Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Troppet en dame opp her i dag og presenterte seg i forbindelse med skolene her. Hun vil gjerne vise meg noe de hadde ifølge lærerplanene på skolene. Og så er hun en selger tenkte jeg og sa kontant at jeg ikke var interessert. Skal jeg ikke få lov til å fortelle litt mer da først, sa hun.

Et år før kom en mann på døre med samme bokprosjektet, og jeg sa med en gang at jeg ikke var interessert. Han skjønte ikke hvorfor jeg tok så ugjestmildt i mot han det hadde ingen andre i nabolaget.

Men mitt poeng er jeg ønsker ikke selgere på min dør eller i telefonen. Jeg ser heller ingen grunn til å kaste bort tid på å høflig la det berette hva de har tenkt å selge. Og jeg forventer faktisk at når jeg sier at jeg IKKE er interessert så stopper samtalen der, og ikke at de fortsetter å argumentere.

Og ja jeg har reservert på Brønnøysundregisteret mot telefonselgere.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Skrevet

Helt enig. Jeg avviser alltid kontant ved døren. Har hatt lyst til å sette opp skilt utenofor med "ingen dørsalg" e.l., men det ser så kjerringaktig ut at jeg droppa det.

Men jeg kan ikke fordra å bli forsøkt solgt ting på døra. (eller telefonsalg)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...