Gå til innhold

FU: Ville du bodd i campingbil?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Om du var ung, rastløs og eventyrlysten - men knyttet til sted, kunne du tenkt deg å bodd i campingbil da?

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Nei.

"......................"

hvorfor ikke?

Skrevet

hvorfor ikke?

Tja...si det. Kan ikke tenke meg det; de få gangene jeg har overnattet i en campingvogn/campingbil så har ikke det vært noe jeg har gjort uten at jeg har måttet.

"......................."

Skrevet

En vanlig campingbil er ikke egnet til beboelse. Hvis man skulle gjøre noe slikt, måtte man bygge om en buss (eller lignende) med ordentlig toalett, dusj, varme, 230V osv. Det er grenser for hvor mange dager "normale mennesker" gidder å bruke/tømme biologiske toalett.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Tja...si det. Kan ikke tenke meg det; de få gangene jeg har overnattet i en campingvogn/campingbil så har ikke det vært noe jeg har gjort uten at jeg har måttet.

"......................."

Intet teltmenneske med andre ord :-)

Skrevet

Nei...

Jeg har aldri likt hverken campingbil eller campingvogn. Regner med du kanskje så på tv for noen uker siden der ei jente bodde i campingbil mens hun studerte i mangel på hybel...

Regner også med at du kanskje ville få problemer med kommunen angående renovasjon osv.

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Nei...

Jeg har aldri likt hverken campingbil eller campingvogn. Regner med du kanskje så på tv for noen uker siden der ei jente bodde i campingbil mens hun studerte i mangel på hybel...

Regner også med at du kanskje ville få problemer med kommunen angående renovasjon osv.

Nei, det så jeg ikke. Hva heter programmet? Kanal? Reprise?

Skrevet

Ikke på heltid, det hadde blitt for mye av det gode.

Ellers liker jeg å campe, så jeg skulle gjerne gjort oftere.

Gjest savner nok hjemmekosen da
Skrevet

Nei det kunne jeg ikke, ALT for liten plass for meg.

* hvorfor spør du egentlig ?

Gjest actualy
Skrevet

En vanlig campingbil er ikke egnet til beboelse. Hvis man skulle gjøre noe slikt, måtte man bygge om en buss (eller lignende) med ordentlig toalett, dusj, varme, 230V osv. Det er grenser for hvor mange dager "normale mennesker" gidder å bruke/tømme biologiske toalett.

Med vennlig hilsen

Jeg anser meg selv for både normal og renslig; men jeg bodde i et hus i 1,5 år med bare "hyttedo". Så noen er villig til det.

Skrevet

Nei, det så jeg ikke. Hva heter programmet? Kanal? Reprise?

prøv og kontakte NRK, kanskje det var nyhetsredaksjonen..

Ganske sikker på at det var sendt på den kanalen...

Skrevet

Aldri i livet! Jeg må ha masse plass, stor altan og utsikt. Dessuten kan jeg ikke forda campingting og andre primitive greier.

Skrevet

Aldri i livet! Altfor primitivt og alt for lite komfort.

Skrevet

Intet teltmenneske med andre ord :-)

Ikke akkurat, nei :-)

"......................"

Skrevet

Hvis det ikke var for kaldt der om vinteren så :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...