Mistera Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Lastet ned dette prog... men forstår ingenting av fargene... og slikt... Helpe... 0 Siter
shandy Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Glem hele drittprogrammet hadde jeg nærmest sagt. Hadde det en gang, men kvittet meg fort med det. Mesteparten av filene jeg fikk lastet ned var ødelagte - å ja, i det hele tatt...... Prøv heller Kazaa Lite. Mye bedre :-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 WinMX har jeg ikke brukt på lenge. De få gangene jeg fikk det i gang, ble det bare tull. Og jeg har ikke tålmodighet til å sette meg inn i sånt ;-) Bruker heller KazaaLite. 0 Siter
fresja Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Glem hele drittprogrammet hadde jeg nærmest sagt. Hadde det en gang, men kvittet meg fort med det. Mesteparten av filene jeg fikk lastet ned var ødelagte - å ja, i det hele tatt...... Prøv heller Kazaa Lite. Mye bedre :-) Har prøvd Kaza og noen andre, men fikk det ikke til eller fant intet. WinMx er enkelt. 0 Siter
fresja Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Vet ikke helt hva du mener med farger. Får du til å laste ned, er vel det hovedsaken. Får du bare lastet ned en halv sang, kan du fortsette der du slapp f.eks. neste dag. 0 Siter
Mistera Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Skrevet 21. mars 2004 Glem hele drittprogrammet hadde jeg nærmest sagt. Hadde det en gang, men kvittet meg fort med det. Mesteparten av filene jeg fikk lastet ned var ødelagte - å ja, i det hele tatt...... Prøv heller Kazaa Lite. Mye bedre :-) Bruker souleseek jeg da.... er bare det, det er ikke alt de har av hva jeg vil ha;) åsså er der så mye kø 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Har prøvd Kaza og noen andre, men fikk det ikke til eller fant intet. WinMx er enkelt. Vet du hvordan man får "delt opp" sangene når man har lastet ned et helt album? Hele plata går som en sang og da blir det så mye bal når man vil hoppe over en sang. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Det er som et trafikklys. Grønt betyr ledig kapasitet og rødt betyr "glem det, her får du ikke fila på dagevis". Lilla betyr at du står i kø. 0 Siter
Mistera Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Skrevet 22. mars 2004 Det er som et trafikklys. Grønt betyr ledig kapasitet og rødt betyr "glem det, her får du ikke fila på dagevis". Lilla betyr at du står i kø. Oki:) 0 Siter
fresja Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Vet du hvordan man får "delt opp" sangene når man har lastet ned et helt album? Hele plata går som en sang og da blir det så mye bal når man vil hoppe over en sang. Nei, jeg laster alltid ned bare enkle sanger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.