Gjest Jaja231234 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg som skriver dette er en gutt på 23 år. Her er det som har skjedd: Jeg møtte en jente på et nettsted, det vil heller si at hu møtte meg. Det viste seg da at hu kjente de to jentene som jobbet med meg. Så derfor ble det lett å blir kjent. Jeg fikk MSN adressen hennes og vi chattet en del. Så utvekslet vi bilder og slikt. Hu hadde vært innom jobben min en del ganger men da jobbet jo selvsagt ikke jeg da så vi fikk ikke pratet. Etter vel en måned fikk jeg nummeret hennes, jeg hadde ikke spurt etter det heller. Jeg hadde bare spurt om hu skulle være online dagen etter men hu skulle til moren sin så hu gav meg mobilnummeret så kunne jeg jo kontakte henne. Og det gjorde jeg, men via sms. Vel igår kom hun innom jobben og jeg visste ikke om det. Jeg jobbet med de ene venninna hennes da hu ankom med 3 andre av hennes venner. Jeg ble jo helt satt ut, visste ikke hva jeg skulle gjøre og fikk tilnærmet jernteppe. Kunder hadde jeg også men jeg drøyet litt med dem og brukte god tid. Nå er jeg ikke slik alltid. Har vært på date før men da hadde jeg fått tid til å tenke over hva som skulle gjøres. Nå var det akkurat det jeg ikke fikk gjort. Jeg har fremdeles kontakt med jenta og sender sms og slikt. Hva kunne vært gjort annerledes? 0 Siter
Gjest livets skole Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Sånn finner folk ut av selv når de er 23 år. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Det første du må gjøre er å slutte å overanalysere og gnu på alle tenkelige detaljer. Du er ikke 14 år, så oppfør deg deretter, og ta ting litt mer på sparket. Det blir tidsnok alvor - dette er tiden hvor du skal ha det GØY. 0 Siter
Gjest Orphan Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Stram deg opp, mann! Du gjorde ikke noe galt ut i fra beskrivelsen her. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 følte hun seg avvist siden du ikke viste nok interesse el. noe sånt? Du kan jo si at det kom litt brått på? Hvis du føler du oppførte deg klønete asså. 0 Siter
sara emilie Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Nei, ta det med ro da menneske. Du tabbet deg ikke ut. 0 Siter
Gjest Jaja231234 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Nei, ta det med ro da menneske. Du tabbet deg ikke ut. Puhh.. det er deilig å vite. Snakket nettopp med jenta på MSN og det virker som om hu var litt usikker selv. Men dette lærte jeg noe av også. Neste gang slikt skjer så tar jeg initiativet. 0 Siter
Gjest Jaja231234 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 følte hun seg avvist siden du ikke viste nok interesse el. noe sånt? Du kan jo si at det kom litt brått på? Hvis du føler du oppførte deg klønete asså. Hu har ikke sagt noe om det. Ja sa til henne at jeg ble helt forfjamset og slikt og tror at hu forsto det. Ellers hadde hu ikke vel svart på meldingene mine? 0 Siter
Gjest Jaja231234 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Stram deg opp, mann! Du gjorde ikke noe galt ut i fra beskrivelsen her. Det er deilig å vite. Er det ikke slik at selv de selvsikre menneskene må forberede seg? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Hu har ikke sagt noe om det. Ja sa til henne at jeg ble helt forfjamset og slikt og tror at hu forsto det. Ellers hadde hu ikke vel svart på meldingene mine? da er vel alt iorden?? :-) 0 Siter
Gjest Jaja231234 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Det første du må gjøre er å slutte å overanalysere og gnu på alle tenkelige detaljer. Du er ikke 14 år, så oppfør deg deretter, og ta ting litt mer på sparket. Det blir tidsnok alvor - dette er tiden hvor du skal ha det GØY. Hva mener du med det? 0 Siter
Gjest Jaja231234 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Sånn finner folk ut av selv når de er 23 år. Hva mener du? 0 Siter
Gjest Orphan Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Det er deilig å vite. Er det ikke slik at selv de selvsikre menneskene må forberede seg? La meg si det slik: Om hun ikke forstår at hvem som helst kan bli nervøs, og handle deretter, bør hun lese "Min første ABC" om igjen. 0 Siter
Gjest Jaja231234 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 da er vel alt iorden?? :-) Jeg tror da det. Nå har jeg jo sagt til henne 2-3 ganger at vi sanart burde ta en kaffe sammen og hu har svart at det vu kunne sikkert en dag, det hadde vært koselig. Vet ikke helt hva jeg skal lese av det? Skal jeg la henne ta initiativet til det nå? 0 Siter
Gjest Jaja231234 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 La meg si det slik: Om hun ikke forstår at hvem som helst kan bli nervøs, og handle deretter, bør hun lese "Min første ABC" om igjen. Der er jeg hjertens eng. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Hva mener du med det? Det jeg mener, er at du bruker så mye energi og krefter på å analysere og være nervøs for å gjøre noe feil - at det går ut over alt annet. Du må prøve å slappe av og tillate deg selv å evt. gjøre noen feil. ALLE er usikre av og til, alle føler at de gjør og sier teite ting til tider. Dessuten er det bortkastet tid å gruble på hva andre mennesker evt. måtte ha tenkt og trodd om deg i en gitt situasjon. Gjort er gjort, og spist er spist. Hvis du klarer å konse mer på de tingene du faktisk kan gjøre noe med - og på at du skal ha det ok, først og fremst - så vil alt bli så mye bedre. Tro meg! ;o) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg tror da det. Nå har jeg jo sagt til henne 2-3 ganger at vi sanart burde ta en kaffe sammen og hu har svart at det vu kunne sikkert en dag, det hadde vært koselig. Vet ikke helt hva jeg skal lese av det? Skal jeg la henne ta initiativet til det nå? Synes du skal forselå tidspunkt og sted, ikke bare gå og vente! Action, unge mann :-) 0 Siter
Gjest Jaja231234 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Synes du skal forselå tidspunkt og sted, ikke bare gå og vente! Action, unge mann :-) hm.. nå jobber jo denne jenta en del også da. blir det ikke litt vanskelig da? 0 Siter
Gjest Jaja231234 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Det jeg mener, er at du bruker så mye energi og krefter på å analysere og være nervøs for å gjøre noe feil - at det går ut over alt annet. Du må prøve å slappe av og tillate deg selv å evt. gjøre noen feil. ALLE er usikre av og til, alle føler at de gjør og sier teite ting til tider. Dessuten er det bortkastet tid å gruble på hva andre mennesker evt. måtte ha tenkt og trodd om deg i en gitt situasjon. Gjort er gjort, og spist er spist. Hvis du klarer å konse mer på de tingene du faktisk kan gjøre noe med - og på at du skal ha det ok, først og fremst - så vil alt bli så mye bedre. Tro meg! ;o) jeg er helt enig. feil må man kunne gjøre. 0 Siter
siwist Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 hm.. nå jobber jo denne jenta en del også da. blir det ikke litt vanskelig da? Du foreslår tid og sted. Hvis hun jobber da, be om et kontraforslag. Om du jobber da eller noe annet - kom med nytt forslag. Til slutt finner dere et tidspunkt som passer dere begge. Ikke lag problemer der de ikke finnes, da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.