Gå til innhold

Idol-igjen :- )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør en allerede etabelert artist som Maria i Idol, prøver å la være å bry meg men gjør det allikevell.

Jada hun kan synge men det vet jo halve Norge fra før.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hva hun gjør der? Irriterer meg! Makan til kjedelig artist skal man lete lenge etter. Eller vent, slike skrikedamer blir visst masseprodusert i USA... Hun har absolutt ingenting å tilføye musikkbransjen.

Skrevet

Premien er å få platekontrakt. Hun har ikke platekontrakt, men har lyst på. Derfor er hun med, og jeg syns absolutt hun har noe der å gjøre.

Skrevet

Hva hun gjør der? Irriterer meg! Makan til kjedelig artist skal man lete lenge etter. Eller vent, slike skrikedamer blir visst masseprodusert i USA... Hun har absolutt ingenting å tilføye musikkbransjen.

Men stemme har hun! Og det er jo det musikkalske som teller da!

Gjest toledosa
Skrevet

Klarer du ikke ENDA et innlegg til om dette?

Gjest papirtiger
Skrevet

Man kommer ikke langt med bare god stemme. Hun er altfor kjedelig, altfor ordentlig, altfor a4 til få suksess. Hun burde settes i musikk-fengsel grunnet dårlig musikksmak ;)

Hvis valget står mellom Sandra og Maria, så må jeg stemme for første gang.

Skrevet

Det er vel ikke så mange andre der som har noe å tilføre bransjen heller?

To av dem som muligens kunne ha noe å fare med, er jo dessuten stemt ut allerede.

Gjest papirtiger
Skrevet

Det er vel ikke så mange andre der som har noe å tilføre bransjen heller?

To av dem som muligens kunne ha noe å fare med, er jo dessuten stemt ut allerede.

Tja...du kan ha rett. Men hvis noen andre enn Maria vinner, så slipper jeg å høre på jammerskrik på mpetre etterpå :)

Gjest Orphan
Skrevet

Dere lobotomerte idol-slaver burde lese kommentaren i dagens Dagsavisen.

Ja, det er personlig ment.

Skrevet

Akkurat.

Skrevet

Tja...du kan ha rett. Men hvis noen andre enn Maria vinner, så slipper jeg å høre på jammerskrik på mpetre etterpå :)

Jajamen!

Håper jo tross alt at vinneren viser seg å ha en anelse personlig preg.

Jeg bare to ting:

Margaret.

Øystein.

(I den grad jeg klarer å engasjere meg, hehe.)

Skrevet

Link?

Berg meg fra lobotomiens klør!!!

;-)

Gjest Daisy
Skrevet

På fredag synes jeg hun sang dårlig. Hørtes nesten lik ut som hun gjorde da hun sang Annie, he he. Ikke _dårlig_ da, men litt barnsjelig.

Gjest Daisy
Skrevet

Var bra den, og enig. Men jeg ser på fordet *s*

Gjest Daisy
Skrevet

Jajamen!

Håper jo tross alt at vinneren viser seg å ha en anelse personlig preg.

Jeg bare to ting:

Margaret.

Øystein.

(I den grad jeg klarer å engasjere meg, hehe.)

Øystein er allerede ute.

Jeg heier på Susanne.

Skrevet

Klarer du ikke ENDA et innlegg til om dette?

Var den til meg.?..???..

for i så fall er det noen "feilfrie" her inne !!!

Skrevet

Øystein er allerede ute.

Jeg heier på Susanne.

Det gjør jeg også,

Skrevet

Jada, det hører jeg, men denne type "syngedamer" liker ikke jeg, det går minst tretten på dusinet av dem, for polert for min smak, når jeg sier at Øystein og Susanne var mine favoritter skjønner du nok hva jeg mener.

Skrevet

Man kommer ikke langt med bare god stemme. Hun er altfor kjedelig, altfor ordentlig, altfor a4 til få suksess. Hun burde settes i musikk-fengsel grunnet dårlig musikksmak ;)

Hvis valget står mellom Sandra og Maria, så må jeg stemme for første gang.

*ler* :- )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...