Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lastet ned dette prog... men forstår ingenting av fargene...

og slikt...

Helpe...

Skrevet

Glem hele drittprogrammet hadde jeg nærmest sagt.

Hadde det en gang, men kvittet meg fort med det. Mesteparten av filene jeg fikk lastet ned var ødelagte - å ja, i det hele tatt......

Prøv heller Kazaa Lite. Mye bedre :-)

Gjest Rusle
Skrevet

WinMX har jeg ikke brukt på lenge. De få gangene jeg fikk det i gang, ble det bare tull. Og jeg har ikke tålmodighet til å sette meg inn i sånt ;-)

Bruker heller KazaaLite.

Skrevet

Hadde det en gang, men kvittet meg fort med det. Mesteparten av filene jeg fikk lastet ned var ødelagte - å ja, i det hele tatt......

Har prøvd Kaza og noen andre, men fikk det ikke til eller fant intet. WinMx er enkelt.

Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med farger. Får du til å laste ned, er vel det hovedsaken.

Får du bare lastet ned en halv sang, kan du fortsette der du slapp f.eks. neste dag.

Skrevet

Bruker souleseek jeg da.... er bare det, det er ikke alt de har av hva jeg vil ha;) åsså er der så mye kø:(

Gjest what the...
Skrevet

Har prøvd Kaza og noen andre, men fikk det ikke til eller fant intet. WinMx er enkelt.

Vet du hvordan man får "delt opp" sangene når man har lastet ned et helt album?

Hele plata går som en sang og da blir det så mye bal når man vil hoppe over en sang.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er som et trafikklys. Grønt betyr ledig kapasitet og rødt betyr "glem det, her får du ikke fila på dagevis". Lilla betyr at du står i kø.

Skrevet

Det er som et trafikklys. Grønt betyr ledig kapasitet og rødt betyr "glem det, her får du ikke fila på dagevis". Lilla betyr at du står i kø.

Oki:)

Skrevet

Vet du hvordan man får "delt opp" sangene når man har lastet ned et helt album?

Hele plata går som en sang og da blir det så mye bal når man vil hoppe over en sang.

Nei, jeg laster alltid ned bare enkle sanger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...