviditetene, da røkte jeg til gjengjeld dobbelt av normalt. Helt umulig å slutte. Og av alt fikk jeg kick på øl. Jordmor sa det var fordi jeg antagelig manglet b-vitaminer så jeg skulle bare kose meg med ølet mitt. Så jeg drakk en liten flaske hver dag og trakk den ut over hele dagen. Hi hi!! Må jo være sunnere det, enn å tygge avispapir. Hørte ei som kikket på avissverte.Hadde kanskje mangel på kunnskap? 0 Siter
En_Mamma Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jeg er sannelig glad jeg ikke har tenkt meg flere unger. Og datteren min røyker ikke så hun slipper tvangsinnleggelse hun også ) Skal du bli bestemor? 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Hi hi!! Må jo være sunnere det, enn å tygge avispapir. Hørte ei som kikket på avissverte.Hadde kanskje mangel på kunnskap? Likte i grunnen best første gangen hvor jeg MÅTTE ha en spesiell softis fra Lillestrøm. Tvang faren til å kjøre meg dit hver dag. Og med en softis i hver hånd på veien hjem til Oslo ) 0 Siter
En_Mamma Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 De fjerner nok både mann og barn fra deg snart! *dommedagsprofet* Med vennlig hilsen Kan du love det? Lenge siden jeg snakket med deg, hvordan er det med deg og dine? 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Skal du bli bestemor? Ånei, jeg håper ikke det enda. Hun er bare 18 men kommer garantert ikke til å begynne å røyke. Sier det er bortkastede penger og det har hun jo helt rett i. Jeg vil helst slippe å bli bestemor så lenge jeg har en så liten en i huset sjøl. Man har ikke samme overskuddet til å være skikkelig bestemor da. Men sjansen for det er jo stor da, eldstemann er 21 og han venter nok ikke 10 år til ) 0 Siter
avtrykk Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Likte i grunnen best første gangen hvor jeg MÅTTE ha en spesiell softis fra Lillestrøm. Tvang faren til å kjøre meg dit hver dag. Og med en softis i hver hånd på veien hjem til Oslo ) Stakkars mann. Min måtte ha lommene fulle av dumble sjokolade. Besøkende hadde med seg posevis. Har ikke orket å spise det siden:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Stakkars mann. Min måtte ha lommene fulle av dumble sjokolade. Besøkende hadde med seg posevis. Har ikke orket å spise det siden:) *LOL* 0 Siter
Sør Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Kan du love det? Lenge siden jeg snakket med deg, hvordan er det med deg og dine? Det går bra her. Mye for mye jobbing. Vi får ta en kopp kaffe neste gang jeg er i nærheten. Hva med deg og dine? Ingen som er "konfiskert" enda? :-) Alt godt, 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Hi hi!! Må jo være sunnere det, enn å tygge avispapir. Hørte ei som kikket på avissverte.Hadde kanskje mangel på kunnskap? Det hjelper visst mot kvalmen...? 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 "bør vi ikke tilgi dem? De er tross alt kvinner." Hvorfor skriver du bare til menn? 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Det er noe i uttrykket "først feie for sin egen dør". Har alle valgene du har gjort hittil i livet, vært de riktige? Har du aldri gjort valg, selv om det har vært galt, og gått utover andre mennesker? Noen ganger har vi laster, som ikke er av de beste, men som vi er avhengige av. En ting er å gjøre noe med ting som er her å nå. Noe helt annet er det å "angripe" en for noe som allerede er gjort! Alle gjør vel gale valg innimellom... Men,nei, jeg har aldri skadet noen fysisk pga de valg jeg har tatt! Hvis man røyker og blir gravid har man ikke noe valg! Hvis man vil beholde babyen skal man slutte å røyke ! Så enkelt er det... Siste ord er nok ikke sagt, men nå gidder jeg ikke mer, dere får bare skade barna deres, jeg kan ikke hjelpe alle barn i verden likevel... 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Ånei, jeg håper ikke det enda. Hun er bare 18 men kommer garantert ikke til å begynne å røyke. Sier det er bortkastede penger og det har hun jo helt rett i. Jeg vil helst slippe å bli bestemor så lenge jeg har en så liten en i huset sjøl. Man har ikke samme overskuddet til å være skikkelig bestemor da. Men sjansen for det er jo stor da, eldstemann er 21 og han venter nok ikke 10 år til ) Sånn er jeg også blitt etter å ha vokst opp med en mor som røyket. Totalt motstander, altså. Hun røyket ikke mens hun var gravid, men alltid inne. Jeg var drittlei røyklukta hjemme og av alle klærne mine, syntes det var skikkelig plagsomt. Men hun bare flirte av meg når jeg klaget. Snilt.. Skulle flyttet hjemmefra tidligere. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Sånn er jeg også blitt etter å ha vokst opp med en mor som røyket. Totalt motstander, altså. Hun røyket ikke mens hun var gravid, men alltid inne. Jeg var drittlei røyklukta hjemme og av alle klærne mine, syntes det var skikkelig plagsomt. Men hun bare flirte av meg når jeg klaget. Snilt.. Skulle flyttet hjemmefra tidligere. Jeg tror ikke det er det store problemet. Alle venninnene hennes røyker og foreldrene deres så jeg tror ikke hun kjenner et eneste røykfritt hjem. Men hun synes det er dyrt og ser at alle venninnene har sluttet på videregående fordi de ikke klarte seg på stipendet når de røkte. Merkelig sammenheng men det ser ut til at bare ungdom som får lommepenger av foreldrene klarer å gjennomføre videregående. De som er blakke, slutter og begynner å jobbe. 0 Siter
En_Mamma Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Det går bra her. Mye for mye jobbing. Vi får ta en kopp kaffe neste gang jeg er i nærheten. Hva med deg og dine? Ingen som er "konfiskert" enda? :-) Alt godt, Hei, Nei her er det ingen som er konfiskert, alle er friske og alt er vel. Ja, vi må drikke kaffe eller vin eller noe neste gang du er i byen. 0 Siter
Sør Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Hei, Nei her er det ingen som er konfiskert, alle er friske og alt er vel. Ja, vi må drikke kaffe eller vin eller noe neste gang du er i byen. Må jeg begynne å røyke også? Og bli gravid? Med vennlig hilsen 0 Siter
En_Mamma Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Må jeg begynne å røyke også? Og bli gravid? Med vennlig hilsen Ja, hvis du skal på de barene jeg og Dorthe vanker på. Der slipper kun gravide røykere inn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.