Gå til innhold

Tilbakemeldinger på jobb?? Får du det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er vanlig å få tilbakemelding på jobben om en gjør godt arbeid eller dårlig?? Jeg synest dt gjør så godt å få positive tilbakemeldinger på jobb, og det er viktig å få beskjed hvis en gjør noe "galt" også. Litt konstruktiv kritikk ahr ingen vondt av. Men der jeg har begynt å jobbe nå får vi lite ris/ros, og det gjør meg litt usikker på hvordan jeg utfører jobben min. Vet at dette sikkert er litt avhengig av hjvilken type jobbe en har, men lurer på; Får DU tilbakemeldinger på jobb om arbeidet du utfører??

Gjest Orphan
Skrevet

Ja. Det betyr ikke så mye for meg, jeg er uansett veldig sikker på arbeidet jeg gjør. Men jeg vet at mine kolleger setter stor pris på det, så da er det vel en positiv ting for arbeidsmiljøet.

Skrevet

Men har dere ikke medarbeidersamtaler på jobben da?

Skrevet

Nei. Aner ikke om sjefen vet hva jeg gjør. Jeg ser han sjelden, og snakker med ham enda sjeldnere. Det er flere sjefer siden vi har hatt medarbeidersamtale.

Gjest malun
Skrevet

Ja, konstant - og svært direkte.

Det er jeg glad for.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg gjør det, ja. Det er noe sjefen har sagt er viktig og veldig flink på.

All honør for ros/ris på jobben.

Gjest Daisy
Skrevet

Ja, konstant - og svært direkte.

Det er jeg glad for.

Du var journalist, eller? Kan hende jeg husker feil.

Skrevet

Men har dere ikke medarbeidersamtaler på jobben da?

jeg har nettopp begynt i eldreomsorgen og savner litt tilbakemeldinger på jobben jeg gjør; om de synest dette kan være noe jeg bør satse på osv... jeg har nettopp begynt, så kjeg vet ikke om de har medarbeidersamtaler. Det har de sikkert, etterhvert.

Skrevet

Ja gjett! Min sjef er nesten helt overveldet!:-)

Gjest malun
Skrevet

Du var journalist, eller? Kan hende jeg husker feil.

Det stemmer.

Gjest Daisy
Skrevet

Det stemmer.

Ja, da er det jo klart man får konstante tilbakemeldinger.

Er misunnelig på jobben din, jeg ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...