Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg holder på å lese tråden om Sør, så hvis du ikke har gjort det enda er det nok å hisse seg opp over der. Og mye til å le av ;o)

Skrevet

Jeg holder på å lese tråden om Sør, så hvis du ikke har gjort det enda er det nok å hisse seg opp over der. Og mye til å le av ;o)

Jeg har lest den og likte at webbis avslørte at personen diskuterte med seg selv. Hehe, endelig noen som ble tatt på fersken.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg har lest den og likte at webbis avslørte at personen diskuterte med seg selv. Hehe, endelig noen som ble tatt på fersken.

Håpet han skulle avsløre hans faste nick, jeg.

Skrevet

Håpet han skulle avsløre hans faste nick, jeg.

Men det blir ikke gjort men personen kan bli utestengt da,

Jeg skriver på et annet forum og der går de ikke an å være anonym. Litt pinlig innimellom, men egentlig blåser jeg i det. Hehe - det er på amerikansk og jeg har allerede møtt to jeg kjenner og som har forstått hvem jeg er.

Hjelp :o)

Gjest Daisy
Skrevet

Men det blir ikke gjort men personen kan bli utestengt da,

Jeg skriver på et annet forum og der går de ikke an å være anonym. Litt pinlig innimellom, men egentlig blåser jeg i det. Hehe - det er på amerikansk og jeg har allerede møtt to jeg kjenner og som har forstått hvem jeg er.

Hjelp :o)

Det er greit å være anonym av og til, men i den tråden tok det jo litt av.

Å bli utestengt er vel ingen sak. Bare å melde seg inn igjen vel? Har aldri blitt utestengt, da. Synes avsløring av nick ville vært en mer passende straff...

Skrevet

Det er greit å være anonym av og til, men i den tråden tok det jo litt av.

Å bli utestengt er vel ingen sak. Bare å melde seg inn igjen vel? Har aldri blitt utestengt, da. Synes avsløring av nick ville vært en mer passende straff...

Men det er så mange som bruker forskjellige nick så det blir vanskelig.

Jeg kan også bruke et lite falskt et men det er hvis det er et problem jeg ikke vil at folk skal vite om eller at jeg er redd de kjenner meg igjen i RL

Skrevet

Dette kunne vært en glimrende plattform for friske meningsutvekslinger hvis holdningene ikke avstedkom ønsker om ufred og spetakkel. Enkelte får sågar, med jevne mellomrom, et martyrium servert på fat med egen synsetråd.

Ikke rart at det ikke er mange igjen av «gamlekara» her.

Skrevet

Du får bare heve blikket; nok av hjerndødt materiale å riste løs i der opp....

(tråden rett over hvis du lurte)

Gjest klaaaaaaa
Skrevet

Hvilken tråd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...