Gå til innhold

Idol-igjen :- )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var bra den, og enig. Men jeg ser på fordet *s*

Ditto! :-)

Skrevet

Jada, det hører jeg, men denne type "syngedamer" liker ikke jeg, det går minst tretten på dusinet av dem, for polert for min smak, når jeg sier at Øystein og Susanne var mine favoritter skjønner du nok hva jeg mener.

Nei, det gjør ikke jeg!!!

Øystein var min favoritt.... Susanne holder ikke en konsert, det gjør heller ikke det mennesket med den Boyband stemmen...

Men så har sikkert ikke du det samme gehøret som meg, som har drevet med sang i flere år...

Det nytter ikke å være "flink" å synge når stemmen ikke holder mer enn en sang... da har de ikke mye på en scene og gjøre...

men det er ikke så mange som skjønner det! som ikke forstår at stemmene deres kommer til å ikke holde under en turnee...

serendipity
Skrevet

Heia Margaret!!!! Og Maren har jo en flott stemme, er utrolig pen, men litt kjedelig kanskje??

Skrevet

Heia Margaret!!!! Og Maren har jo en flott stemme, er utrolig pen, men litt kjedelig kanskje??

Maren er pen, men jeg synes hun er altfor gneldrete når hun synger, f.eks. på "How will I know". Under norsk-på-norsk nå sist gneldret hun ikke, men hadde altfor mye "luft" og pusting på synginga si! Fatter ikke at Anneli mente hun var den beste! :-(

Skrevet

Men stemme har hun! Og det er jo det musikkalske som teller da!

Jeg synes også det musikalske burde være det som teller, men man ser jo at dette ikke gjelder for svært mange av de som stemmer! :-(

serendipity
Skrevet

Maren er pen, men jeg synes hun er altfor gneldrete når hun synger, f.eks. på "How will I know". Under norsk-på-norsk nå sist gneldret hun ikke, men hadde altfor mye "luft" og pusting på synginga si! Fatter ikke at Anneli mente hun var den beste! :-(

Nei best var hun ikke. selv om dommerene ikke var like enig så syntes jeg Håkon gjorde en god figur igjen.. Han kommer nok langt. Margaret var ikke bra på fredag, men er alikevel min soleklare favoritt :-)

Skrevet

Jeg synes også det musikalske burde være det som teller, men man ser jo at dette ikke gjelder for svært mange av de som stemmer! :-(

Det var flere som ikke burde være der nå! og mange som har gått ut når de ikke burde gå ut...

Men sånn blir det når man tenker kun på utseende...

De tenker ikke på hvor knust de blir, når de ikke blir like populære som Kurt i utlandet, fordi, der er kravene større... Kurt hadde sceneerfaring OG stemme...

Det er det som teller til syvende og sist!!!

Skrevet

Jeg sier bare KJARTAN! :)

....ja, og så må jeg være Mossepatriot da :)

Skrevet

Nei best var hun ikke. selv om dommerene ikke var like enig så syntes jeg Håkon gjorde en god figur igjen.. Han kommer nok langt. Margaret var ikke bra på fredag, men er alikevel min soleklare favoritt :-)

Jeg har egentlig ingen klar favoritt - ihvertfall ikke etter at Ahn røk ut.....

Det er mange flinke og jevnt over et høyere nivå enn i fjor, men ingen som Kurt....

Håkon gjorde det bra, jeg liker også Margaret, selv om hennes Splitter Pine ikke var en fulltreffer. Maria var knallflink med jackson-låte forrige gang - har en drøm ble litt vel småkjedelig.... Kjartan er også flink.

Men i det hele tatt syntes jeg at "norsk på norsk" ble litt treigt i år. Det er da mange fine låter å velge mellom, men det ble altfor mange ballader, og altfor mange som valgte låt fra sitt distrikt.

Gjest mente ikke å være frekk, men.
Skrevet

Nei, det gjør ikke jeg!!!

Øystein var min favoritt.... Susanne holder ikke en konsert, det gjør heller ikke det mennesket med den Boyband stemmen...

Men så har sikkert ikke du det samme gehøret som meg, som har drevet med sang i flere år...

Det nytter ikke å være "flink" å synge når stemmen ikke holder mer enn en sang... da har de ikke mye på en scene og gjøre...

men det er ikke så mange som skjønner det! som ikke forstår at stemmene deres kommer til å ikke holde under en turnee...

Til syvende og sist er det jo vi som skal kjøpe musikken. Og vi flest har vel ikke samme smak som deg...

Skrevet

Til syvende og sist er det jo vi som skal kjøpe musikken. Og vi flest har vel ikke samme smak som deg...

Nå er ikke jeg fan av hverken Celine Dion eller liknende artister, heller mer mot Goth, metal o.l

Så ingen i idol, gidder jeg å kjøpe platene til!

Men når de skal vurderes og det er jo derfor de er der... så mener jeg at en pipete stemme som de fleste der har, de synger med halsen og ikke magen, de sliter når de skal ta i... Men jøss bare å høre på samlebåndmusikk... de som spiller på sex har jeg ikke sansen for...

Gjest fortsatt ikke frekk
Skrevet

Nå er ikke jeg fan av hverken Celine Dion eller liknende artister, heller mer mot Goth, metal o.l

Så ingen i idol, gidder jeg å kjøpe platene til!

Men når de skal vurderes og det er jo derfor de er der... så mener jeg at en pipete stemme som de fleste der har, de synger med halsen og ikke magen, de sliter når de skal ta i... Men jøss bare å høre på samlebåndmusikk... de som spiller på sex har jeg ikke sansen for...

Sex selger.

De er ikke "de spesielt interesserte" som kjøper mest, så det må tenkes på hva de kan tjene mest penger på.

Det er jo tv seerne som stemmer, så det blir ihvertfall "rettferdig".

Skrevet

Jeg har egentlig ingen klar favoritt - ihvertfall ikke etter at Ahn røk ut.....

Det er mange flinke og jevnt over et høyere nivå enn i fjor, men ingen som Kurt....

Håkon gjorde det bra, jeg liker også Margaret, selv om hennes Splitter Pine ikke var en fulltreffer. Maria var knallflink med jackson-låte forrige gang - har en drøm ble litt vel småkjedelig.... Kjartan er også flink.

Men i det hele tatt syntes jeg at "norsk på norsk" ble litt treigt i år. Det er da mange fine låter å velge mellom, men det ble altfor mange ballader, og altfor mange som valgte låt fra sitt distrikt.

Kurt er NULL!

Skrevet

Kurt er NULL!

Null hull?

Selv om han ikke bruker tanntråd? ;-9

Skrevet

Null hull?

Selv om han ikke bruker tanntråd? ;-9

hehe, jeg har sånn sansen for KJARTAN - han har glimtet og litt til! *s* - sikkert for sånne kjerringer som meg.

Skrevet

Sex selger.

De er ikke "de spesielt interesserte" som kjøper mest, så det må tenkes på hva de kan tjene mest penger på.

Det er jo tv seerne som stemmer, så det blir ihvertfall "rettferdig".

Rettferid og rettferdig Fru Blom...

ikke når det går på presantasjon...

Men så liker jo fjortissene denne sjangeren... så gud bedre.. sier bare jeg!!!

Merkelig TALENT konkurranse og ikke SJØNNHETS konkurranse!

Gjest hiver meg på
Skrevet

Rettferid og rettferdig Fru Blom...

ikke når det går på presantasjon...

Men så liker jo fjortissene denne sjangeren... så gud bedre.. sier bare jeg!!!

Merkelig TALENT konkurranse og ikke SJØNNHETS konkurranse!

pop idol må jo gjerne ha både utseende og sangstemme. så om margareth vinner så er nok mange fornøyde.

rettferdig for at publikum bestemmer, mener jeg. De som får minst stemmer går ut..

Skrevet

hehe, jeg har sånn sansen for KJARTAN - han har glimtet og litt til! *s* - sikkert for sånne kjerringer som meg.

Ja det er noe med Kjartan, men særlig pen er han dog ikke! ;-)

Håper Maren ryker på fredag!

Skrevet

Ja det er noe med Kjartan, men særlig pen er han dog ikke! ;-)

Håper Maren ryker på fredag!

enig - orker ikke sånne bibelstrip-damer! *stygg i munnen her*

Skrevet

Huff, Kjartan minner meg om en nerd fra barneskolen. Kan ikke utstå han :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...