Mr Kahn Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Allahs førstebøddel No 1, sjeik Yassin, er i skrivende stund på vei til Allahs horehus i det hinsidige, godt hjulpet av israelske sikkerhetsstyrker. Her er den engelske notisen, den venstreorienterte israelske avisen Ha'aretz: http://www.haaretz.co.il/hasen/spages/407397.html Og selvsagt VG: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=220233 GOOD RIDDANCE!!! 0 Siter
stone Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 At det smeller skikkelig i Israel snart tror jeg alle forstår etter det som har hendt med palestinernes åndelige leder. Jeg tror Sharon bør passe sin lille kropp mot aksjoner som vil komme. 0 Siter
Gjest pallespikrer Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 At det smeller skikkelig i Israel snart tror jeg alle forstår etter det som har hendt med palestinernes åndelige leder. Jeg tror Sharon bør passe sin lille kropp mot aksjoner som vil komme. "lille kroppen"? ...ønsker at palestinerne sprenger fettet hans utover hele Jerusalem.. 0 Siter
Grip Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 He had it comin', må man vel kunne si. Han har jo vært dødsmerket i mange år nå. Han må jo sies å være av de verste barnemordere verden har sett, og slik sett kan man si at rettferdigheten til slutt nådde ham. Det er rart at han har fått herje så lenge. Når det er sagt, skal israelerne ha honnør for presisjonen i angrepet. På tv så det ut til at raketten hadde gått rett i ramma på rullestolen, presist. ... Nå kan vi vente på at de arabiske lemen skrur seg opp til de store høyder. Det er like greit. Seigpiningen på begge sider har pågått lenge nok. Tiden for oppgjøret nærmer seg. 0 Siter
Goliath Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Dette er nok starten på en skikkelig opptrapping av konflikten/krigen ja. Hva som ligger bak Israels likvidering av Hamas sin grunnlegger kan det sikkert spekuleres mye i. Hvis årsaken var å tirre på seg nye terroraksjoner som så vil gi nye påskudd til å gå etter de ulike aktivistene/terroristene på palestinsk side, så var det sikkert en vellykket aksjon. Men det kan helt sikkert finnes flere andre årsaker til dette. Det som er sikkert er at noe "kraftig" vil skje i den nærmeste fremtid..... 0 Siter
Gjest kvalm! Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 "lille kroppen"? ...ønsker at palestinerne sprenger fettet hans utover hele Jerusalem.. ............innlegget ditt gjør meg 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Skrevet 22. mars 2004 At det smeller skikkelig i Israel snart tror jeg alle forstår etter det som har hendt med palestinernes åndelige leder. Jeg tror Sharon bør passe sin lille kropp mot aksjoner som vil komme. Jeg tror heller Arafat bør passe skrotten sin - uten at det vil gjøre noe fra eller til, mener jeg. Truer de Sharon, så gir de bare Israel et påskudd til å sende Arafat til de evige jaktmarker. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Skrevet 22. mars 2004 He had it comin', må man vel kunne si. Han har jo vært dødsmerket i mange år nå. Han må jo sies å være av de verste barnemordere verden har sett, og slik sett kan man si at rettferdigheten til slutt nådde ham. Det er rart at han har fått herje så lenge. Når det er sagt, skal israelerne ha honnør for presisjonen i angrepet. På tv så det ut til at raketten hadde gått rett i ramma på rullestolen, presist. ... Nå kan vi vente på at de arabiske lemen skrur seg opp til de store høyder. Det er like greit. Seigpiningen på begge sider har pågått lenge nok. Tiden for oppgjøret nærmer seg. Trusselen fra «the Arab street» har alltid vært overderevet. Det er masse sabelrasling, men når det kommer til stykket, så er det bare testikkel-rasling. Araberne vil fortsette disse feige og gulmagete angrepene på kvinner og barn, som de alltid har gjort. På tide å få disse campingturistene vekk fra Judea og Samaria, spør du meg, og la Egypt få tilbake dette Gaza-hølet. Det er verdiløst, selv for de syv tusen jødene som trosser alle naturlover og har slått seg ned der. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Skrevet 22. mars 2004 Dette er nok starten på en skikkelig opptrapping av konflikten/krigen ja. Hva som ligger bak Israels likvidering av Hamas sin grunnlegger kan det sikkert spekuleres mye i. Hvis årsaken var å tirre på seg nye terroraksjoner som så vil gi nye påskudd til å gå etter de ulike aktivistene/terroristene på palestinsk side, så var det sikkert en vellykket aksjon. Men det kan helt sikkert finnes flere andre årsaker til dette. Det som er sikkert er at noe "kraftig" vil skje i den nærmeste fremtid..... Sjeik Yassin har tidligere blitt minnet om sin dødelighet, uten at det har moderert denne gamle barnemorderen. Nå hadde Israel fått nok av ham, og dermed var det «hasta la vista baby» til denne pipende gamle grisen. Motivene ut over å kvitte seg med en av verstingene i Hamas skal ikke jeg spekulere over. Jeg sier bare; one down, several to go. Express, om nødvendig. 0 Siter
Grip Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Trusselen fra «the Arab street» har alltid vært overderevet. Det er masse sabelrasling, men når det kommer til stykket, så er det bare testikkel-rasling. Araberne vil fortsette disse feige og gulmagete angrepene på kvinner og barn, som de alltid har gjort. På tide å få disse campingturistene vekk fra Judea og Samaria, spør du meg, og la Egypt få tilbake dette Gaza-hølet. Det er verdiløst, selv for de syv tusen jødene som trosser alle naturlover og har slått seg ned der. Muslimene har alltid vært mest interessert i å "krige" mot kvinner og barn. Når det smeller for alvor, er det å løpe som fan og gjemme seg, gjerne etter å ha latt småunger bli igjen som kanonføde ved froten. Det er forståelig at araberne blir frustrerte. Etter å ha sendt sine armeer mot lilleputtlandet Israel fire ganger for å jage jødene på havet, og fått sokkpryl hver gang, har vel blodtrykket steget en del og den nye strategien blir logisk; Angrip forsvarsløse kvinner og barn. ....... Verden vil være tjent med å få temmet disse barnemorderne og kvinneskjenderne en gang for alle. 0 Siter
stone Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg tror heller Arafat bør passe skrotten sin - uten at det vil gjøre noe fra eller til, mener jeg. Truer de Sharon, så gir de bare Israel et påskudd til å sende Arafat til de evige jaktmarker. Jeg tror at Hamas nå vil sette alt inn på å ta Sharon. Om de klarer det er en annen sak. At de også vil fortsette sine selvmordsaksjoner og helst øke dem i intensitet er jeg overbevist om. Jeg tror også at Arafat's dager snart er talte HVIS Hamas prøver seg mot Sharon. 0 Siter
Grip Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg tror heller Arafat bør passe skrotten sin - uten at det vil gjøre noe fra eller til, mener jeg. Truer de Sharon, så gir de bare Israel et påskudd til å sende Arafat til de evige jaktmarker. Hamas truer selvsagt med å drepe hundrevis av kvinner og barn som hevn. Hvis/når så skjer, kan man håpe på at slike angrep vil framtvinge en endelig finale for Arafat? Hans verdi i live er kun knyttet til en slags modererende kraft. Vi kan nå anta at han vil tale for døve ører, og fullstendig miste sin innflytelse. Så da er det vel bare å finjustere siktene? 0 Siter
Goliath Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Sjeik Yassin har tidligere blitt minnet om sin dødelighet, uten at det har moderert denne gamle barnemorderen. Nå hadde Israel fått nok av ham, og dermed var det «hasta la vista baby» til denne pipende gamle grisen. Motivene ut over å kvitte seg med en av verstingene i Hamas skal ikke jeg spekulere over. Jeg sier bare; one down, several to go. Express, om nødvendig. At Yassin fortjente det han fikk er det ingen tvil om. Når det gjelder han så er det nesten synd at man ikke kan ta livet av et menneske flere enn en gang.... Men midt-østen går en usikker og turbulent tid i møte nå. Desverre er vel det også den eneste veien det kan gå uansett. Det blir nok mye verre før det blir bedre. 0 Siter
Gjest Orphan Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Trusselen fra «the Arab street» har alltid vært overderevet. Det er masse sabelrasling, men når det kommer til stykket, så er det bare testikkel-rasling. Araberne vil fortsette disse feige og gulmagete angrepene på kvinner og barn, som de alltid har gjort. På tide å få disse campingturistene vekk fra Judea og Samaria, spør du meg, og la Egypt få tilbake dette Gaza-hølet. Det er verdiløst, selv for de syv tusen jødene som trosser alle naturlover og har slått seg ned der. Da jeg var campingturist, kunne jeg dra dit jeg selv ville. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Kondolerer med at din felles rabiate fundamentalist ble drept.Dere to hadde så mye felles - hatet, volden, drap av uskyldige var ting dere to forfektet. Jeg føler med deg i denne tunge tid, for det kunne jo like gjerne vært deg. 0 Siter
Grip Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Kondolerer med at din felles rabiate fundamentalist ble drept.Dere to hadde så mye felles - hatet, volden, drap av uskyldige var ting dere to forfektet. Jeg føler med deg i denne tunge tid, for det kunne jo like gjerne vært deg. Du er vel selv blant de få som har uttrykt forståelse for den nå døde terroristens barnemyrderier. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du er vel selv blant de få som har uttrykt forståelse for den nå døde terroristens barnemyrderier. Nei, men du er jo et velkjent fans av hans metoder. Det må være en tung dag for deg også. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Kondolerer med at din felles rabiate fundamentalist ble drept.Dere to hadde så mye felles - hatet, volden, drap av uskyldige var ting dere to forfektet. Jeg føler med deg i denne tunge tid, for det kunne jo like gjerne vært deg. Og GUd være med deg også! 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Og GUd være med deg også! Jeg er ateist. Kahn (slik han fremstår her på DOL) og Hamas sin leder er to sider av samme mynt. De er akkurat like gærne, med samme ordbruk og oppfordring til hjernedød vold ovenfor fienden. Ethvert fornuftig menneske tar avstand fra begge sider. Med vennlig hilsen 0 Siter
sigga Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du er vel selv blant de få som har uttrykt forståelse for den nå døde terroristens barnemyrderier. Uansett om dere heter Mr kahn, sør eller Grip; så er det vel ingen av dere som forfekter drap på uskyldige, verken barn eller voksne. Skjerp dere!!!Dere er fryktelig barnslige når dere begynner med det der huggeriet deres. Kan dere ikke bare innse at dere er politisk uenige da?? trenger vel ikke å lynsje hverandre og fortelle hverandre hvor feil dere tar vel.... Prøv å GJØR noe med det. Ikke rart at det krig i verden og at uskyldige blir drept hver dag når vi ser hvordan dere fyrer hverandre opp hver eneste dag og ingen er voksen nok til å gi seg. BLÆ.... Dere mister min respekt iallefall. Og det er siste gang jeg gidder å vise dere litt respekt ved å gidde å klikke meg inn på tråder dere starter for å se om det er noe vettigt i kranglene deres. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.