sigga Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Jeg lurer på om det er vanlig å få tilbakemelding på jobben om en gjør godt arbeid eller dårlig?? Jeg synest dt gjør så godt å få positive tilbakemeldinger på jobb, og det er viktig å få beskjed hvis en gjør noe "galt" også. Litt konstruktiv kritikk ahr ingen vondt av. Men der jeg har begynt å jobbe nå får vi lite ris/ros, og det gjør meg litt usikker på hvordan jeg utfører jobben min. Vet at dette sikkert er litt avhengig av hjvilken type jobbe en har, men lurer på; Får DU tilbakemeldinger på jobb om arbeidet du utfører?? 0 Siter
Gjest Orphan Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Ja. Det betyr ikke så mye for meg, jeg er uansett veldig sikker på arbeidet jeg gjør. Men jeg vet at mine kolleger setter stor pris på det, så da er det vel en positiv ting for arbeidsmiljøet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Men har dere ikke medarbeidersamtaler på jobben da? 0 Siter
fresja Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Nei. Aner ikke om sjefen vet hva jeg gjør. Jeg ser han sjelden, og snakker med ham enda sjeldnere. Det er flere sjefer siden vi har hatt medarbeidersamtale. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Ja, konstant - og svært direkte. Det er jeg glad for. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Jeg gjør det, ja. Det er noe sjefen har sagt er viktig og veldig flink på. All honør for ros/ris på jobben. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Ja, konstant - og svært direkte. Det er jeg glad for. Du var journalist, eller? Kan hende jeg husker feil. 0 Siter
sigga Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Skrevet 22. mars 2004 Men har dere ikke medarbeidersamtaler på jobben da? jeg har nettopp begynt i eldreomsorgen og savner litt tilbakemeldinger på jobben jeg gjør; om de synest dette kan være noe jeg bør satse på osv... jeg har nettopp begynt, så kjeg vet ikke om de har medarbeidersamtaler. Det har de sikkert, etterhvert. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Ja gjett! Min sjef er nesten helt overveldet!:-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du var journalist, eller? Kan hende jeg husker feil. Det stemmer. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Det stemmer. Ja, da er det jo klart man får konstante tilbakemeldinger. Er misunnelig på jobben din, jeg ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.