Gå til innhold

Nå smeller det skikkelig snart

Anbefalte innlegg

Gjest pallespikrer
Skrevet

............innlegget ditt gjør meg

For meg rekker det lenge å se fettberget i levende live, til å bli kvalm.

• Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

49

• Sør

34

• Goliath

16

• Grip

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er ateist.

Kahn (slik han fremstår her på DOL) og Hamas sin leder er to sider av samme mynt. De er akkurat like gærne, med samme ordbruk og oppfordring til hjernedød vold ovenfor fienden.

Ethvert fornuftig menneske tar avstand fra begge sider.

Med vennlig hilsen

*Jeg er ateist.*

Det kan hende Gud ikek bryr seg om det! - om han finnes, -selv er jeg agnostiker.

*Kahn (slik han fremstår her på DOL) og Hamas sin leder er to sider av samme mynt. De er akkurat like gærne, med samme ordbruk og oppfordring til hjernedød vold ovenfor fienden.*

Så fint at du er bedre da - og kan dempe det litt! *s*

*Ethvert fornuftig menneske tar avstand fra begge sider.*

Kjenner mange kjekke mennesker - og noen er fornuftige også - og de står faktisk på én av sidene - enten Israel eller Palestina. :)

De som tar avstand fra begge sider, -tar avstand fra debatten.

Skrevet

Jødehatet er åpenbart sterkt hos enkelte, men at det gir seg konkrete, psykosomatiske utslag er vel heller skjeldent.

Noen spesiell grunn til all denne aggresjonen?

Skrevet

Hei O.J! :)

Skrevet

Kondolerer med at din felles rabiate fundamentalist ble drept.Dere to hadde så mye felles - hatet, volden, drap av uskyldige var ting dere to forfektet.

Jeg føler med deg i denne tunge tid, for det kunne jo like gjerne vært deg.

Hvorfor så personfokusert igjen Sør?

Lærer du aldri?

Ærlig talt.....

Skrevet

Jødehatet er åpenbart sterkt hos enkelte, men at det gir seg konkrete, psykosomatiske utslag er vel heller skjeldent.

Noen spesiell grunn til all denne aggresjonen?

Hvorfor alt dette maset om 'jøder'?

Fok flest dr... i om de er 'jøder', bekjenner seg til Belsebub eller sliter med podagra. For flest gir altså jamt f... i 'jødenes' mas om 'jøder'.

Det som bekymrer og påkaller folk flests vrede og sorg, er staten Israels okkupasjon.

Skrevet

Fok flest dr... i om de er 'jøder', bekjenner seg til Belsebub eller sliter med podagra. For flest gir altså jamt f... i 'jødenes' mas om 'jøder'.

Det som bekymrer og påkaller folk flests vrede og sorg, er staten Israels okkupasjon.

Og palestinernes terrorbombing - som etterhvert også har blitt kopiert av mange andre fundamentalistiske muslimer verden over.....

Det opprører faktisk også ganske mange mennesker favn - uansett om det går ut over uskyldige jøder/iraelere, spanjoler, irakere, amerikanere, afghanere eller andre av jordens befolkning.

Skrevet

Jeg er selvsagt klar over det.

På den annen side kan det å benytte jødebegrepet bidra til å sette en motdebattant i forlegenhet, tatt i betraktning jødeforfølgelsenes posisjon i historien.

Det skal jo heller ikke skjules at jeg, kanskje nettopp av jødenes historie, har en ganske tungt inngrodd sympati for dette folket.

Jeg håper det var klargjørende?

Skrevet

Hvorfor så personfokusert igjen Sør?

Lærer du aldri?

Ærlig talt.....

Jeg fokuserer nettopp på det Khan skriver, og at hans ståsted er akkurat likt Hamas-lederens ståsted. Begge forfekter/et vold og drap.

Skrevet

*Jeg er ateist.*

Det kan hende Gud ikek bryr seg om det! - om han finnes, -selv er jeg agnostiker.

*Kahn (slik han fremstår her på DOL) og Hamas sin leder er to sider av samme mynt. De er akkurat like gærne, med samme ordbruk og oppfordring til hjernedød vold ovenfor fienden.*

Så fint at du er bedre da - og kan dempe det litt! *s*

*Ethvert fornuftig menneske tar avstand fra begge sider.*

Kjenner mange kjekke mennesker - og noen er fornuftige også - og de står faktisk på én av sidene - enten Israel eller Palestina. :)

De som tar avstand fra begge sider, -tar avstand fra debatten.

Nei, man kan ta avstand fra idiotene på begge sider som hisser til krig (og da er Kahn akkurat like ille som HAMAS), og istedet innse at det nettopp er volden og okkupasjonen som er problemet.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg fokuserer nettopp på det Khan skriver, og at hans ståsted er akkurat likt Hamas-lederens ståsted. Begge forfekter/et vold og drap.

Og du forsvarer det til og med....

Du - som så mange ganger har blitt "såret og vonbroten" når andre har ilagt deg personlige egenskaper på bakgrunn av hva du skriver på DOL.

Jeg gjentar meg selv - ærlig talt Sør. Jeg trodde du hadde klart å lære LITT av de advarsler Webmaster har gitt deg.

Nå gjør du som flere anklager Israelerne for - fyrer oppunder videre drittkasting og personsjikane på DOL.

Skrevet

Og du forsvarer det til og med....

Du - som så mange ganger har blitt "såret og vonbroten" når andre har ilagt deg personlige egenskaper på bakgrunn av hva du skriver på DOL.

Jeg gjentar meg selv - ærlig talt Sør. Jeg trodde du hadde klart å lære LITT av de advarsler Webmaster har gitt deg.

Nå gjør du som flere anklager Israelerne for - fyrer oppunder videre drittkasting og personsjikane på DOL.

Din rolle som selvoppnevnt dommer og jury passer deg dårlig, Goliath - med tanke på at du (med dine grunnløse og direkte injurierende påstander om meg (som du ble tvunget til å trekke tilbake) trolig er den siste personen på DOL som bør skrive noe slikt.

Skrevet

Din rolle som selvoppnevnt dommer og jury passer deg dårlig, Goliath - med tanke på at du (med dine grunnløse og direkte injurierende påstander om meg (som du ble tvunget til å trekke tilbake) trolig er den siste personen på DOL som bør skrive noe slikt.

Hvorfor det?

Jeg har innrømmet at jeg gikk for langt, og at det å legge seg på samme lavmål som andre her ikke er noen unnskyldning for ikke å holde seg til sak.

Og det forventer jeg at også andre (som f.eks deg) også etterlever, om de skal forsatt få tilgang på dette forumet.

Det har noe med likhet for reglene her å gjøre Sør, og det er vel noe som du burde forstå?

Så jeg følger oppfordringene fra webmaster og gjør hva jeg kan for ikke å bli personfokusert i mine innlegg her - selv som svar på slike personfokuserte innlegg du fremdeles gir her.

Jeg håper derfor det får følger for deg, så vi slipper å ende opp med samme evigvarige tråder fulle av drittkasting og personkritikk som du nå nok en gang forsøker å iverksette.

Skrevet

Hvorfor det?

Jeg har innrømmet at jeg gikk for langt, og at det å legge seg på samme lavmål som andre her ikke er noen unnskyldning for ikke å holde seg til sak.

Og det forventer jeg at også andre (som f.eks deg) også etterlever, om de skal forsatt få tilgang på dette forumet.

Det har noe med likhet for reglene her å gjøre Sør, og det er vel noe som du burde forstå?

Så jeg følger oppfordringene fra webmaster og gjør hva jeg kan for ikke å bli personfokusert i mine innlegg her - selv som svar på slike personfokuserte innlegg du fremdeles gir her.

Jeg håper derfor det får følger for deg, så vi slipper å ende opp med samme evigvarige tråder fulle av drittkasting og personkritikk som du nå nok en gang forsøker å iverksette.

Hva du forventer er ditt problem.

Jeg håper du nå kan diskutere sak, istedet for "Sør".

Skrevet

Hva du forventer er ditt problem.

Jeg håper du nå kan diskutere sak, istedet for "Sør".

Sak i denne deltråden er personfokusering og drittkasting på DOL. Noe som uheldigvis nok en gang er blir initiert av deg.

Som du sikkert kan se så har jeg ikke på noen som helst måte ilagt deg noen personlige egenskaper (slik du gjorde mot Mr Kahn), men kun gjort deg oppmerksom på at innholdet i dine innlegg er ren personhets, personkarakteristikk og personlig drittkasting overfor et annet DOL medlem.

Og da bør du også kunne se at det ikke er Sør jeg diskuterer, men kun selve innlegget og dets innhold som du har produsert.

At jeg håper det får følger for deg på DOL er en selvfølgelighet. For jeg og mange med meg skulle nok gjerne ha svart deg litt annerledes.

Men jeg/vi forsøker å respektere det regelverket som skal gjelde for alle her. Og når vi begrenser oss i omtalen av personer vi måtte ha personlige oppfatninger av her på DOL, så forventer vi også at de som ikke gjør det møter konsekvenser av det.

Med tanke på dine ofte uttrykte ønsker om at alle skal behandles likt, så regner jeg med at også du er enig i det?

Skrevet

Sak i denne deltråden er personfokusering og drittkasting på DOL. Noe som uheldigvis nok en gang er blir initiert av deg.

Som du sikkert kan se så har jeg ikke på noen som helst måte ilagt deg noen personlige egenskaper (slik du gjorde mot Mr Kahn), men kun gjort deg oppmerksom på at innholdet i dine innlegg er ren personhets, personkarakteristikk og personlig drittkasting overfor et annet DOL medlem.

Og da bør du også kunne se at det ikke er Sør jeg diskuterer, men kun selve innlegget og dets innhold som du har produsert.

At jeg håper det får følger for deg på DOL er en selvfølgelighet. For jeg og mange med meg skulle nok gjerne ha svart deg litt annerledes.

Men jeg/vi forsøker å respektere det regelverket som skal gjelde for alle her. Og når vi begrenser oss i omtalen av personer vi måtte ha personlige oppfatninger av her på DOL, så forventer vi også at de som ikke gjør det møter konsekvenser av det.

Med tanke på dine ofte uttrykte ønsker om at alle skal behandles likt, så regner jeg med at også du er enig i det?

Beklager, men jeg gidder ikke engang lese våset ditt.

Skrevet

Beklager, men jeg gidder ikke engang lese våset ditt.

Du viser svært godt det jeg prøver å få frem om din væremåte i dine innlegg her.

Skrevet

"Ny intifada født

I SORG: Palestinernes president Yasir Arafat fordømmer drapet på Ahmed Yassin.

-Dette er starten på en ny tid. Sharon har erklært en ny krig mot det palestinske folk og vi er klare til å kjempe mot ham, sa lederen av al Aqsa-martyrenes brigade, Zakaria al-Zubeidi, til nyhetsbyrået AFP.

Al-Aqsa-martyrene er knyttet til Arafats Fatah-bevegelse og var medansvarlig med Hamas for dobbeltaksjonen i Ashdod forrige søndag.

-En ny intifada er født i dag. Ved Allah sverger vi at hevnen skal komme i hjertet av Israel, sa al-Zubeidi. "

Så hvem er nestemann på Israels liste over terrorister vil bli henrettet?

Blir det al-Zubeidi før Arafat - og vil Israel trenge noen flere terroraksjoner før de iverksetter?

Skrevet

Nei, men du er jo et velkjent fans av hans metoder.

Det må være en tung dag for deg også.

Noen tung dag er det ikke akkurat.

Jeg registrerer jo at "alle" nå absolutt skal fordømme Israel for at de fikk has på en av verdens verste barnemordere noensinne. Engasjementet er langt større enn når Hamas regelmessig tar livet av noen titalls skolunger i bombeeksplosjoner. Så det er mye rart...

...

Dette vil jo gå sin gang..."palestinerne" vil hytte med nevene, brenne noen amerikanske flagg og drepe noen israelske skoleunger. Går det helt over styr, rykker israelske styrker inn i de "palestinske" områdene, og oppretter orden.

Så er vi vel tilbake der vi startet.

Skrevet

Da jeg var campingturist, kunne jeg dra dit jeg selv ville.

«-Da jeg var campingturist, kunne jeg dra dit jeg selv ville. -»

Det var vel under forutsetning at du ikke var bevæpnet og skjøt mot kvinner og barn, ikke sant? For sannsynligheten for at noen ville gjøre campingvogna di luftig ville være større dersom du hadde slikt i sinne?

La oss ikke miste perspektivet her nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...